Hei kertokaa joku tehdäänkö turkissa esim alanyassa halvalla hiustenpidennyksiä? en nyt tarkoita niitä lettejä vaan ihan normaaleja pidennyksiä? ja paljonkohan siellä maksaa, onko kellään kokemuksiaa..
TURKISSA PIDENNYKSIÄ?
2
619
Vastaukset
- hiustyty
mä otin viime kesänä hiustenpidennyksen Alanyassa, maksoi 500 ytl ja värjäsivät hiuksen vielä mun väriseksi. laittoivat n. 120 lisäkettä, en nyt ihan laskenut, mutta luulisin. oli sinettipidennys, ei kestänyt ihan niin hyvin, kuin myöhemmin vaihtamani silikoni, mutta silikoni tuhoaa/takuttaa tukan.
eli kun menen uudestaan, otan sinetit.
ja hei, tiedoksesi! kun laitat lakkaa tähän pidennettyyn tukkaasi (jos olet laittanut sinetit), ÄLÄ käytä hiuslakkaa (tai muitakaan muotoilutuotteita), missä alkoholia! sauna ei myöskään tee hyvää. hiusten värjäyksen kanssa ei ongelmaa. ja kun otat pois, saat asetonilla hyvin irti hiuksista. :)- kaverilla oli
pidennys joka on tehty mersinissa. oli kaunis ja luonnollisen nakoinen ja oli maksanut kuulemma 450 liiraa laitto..itsekin ajattelin laittaa kesan jalkeen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740