En voi sietää

issu56

jatkuvaa urheiluselostajan mölötystä, mutta nyt on pakko myöntää, että kyllä harmittaa.
Niin lyhyt matka ja kuitenkin missattiin täydellisesti...arvaatteko minkä???

6

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh...vaikee on arvata...ei oikeen ole hanskassa nuo tapahtumat teidän kulmilta...eikä kyllä paljoa omiltakaan kulmilta...;)

• issu56

vaikee ensinkään, vaan erittäin helppo :))

• issu56

kyllä liippas niin läheltä, ettei tosikaan...se nimittäin osui ihan nappiin :)).

• issu56 kirjoitti:

kyllä liippas niin läheltä, ettei tosikaan...se nimittäin osui ihan nappiin :)).

no joo...kyllä oli mulle vaikea, kun en tykkää jääkiekosta sitte yhtään...

• issu56
        Sikra kirjoitti:

no joo...kyllä oli mulle vaikea, kun en tykkää jääkiekosta sitte yhtään...

joista pidän...johtuu ehkä siitä, että jokainen meistä kolmesta on jotain niistä harrastanut aikoinaan, vaan en minäkään kyllä kaikkia jääkiekkomatseja kattele. Nyt kun oltaisiin oltu ajantasalla, niin ehdottomasti Jäähallilla oltaisiin oltu tänään...isännän moka heh, kun hoksas liian myöhään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe