Ylex:n tänään- lähetyksen vetäjä Marja Hintikka on ainakin omasta mielestäni erittäin ärsyttävän tekopirteä, hermot menee ja kanavan vaihto RadioRockiin on tosiasia!
ylex tänään 10-14
14
876
Vastaukset
- orkkis87
Aikoinaan kun Hintikka oli Peltsin ja Ilen kanssa aamuissa, tykkäsin hänestä. Nyt jotenkin menomuuttunut...
- näin..
kuuntelepa kaupallisia paskakanavia, vaikka novaa tai aaltoa ja tuu kertomaan sen jälkeen käsityksesi tekopirteydestä.
joissakin on sitä pirteyttä omasta takaa, joidenkin pitää vääntää väkisin.- Hyvää meininkiä
Olen kuunnellut Radio Novaa ja Radio Aaltoa, ne ei ole mitään paskakanavia, eikä niillä ole mitään tekopirteyttä.
- havupää
Hyvää meininkiä kirjoitti:
Olen kuunnellut Radio Novaa ja Radio Aaltoa, ne ei ole mitään paskakanavia, eikä niillä ole mitään tekopirteyttä.
ne soittolistat. Mites hyviä ne on?
- tietenkin
havupää kirjoitti:
ne soittolistat. Mites hyviä ne on?
No havupää, hyviähän ne on.
- ärsytys
tietenkin kirjoitti:
No havupää, hyviähän ne on.
Soittolistat on nykyajan vitsaus! Joka kanavalla samaa sontaa ja monesti päivässä!
- huhuhhut
ärsytys kirjoitti:
Soittolistat on nykyajan vitsaus! Joka kanavalla samaa sontaa ja monesti päivässä!
Myös Ylexllä ja Lähiradiossa!
- ärsytys
huhuhhut kirjoitti:
Myös Ylexllä ja Lähiradiossa!
Samat AC/DC:t Metallicat, Nirvanat ja Kotiteollisuudet joka jumalan päivä! Ja aina se yksi ja sama biisi! JumalautaPerkele!
- tiina tietenkin
ärsytys kirjoitti:
ylex on paras
- seppo tiätty
tiina tietenkin kirjoitti:
ylex on paras
ilman häiriöitä tai turhia särinöitä tahi kommelluksia ei onnistu ylexällä mikään eikä koskaan
- .,.,.,.
ärsytys kirjoitti:
Samat AC/DC:t Metallicat, Nirvanat ja Kotiteollisuudet joka jumalan päivä! Ja aina se yksi ja sama biisi! JumalautaPerkele!
Itse lopetin kanavan kuuntelun juuri tuon vuoksi. Sloganista voisi päätellä, että siellä tosiaan soitetaan mitä halutaan, mutta samat rallit ne vaan soivat päivästä toiseen. Puolisen vuotta kuunneltuani töissä kanavaa, eivät kappaleet vaihtuneet nimeksikään. Hyvätkin biisit alkavat muuttua hermosahoiksi, jos niitä kuulee kymmeniä kertoja viikossa.
- eewewe
.,.,.,. kirjoitti:
Itse lopetin kanavan kuuntelun juuri tuon vuoksi. Sloganista voisi päätellä, että siellä tosiaan soitetaan mitä halutaan, mutta samat rallit ne vaan soivat päivästä toiseen. Puolisen vuotta kuunneltuani töissä kanavaa, eivät kappaleet vaihtuneet nimeksikään. Hyvätkin biisit alkavat muuttua hermosahoiksi, jos niitä kuulee kymmeniä kertoja viikossa.
siellähän todellakin soittavat mitä itse lystäävät ;)
- y l e x i
seppo tiätty kirjoitti:
ilman häiriöitä tai turhia särinöitä tahi kommelluksia ei onnistu ylexällä mikään eikä koskaan
Ylexin aamut on parhaita; Matti on mun ehdoton lemppari:) Samoin tykkään iltapäivän Peltsista ja Ilestä, mutta Ylex Tänään, jota juontaa Hintikka ja Heikki on jotain niiiiiiiiiiin ärsyttävää! Marian puhetyyli on tosi rasittava, sanojen painotus ihan kummallista. Ja Heikki on aina pahalla päällä ja know it all- tyyppi, taitaa vieläki harmittaa ku ei päässy euroviisuihin Sigmarkin kans.
- Kyllästynyt!!
ärsytys kirjoitti:
Olen prikulleen samaa mieltä, olen monesti ihmetellyt kuka ja miksi nämä Juntti-Hevit sinne valitaan soitettavaksi joka tunti..ja monta kertaa päivässä!!!
Hevi on parasta mutta yksitoikkoinen on Rockin tarjonta, junttimeininki!! Läpyskää ja Shittiä,Perkele!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780