minuu kyl naurattaa iha kybällä nuo ämpärit, perustivat oman bannikakku-foorumin, et pääsevät täst pulinaporukast eroo, mut täällähä nuo ämpäripäät mesoo ja möykkää jokapäivä, eivät viihhy kuiteskaa omineen :D :D
Ikävä tuli kuiteskii
11
535
Vastaukset
oikeus kokoontua on määritelty Suomen perustuslaissa :) So what's the problem?
- Ärrieri
Eiköhän monet ihmiset lue useampaakin foorumia ja osallistu eri aihealueiden keskusteluihin...?
muuten vieläkään vastannut mun kymysykseen :)
- Virtuaalikoneistaja
oli vain sitä sinun puuttellista ja tarkoitushakuista tulkintaasi, mutta väännä mitä väännät, tarkoitus oli perustaa toinen foorumi, foorumi johon sinulla ei ole pääsyä ja etkä pääse vaikka oven takana kökit päivittäin ja joskus yrität ihan saranapuoletakin, välillä oven alta ja joskus karmit kaulassa.
- Virtuaalikoneistaja
hinski kirjoitti:
tää kuulosti jotenkin tutulta... täytyykö mun nyt linkittää sulle jostain vuodelta -06?
kääntele ja vääntele nyt tämä ilta ja huomenna sitten kerron sinulle etten vielä -06 kirjotellu täällä, en tällä enkä niillä muilla nikeilläni.
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
kääntele ja vääntele nyt tämä ilta ja huomenna sitten kerron sinulle etten vielä -06 kirjotellu täällä, en tällä enkä niillä muilla nikeilläni.
niin kuin minä ajattelen sinun ajattelevan, niin toinen meistä on hakoteilä :)
- Mertta J.
Hui helvata, älä edes unta näe, et mie olisin pyrkimäs teidän räkäiseen lepakkoluolaanne, nauttikaa vaan omistanne.
- Virtuaalikoneistaja
Mertta J. kirjoitti:
Hui helvata, älä edes unta näe, et mie olisin pyrkimäs teidän räkäiseen lepakkoluolaanne, nauttikaa vaan omistanne.
olet ainakin erittäin ahkerasti, milloin raamit kaulassa, milloin oven alta ja joskus saranapuolelta mutta ei onnistu ei, ja nyt sitten meni lopullisesti herne nenään.
Älä kuitenkaan lannistu, ei muuta kuin huomenna taas uudella innolla päätä sementtiseinään. - Virtuaalikoneistaja
hinski kirjoitti:
niin kuin minä ajattelen sinun ajattelevan, niin toinen meistä on hakoteilä :)
ajattelen niinkuin sinäkin ajattelet, joten mitään ristiriitaa ei ole.
- Eivät pidä..
kakkujensa foorumista koska sen käytettävyys on huono.
"Tuntuuko teistä
että tämä meitin palsta on vähän sekanen? Siis aina ei löydä tai sit mä en muista mihin ketjuun olen vastannut...
Mitähän tälle pitäs tehä että olisi vähän "yksinkertaisemmin" nuo keskustelu alueet?"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750