mitähän teille kuulunee näin kevätiltoina,kun täällä kaipaillaan kuulumisia.Lieneekö A-virkun olo jo parempaan alkanu kääntymään?Ja Raspin kuulumisia varmaa kaipailee muutkin,yritetään pitää palstaa voimissaan,ihan kunkin voimien mukaansa kirjoittaa silloin kun sille tuntuu.Itsekkin välillä hyytyy,kun ei keksi mitään rakentavaa asiaa josta kannattaisi kirjoittaa teille,mutta saahan tänne ihan arjen asioitakin laittaa,eikä aina syövästä tarvitse olla kysymys.
Aamun-virkku ja Raspis
12
596
Vastaukset
- kuulumisia
kun Elisama ja kökönenkin ovat hiljaa,niin tulee mieleen,että onko heilläkään kaikki hyvin?
- Ira¤
kun jaksavat tai haluavat,
- Raspikurkku
Ei oikein ole mitä kirjoittelisi. Hiljakseen elellään minä ja syöpä. Odotellaan mitä tuleman pitää. Kunhan tulisi lämpimiä ilmoja niin tämä kylmänarkuus vähän hellittäisi.
- vanhavaimo
Kun ei sovi kylmä mutta ei ole hyväksi kuumakaan esim. sauna.
Eikö se ihan kohta ole sopivaa ulkonakin, mutta sitten ryökäleet siitepölyt. On se vaan heikko tuo ihmispoloinen, mutta kuitenkin sitkeä kun niikseen tulee. SEMPPIÄ! - vilmuska
muuta sanoa kuin, että mennään päivä kerrallaan hiljaa hissutellen ja toivotaan parasta mahdollista tulosta tuon pirulaisen häätämiseksi.
- aamun-virkku
vilmuska kirjoitti:
muuta sanoa kuin, että mennään päivä kerrallaan hiljaa hissutellen ja toivotaan parasta mahdollista tulosta tuon pirulaisen häätämiseksi.
mieki viettelen. en jaksa paljo touhuta vieläkää. sapuska ei kauan viihdy sisällä. huomen aamul loppuu antipiootti, mut mahaan koskee vieläkin. liekkö se tulehdus viel menny pois kokonaa??? niskat on menny ihan tönköks ja päähän koskee kokoajan sen takia. yritän virutella ja venytellä niitä kokoajan melkeen..
- mökin muija
aamun-virkku kirjoitti:
mieki viettelen. en jaksa paljo touhuta vieläkää. sapuska ei kauan viihdy sisällä. huomen aamul loppuu antipiootti, mut mahaan koskee vieläkin. liekkö se tulehdus viel menny pois kokonaa??? niskat on menny ihan tönköks ja päähän koskee kokoajan sen takia. yritän virutella ja venytellä niitä kokoajan melkeen..
surullista kuultavaa tuo sinun kivulointisi mahassa ja päässä,onko nuo kivut asteikolla 1-10 missä rajoissa tunnet ne olevan.Katsele jos aikaa on tv7:aa siellä on kiintoisia ohjelmia ja sairauksien puolesta rukoilijoita,itse ainakin saan voimaa kun lähetän rukousapua pyytäen sieltä monista lähteistä.
- mökin muija
kun kerroit tuntemuksistasi ja lienet työssäkäynnin jättänyt toistaiseksi muiden huoleksi.On se kova kuuri kokonaisuudessaan,alkuun menee muutama tippareissu ja pinkkikuuri ilman oireita ja luulee että eihän tämä kummostakaan ole, vaan sitten se kyllä tuli mullekkin kuin polveen potkasu,kun romahtaa kunto ihan totaallisesti kaikkineen sivuvaikutuksineen ynm.Mulla ei kylmäarkuus vaivannu kuin 4-5 päivää tipan jälkeen,vaivaako sulla se pitenpään.Tietenkin siihen vaikuttaa määrät ja ties mitkä muut.Makuaisti hiipui mulla pikkuhiljaa,ja nyt kun se on palannut,niin nyt vasta ymmärrän miten siihenkin tottui ettei sitä ole,ja kuika hyvää onkaa pelkkä kaurapuurokin.Että kyllä elämä opettaa kun se kontillaan välillä käyttää.
- toip.satunnaisesti vieraileva
mökin muija kirjoitti:
kun kerroit tuntemuksistasi ja lienet työssäkäynnin jättänyt toistaiseksi muiden huoleksi.On se kova kuuri kokonaisuudessaan,alkuun menee muutama tippareissu ja pinkkikuuri ilman oireita ja luulee että eihän tämä kummostakaan ole, vaan sitten se kyllä tuli mullekkin kuin polveen potkasu,kun romahtaa kunto ihan totaallisesti kaikkineen sivuvaikutuksineen ynm.Mulla ei kylmäarkuus vaivannu kuin 4-5 päivää tipan jälkeen,vaivaako sulla se pitenpään.Tietenkin siihen vaikuttaa määrät ja ties mitkä muut.Makuaisti hiipui mulla pikkuhiljaa,ja nyt kun se on palannut,niin nyt vasta ymmärrän miten siihenkin tottui ettei sitä ole,ja kuika hyvää onkaa pelkkä kaurapuurokin.Että kyllä elämä opettaa kun se kontillaan välillä käyttää.
Aamuvirkulle ja Raspikurkulle, jotka ovat solusalpaajahoidon pahimmassa vaiheessa! Sinnitelkää te loppuun asti! Vielä teille koittaa helpotuksen aika!
Sitä samaa muille hoidoissa oleville! - Raspikurkku
mökin muija kirjoitti:
minulla melkein seuraaviin tippoihin asti (tosin koko ajan vaimentuen). Makuaisti sinällään on säilynyt mutta vähän muuttunut että kaikki ei maistukkaan yhtä hyvältä kuin ennen vaikka maku itsessään on tallella.
- aamun-virkku
Raspikurkku kirjoitti:
minulla melkein seuraaviin tippoihin asti (tosin koko ajan vaimentuen). Makuaisti sinällään on säilynyt mutta vähän muuttunut että kaikki ei maistukkaan yhtä hyvältä kuin ennen vaikka maku itsessään on tallella.
ekan tiputuksen jälkeen tuli kylmäarkuus. tuntuu et vieläkin on pikkusen sitä. ei oikeen pakasteisiin esimerkiks kärsi kauan koskee. iho kuoriutu käsistä toisen tiputuksen jälkeen. just nää pelottaa kans mitä tekee kolmannelkerralla? ja kun kaikki 6 kertaa on annettu... mökin muija ja raspis. teillä kun kans oli suolistossa, ni tuliko mitää ruoka/ juoma rajotuksia? minuu inhottaa kun hapollista ei voi juoda ollenkaa. nyt ois varmaa jaffa hyvää ton mahan takia, mutten voi juoda. siit tulee kamalat ilmavaivat ja kipuja.
- Raspikurkku
aamun-virkku kirjoitti:
ekan tiputuksen jälkeen tuli kylmäarkuus. tuntuu et vieläkin on pikkusen sitä. ei oikeen pakasteisiin esimerkiks kärsi kauan koskee. iho kuoriutu käsistä toisen tiputuksen jälkeen. just nää pelottaa kans mitä tekee kolmannelkerralla? ja kun kaikki 6 kertaa on annettu... mökin muija ja raspis. teillä kun kans oli suolistossa, ni tuliko mitää ruoka/ juoma rajotuksia? minuu inhottaa kun hapollista ei voi juoda ollenkaa. nyt ois varmaa jaffa hyvää ton mahan takia, mutten voi juoda. siit tulee kamalat ilmavaivat ja kipuja.
mitään rajoituksia. Minulla on nyt 6 tiputuskertaa takana ja ties kuinka monta edessä. Iho-ongelmia ei ole ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760