Roa alkoholi.

miten OIKEASTI??

Miten huolettomasti roa-kuurin aikana voi dokata. Netti on pullollaan varoituksia siitä että ei saa dokata. Mutta sitten taas joillekin lääkäri on sanonut että ei haittaa kuhan pysyy miedoissa juomissa eikä hirveen useasti dokaa. Muistan ku kaveri oli kuurilla niin hän dokasi suunnilleen kerran viikossa eikä maksa-arvot menneet miksikään.
Minulle lääkäri ei maininnut alkoholista mitään? (kuurin tänään aloittanut)

5

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Hmp, mullekaan lääkäri ei sanonut juomisesta mitään ja oon kuurin aikana kyllä ottanu ja pari kertaa ihan kunnollakin. Maksa-arvoissa ei mitään huomauttamista, kun ne testattiin.

Tuli vaan sellanen mieleen, että vaikuttaako roa alkoholin imeytymiseen tjtn.? 3 siideriäkin kilahtaa päähän jo ihan kivasti, ei mulla ennen :D

• asddsadsasda

ainaki sanottii EI sille alkoholille siin vaihees=).

• Kuurilla myös

Itse syön nyt kolmatta kuukautta ja lääkäri sanoi kuurin alussa, että kohtuudella kannattaa ottaa jos ottaa. Nyt useamman viikonlopun juoneena voin todeta, että jos juot niin juo mietoja. Syytän Roaa elämäni ensimmäisistä övereistä ja silloin juotiin väkeviä. Muisti meni muutamassa tunnissa ja se on aika pelottavaa. Järki kädessä kannattaa ottaa.

• roan syönyt

ei lääkäri kans puhunut mitään ja kun sitten kysyin niin sanoin että voi mietoja ottaa aina silloin tällöin.Riippuu miten sun maksa reagoi koko kuuriin, niitä arvojahan seurataan. Itse en kans uskaltanut juoda alussa yhtään mutta sitten kun huomasin ettei kuuri vaikuttanut maksa-arvoihin niin sitten uskalsin juoda enemmän, eikä maksa-arvoissa ollut mitään eroa. Suosittelen että odotat ensimmäisiä maksakokeita.

• Tänään kuurin aloittanut

Tänään aloitin roa-kuurin ja kun kysyin alkoholista, niin vastaukseksi sain, että ei rajoitteita, mutta suuria annoksia kannattaa välttää. Takana on 1,5v. tetracycliinikuuria ja maksa-arvot olivat loistavat. Näkee sitten miten on kuukauden päästä, mutta ajattelin käyttää alkoholia niinkuin tähänkin saakka, eli melkeen joka vkl. Kun rasittaahan se tetracycliinikin maksaa kerääntyessään sinne, 1,5v. on jo paljon.

Niin ja 40mg/päivä näin alkuunsa, varmaankin 60mg/pv sitten kk päästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6299
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      81
      4859
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      101
      3122
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2952
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2175
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1566
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1131
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      92
      1130
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1046
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      824
    Aihe