Prinsessa

hei..

Voisitko oikeesti soittaa mulle jossain vaiheessa, ennenkuin nähdään;) Olisi vaan sitten helpompaa ja voisi lopettaa tämän palstalla roikkumisen, kun täällä kuvittelee milloin minkäkin viestin olevan sinulta ja varmaan toisinkin päin? Ajatukset menee sellaista vuoristorataa, mutta olen oikeasti rakastunut sinuun:)

20

2136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että Prinsessasi

tästä aloituksesta itsensä tunnistaa? :)

• alkup.

vaan:) Jos sattuu lukemaan.

• prinsessa pien

Että me oikeasti nähdään?

• alkup.

ainakin luulisin..töissä, mutta se oikea kyllä tietää sen;)

• tuollaiset

kirjoitukset on tosi typeriä provoja. Mikset soita hänelle itse? Ei kai sitä tarvi tänne laittaa et soita mulle ennen kuin nähdään? Ikänä nähnyt missään niin typeriä juttuja kuin mitä täällä välillä näkee.

• alkup.

vastaan vaan, että provo olet itse. Ei muuta.

• ei voi
        alkup. kirjoitti:

vastaan vaan, että provo olet itse. Ei muuta.

muuta kuin nauraa. Keksi jotain parempaa tekemistä. Tai edes parempia provoja. :D

• joku taas kirjottelee

mun ajatuksia tänne, niin että koska sä soitat?

• alkup.

Tää oli sille prinsessalle, mutta mulla ei oikeasti ole numeroa ja siksi joudun odottamaan puhelua sulta xxx..;) Nyt meen töihin.

• muttei tarpeeksi,
        alkup. kirjoitti:

Tää oli sille prinsessalle, mutta mulla ei oikeasti ole numeroa ja siksi joudun odottamaan puhelua sulta xxx..;) Nyt meen töihin.

joten jätänpä soittamatta.. :)

Jännä kyllä, miten tällaiseenkin ketjuun pitää jonkun tulla ilkeilemään niinkuin tuo ylempänä oleva kommentti. Minusta tässä ei ollut mitään älytöntä ja on vain mukava huomata, että on miehiä, jotka kirjoittavat tällaisia, vaikkei kohdalle ehkä osukaan... Ehkä se oli juuri se, mikä tuota yhtä lukijaakin kismitti, kun ei ollut se prinsessasi :)

Kiinnostaa muuten tuo, mistä tiedät hänellä olevan sinun numerosi vai onko se vain veikkaus..?

• tallentanut
        alkup. kirjoitti:

numeroani?

• otat..

tällä kertaa itse sen puhelimen kätöseen?

• sattumoisin tässä

tiedän erään "prinsessan" mutta hänellä on mies, ollut jo kauan. Taitaa olla selvittämisen paikka...

• PrinsessaM

morsian,mutta silti rakastan!

• alkup.

Luulen, että hänellä ketä tarkoitan on numeroni (jos vaan oikea), minun nimisiä kun on useampiakin tässä lähiseudulla. Ilmeisesti minullakin pitäisi olla hänen numero, mutta jostain syystä en ole sitä saanut, enkä sen takia voi itse soittaa. Hän on myös voinut saada käsityksen, että olisin varattu, mutta en ole. Enhän tietysti voi ketään vaatia soittamaan tämän perusteella:) mutta voihan sitä aina pyytää. Muuten tämä odottelu ja ihmettely jatkuu edelleen siihen näkemiseen asti.

Ps. Jos hän nyt hakisi numeroni tiedustelusta, niin siellä on tapahtunut pieni muutos;)

• kuulostaa aika

pahalta ottaen huomioon oman tilanteeni...

no, kai on muitakin melkein samassa tilassa :S

• alkup.
        kuulostaa aika kirjoitti:

pahalta ottaen huomioon oman tilanteeni...

no, kai on muitakin melkein samassa tilassa :S

miten kuulostaa pahalta??

• kertoisitko

missä päin prinsessasi lymyilee ;D
      Minä kaipaan erästä pks:lla asustelevaa M-alkuista miestä ;)

• alkup.

selvennän sinulle senverran, että en ole M alkuinen, enkä pk seudulta, vaikkakin etelästä.

• alkup.

tätä raastavaa kaipausta... joudun ilmeisesti vaan edelleen odottamaan, kun en muutakaan voi, kunpa ei olisi olemassakaan salaisia numeroita:) am

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      109
      7197
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      96
      5225
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3392
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1491
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1114
    Aihe