Hedelmistä puu tunnetaan!

Totuus ei pala tulessakaan

Irvokkainta on kun vanhoillislestadiolaiset nimittävät itseään "maailman ainoiksi oikeiksi uskovaisiksi" vaikka ko. liike on jatkuvasti kärkilistalla uskontojen uhrit ry:n ja nyt jopa ihmisoikeusliiton tutkimuksen alaisena. Jo vuosikymmenien ajan tiedotusvälineissä on raportoitu näiden "ainoiden oikeiden uskovien" hedelmistä.

Mutta heidän tekonsa ja hedelmänsä puhuvat niin kovaa ettei heidän sanansa kuulu!

6

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "hedelmistään puu tunnetaan":

Matt.7:20. Sentähden tuntekaat heitä hedelmistänsä.
      21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: Herra, Herra! pidä tuleman taivaan valtakuntaan; mutta joka tekee minun isäni tahdon, joka on taivaissa.
      22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: Herra, Herra! emmekö me sinun nimes kautta ennustaneet, ja sinun nimelläs ajaneet ulos perkeleitä, ja ole sinun nimes kautta monta väkevää työtä tehneet?
      23. Ja silloin minä tunnustan, en minä teitä ikänä tuntenut: menkäät pois minun tyköäni, te väärintekiät.

• sitten oikeita

Herran nimen tunnustajia?

Mikä on heidän tuntomerkkinsä?

• sitten oikeita kirjoitti:

Herran nimen tunnustajia?

Mikä on heidän tuntomerkkinsä?

parannusta ja syntein anteeksi antoa...eivät siedä, eikä hyväksy monenlaisia opetuksia keskuudessaan...

• mieltä
        weha kirjoitti:

parannusta ja syntein anteeksi antoa...eivät siedä, eikä hyväksy monenlaisia opetuksia keskuudessaan...

tuosta Raamatunmukaisuudesta.

Kuitenkin Paavalikin opettaa, että vaikka olisi kaikki taito, kaikki tieto, kaikki usko, jne. niin ilman rakkautta hän olisi vain helisevä vaski ja kilisevä kulkunen.

Kaikki muu jää kuoleman virran tälle puolelle, mutta rakkaus menee mukana.

Jeesuksen sisällinen tunteminen saa ihmisen rakastamaan lähimmäistään totuudessa. Hän ei silloin asetu toisen yläpuolelle.

• Tuollaista tunntomerkkiä ei
        weha kirjoitti:

ole Raamatussa, vaan: Joh 13:35
        "Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsekseni, jos teillä on keskinäinen rak-
        kaus".

Tuo ei sovi SRK:hon, joka julmasti tuomitsee
        toisia ja jopa omia jäseniään hoitokokouksissaan,
        .
        Se tekee tiukkoja sääntöjä, joita jäsenten täytyy
        noudattaa, jottei tulisi eroitetuksi.

Toinen tuntomerkki on, että he julistavat EVANKELIUMIA kaikkialla maailmassa:
        Ap 1:8
        "Kun Pyhä-Henki tulee teihin, te saatte voiman ja
        tulette olemaan minun todistajiani..aina
        maan ääriin saakka."

Tuokaan ei sovi vl-läisiin! Tehän ette tee
        lähetystyötä!

• tuntui

Jeesuksenkin ajan fariseuksista yms. kun Jeesus "kehtasi" väittää olevansa Jumalan Poika. Ja sekin kun jeesus antoi syntejä anteeksi niin siitäkin hyvästä työstä kuului napinamieli ja arvostelu: Kuka muu voi antaa synnit anteeksi kuin ainoastaan Jumala?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      127
      3426
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1209
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      94
      979
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe