pieneneekö rinnat jos tekee vatsalihaksia? haluaisin itselle treenatun vatsan mutta ei ois mukavaa jos rinnat pienenis ku ne on jo nyt pienet. asiallisia vastauksia,kiitos : )
vatsalihakset ja rinnat
4
978
Vastaukset
- mayura
Olen kyllä aika varma, että rinta- ja vatsalihakset ovat hieman eri asia.
- Jammu
Todellakin ala treenaamaan vaan!! ei se vaikuta niiden rintojen kokoon...mutta se saattaa jopa kasvattaa niitä koska vatsan seudun rasva saattaa siirtyä rintoihin...Jos kärsit liian pienistä nii tuu mun vastaanotolle nii laitetaan vaikka silikoonit...Voit tulla kyllä muutenki;)
- läkseli
Rinnat tuskin pienenee vatsalihasten harjoittelulla, mutta jos kärsit mielestäsi liiasta rasvan määrästä vatsan alueella niin suositeltavampaa olisi painonpudotus. Rintoja ei voi muuten myöskään kasvattaa harjoittamalla rintalihaksia, sillä rinnat ovat vain rauhaskudosta, korkeintaan lihas rintojen alla kasvaa, mikä ei näy ulospäin.
- dthydt
parempi pyykkilauta vatsa ja pienet tissit kuin makkara maha ja pienet tissit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770