Miten huolettomasti roa-kuurin aikana voi dokata. Netti on pullollaan varoituksia siitä että ei saa dokata. Mutta sitten taas joillekin lääkäri on sanonut että ei haittaa kuhan pysyy miedoissa juomissa eikä hirveen useasti dokaa. Muistan ku kaveri oli kuurilla niin hän dokasi suunnilleen kerran viikossa eikä maksa-arvot menneet miksikään.
Minulle lääkäri ei maininnut alkoholista mitään? (kuurin tänään aloittanut)
Roa alkoholi.
5
315
Vastaukset
- Nimetön
Hmp, mullekaan lääkäri ei sanonut juomisesta mitään ja oon kuurin aikana kyllä ottanu ja pari kertaa ihan kunnollakin. Maksa-arvoissa ei mitään huomauttamista, kun ne testattiin.
Tuli vaan sellanen mieleen, että vaikuttaako roa alkoholin imeytymiseen tjtn.? 3 siideriäkin kilahtaa päähän jo ihan kivasti, ei mulla ennen :D - asddsadsasda
ainaki sanottii EI sille alkoholille siin vaihees=).
- Kuurilla myös
Itse syön nyt kolmatta kuukautta ja lääkäri sanoi kuurin alussa, että kohtuudella kannattaa ottaa jos ottaa. Nyt useamman viikonlopun juoneena voin todeta, että jos juot niin juo mietoja. Syytän Roaa elämäni ensimmäisistä övereistä ja silloin juotiin väkeviä. Muisti meni muutamassa tunnissa ja se on aika pelottavaa. Järki kädessä kannattaa ottaa.
- roan syönyt
ei lääkäri kans puhunut mitään ja kun sitten kysyin niin sanoin että voi mietoja ottaa aina silloin tällöin.Riippuu miten sun maksa reagoi koko kuuriin, niitä arvojahan seurataan. Itse en kans uskaltanut juoda alussa yhtään mutta sitten kun huomasin ettei kuuri vaikuttanut maksa-arvoihin niin sitten uskalsin juoda enemmän, eikä maksa-arvoissa ollut mitään eroa. Suosittelen että odotat ensimmäisiä maksakokeita.
- Tänään kuurin aloittanut
Tänään aloitin roa-kuurin ja kun kysyin alkoholista, niin vastaukseksi sain, että ei rajoitteita, mutta suuria annoksia kannattaa välttää. Takana on 1,5v. tetracycliinikuuria ja maksa-arvot olivat loistavat. Näkee sitten miten on kuukauden päästä, mutta ajattelin käyttää alkoholia niinkuin tähänkin saakka, eli melkeen joka vkl. Kun rasittaahan se tetracycliinikin maksaa kerääntyessään sinne, 1,5v. on jo paljon.
Niin ja 40mg/päivä näin alkuunsa, varmaankin 60mg/pv sitten kk päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824