Olipa todella törkeää ja asiatonta käytöstä Rahkamolta arvostella Miia Nuuttilan ulkonäköä sunnuntaina. Selittelyt eivät enää auttaneet. Mutta onhan meillä siellä fiksu ammattilainen Jukka, sanottavansa ajatteleva Helena ja rohkea ja kannustava Jorma.
Rahkamo ulos ja sassiin
18
882
Vastaukset
- miesmies
pömppishän siellä oli ja ihanhyvää tekee, että mia tanssii ja pömppis pienenee. suomalaiset pitävät pömppömahaa normaallna. lihavuus on niin yleistä.
- Enempää en sano
Toisia arvostelee vaikka itse unohti länget kotiin. Olisi idylli ihan täydellinen.
Millähän sivistystä tuollekin jäänsärkijälle mittaisi? Nuuttila on mitä viehättävin nainen, kumisaappaissa ja korkkareissa. - Hepo hirnahtaa
Enempää en sano kirjoitti:
Toisia arvostelee vaikka itse unohti länget kotiin. Olisi idylli ihan täydellinen.
Millähän sivistystä tuollekin jäänsärkijälle mittaisi? Nuuttila on mitä viehättävin nainen, kumisaappaissa ja korkkareissa.Olen samaa mieltä kanssasi, nimimerkki "enempää en sano". Osasit ilmaista asian tosi sofistikoidusti.
Ja vielä - minkä takia kaikenlaisia rahkamoita otetaan tuomaroimaan tällaisia kilpailuja?
Tanssin ammattilaiset hoitaisivat homman paremmin
kotiin. - Hepo hirnahtaa
Enempää en sano kirjoitti:
Millähän sivistystä tuollekin jäänsärkijälle mittaisi? Nuuttila on mitä viehättävin nainen, kumisaappaissa ja korkkareissa.Olen samaa mieltä kanssasi, nimimerkki "enempää en sano". Osasit ilmaista asian tosi sofistikoidusti.
Ja vielä - minkä takia kaikenlaisia rahkamoita otetaan tuomaroimaan tällaisia kilpailuja?
Tanssin ammattilaiset hoitaisivat homman paremmin
kotiin. - Rva Kevät
Olen ymmärtänyt ohjelman formaatin sitten ihan väärin...
- asia.
Välikysymys, hallitus nurin.
- hopi hopi
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/tanssiitahtienkanssa2009/uutiset.shtml?842576
Nyt vauhdilla kasvojen silitykseen... hopi hopi.... - Rahkamo puhuu asiaa
Ylipaino on vakava ongelma. Ihraiset ihmiset ällöttää.
- rimppakinttuset
Mua etoo laihat rimppakinttuset miehet joilla pieni pää suhteuttuna vartaloon.
- Telkkarista
rimppakinttuset kirjoitti:
Mua etoo laihat rimppakinttuset miehet joilla pieni pää suhteuttuna vartaloon.
Metsään treenaan ja sitten vasta ihmisten ilmoille.
Kuvottaa tollaset vatsamakkarat. - Mars juoksemaan!
Telkkarista kirjoitti:
Metsään treenaan ja sitten vasta ihmisten ilmoille.
Kuvottaa tollaset vatsamakkarat.Lapsellista provosoimista sinulta. Taidat itse istua tukevasti sohvalla läskiesi päällä?
- miesmies
Mars juoksemaan! kirjoitti:
Lapsellista provosoimista sinulta. Taidat itse istua tukevasti sohvalla läskiesi päällä?
Ja tämä koskee sekä miehiä että naisia. Suomelaisten käsitys normaalipainosta on hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Eli kaikki ylipainoiset juontajat yms pois ruuduista. LÄskivero olisi myös aiheellinen nyt laman aikana.
- Ryppynen lauta...
Jos laittaa lakanan huonosti mankeliin, tulee tollasia ryppyjä. Rahkamon naama pitää silittää.
Ne mankeloidut inhimilliset piirteet, naisellinen kroppa, on vaikeampi saada mankeloinnin jälkeen.
Luuviulu on epänaisellinen.
Miia Nuuttila on ihanan naisellinen ja tanssii lumoavasti.
Jääpuikko pois tuomaristosta!- Läskit ei kestä
Kritiikkiä. Muistakaa kusipäät aina, että totuus sattuu.
Toivotaan että Rahkamo jatkaa samalla linjalla,tuo hoikka upea Nainen. - Luuviulu pois
Rahkamolla ihme selityksiä..........
En minäkään arvostele hänen ulkonäkoään, vaikka hän näyttää anorektikolta, jolle on asennettu kaksi numeroa liian isot ikenet ja hampaat.
Miia Nuuttila on upea nainen, siis NAINEN.... - tollasia
Luuviulu pois kirjoitti:
Rahkamolla ihme selityksiä..........
En minäkään arvostele hänen ulkonäkoään, vaikka hän näyttää anorektikolta, jolle on asennettu kaksi numeroa liian isot ikenet ja hampaat.
Miia Nuuttila on upea nainen, siis NAINEN....keskinkertaisuuksia töllössä. Ja jos pikkasen arvostellaan ylipainoa niin hirvee haloo.
- kalikatu
tollasia kirjoitti:
keskinkertaisuuksia töllössä. Ja jos pikkasen arvostellaan ylipainoa niin hirvee haloo.
heti mollaamassa. oma laihdutus ei ole ikinä onnistunut ja pulleana on heti mollaamassa rahkamoa. siinä se nähdään.
isi oli kaupunginjohtaja ja mää olin hyvä luistelee, niin pikku prinsesana pidettynä on kivaa mollata rahvasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753