Meillä on kaksi ihanaa lasta 2 ja 4 vuotiaat. Ovat päivähoidossa meidän vanhempien ollessa töissä, sitten meidän kanssa tietenkin. Tähän asti olen jaksanut olla äiti 24/7, mutta nyt on jo muutaman kuukauden ajan tuntunut siltä, että olisi mukavaa päästä isän kanssa kahdestaan edes päiväksi jonnekin. Sukulaiset ja tuttavat ovat jo 4-vuotta puhuneet että sitten lapset tulevat heille hoitoon niin äiti ja isi pääsevät käymään jossakin. Sitä päivää vain ei ole vielä tullut että se päivä olisi tullut että joku ihan tosissaan tulisi lastemme kanssa ja me pääsisimme käymään kahdestaan vaikka syömässä. Lupaukset ovat jääneet lupauksien asteelle... ja ainakin äiti jää unelmoimaan edes tunteroisesta miehensä kanssa kahdestaan olemisesta....
äiti
2
1250
Vastaukset
- titityy titityy
Jospa jätetään toi eka vastaus omaan arvoonsa..
Ensiksikin, sehän on TÄYSIN normaalia että on alkanut tuntumaan siltä että haluat miehesikin kanssa tehdä jotain kahdestaan! Se että olet äiti, ei tarkoita sitä että olet VAIN JA AINOASTAAN äiti - olet myös nainen!
Toiseksi, oletko siis edes kysynyt niiltä sukulaisilta että ottaisivatko lapsianne hoitoon? Vai odotatko että he soittavat ja sanovat että "tulemme nyt viikonloppuna lapsenvahdeiksi, tehkää te jotain!" Suosittelen että tältä istumalta soitat heille ja kysyt, mikä olisi heille hyvä päivä / viikonloppu lapsia tuoda. Itse on töitä tehtävä oman onnensa eteen. - kummallinen!
Lapsi on pian kohta jo kaksi vuotta, enkä ole raaskinut häntä edes yökylään antaa, vaikka kummitätikin on haikaillen kysellyt. Nautin lapsesta liikaa ihan itse.
Samoin kun mieheni koitti vietellä elokuviin, ja ulos syömään, niin minäpäs viettelin hänet vain kotipizzalla peiton alle peuhaamaan.
Yhtään ei kiinnostanut lähteä ulos syömään ja leffaan. Ihan turhia toimintoja molemmat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060