mä en jaksa enää ahmia, mä en jaksa olla näin täynnä ja tuntea itteäni ahneeks lihavaks laiskaks ja itsekurittomaks luuseriksi!
mä en VOI lopettaa syömistä! mikä tähän auttaa? tilanne lähti käsistä kun muutin yksin asumaan kämppisten luota. syön ja syön. kaikki raha menee suklaakekseihin ja kääretorttuihin ja jäätelöön. vaikka mulla ei olis varaa laittaa penniäkään turhuuksiin! mässättävää on PAKKO saada! oksettaa...
mitä mä teen...? voisko koulupsykologista olla apua? en kyllä tiedä pystynkö puhumaan asiasta kenenkään kanssa.
MÄ EN JAKSA ENÄÄ SYÖDÄ
3
809
Vastaukset
- superme
oon varma, että se psykologi vois auttaa. tai ylipäätään joku. et sä kovin helposti tuosta yksin irti pääse :I kehotan siis kertomaan jollekin.
- yksi vain_
Syötkö masennuslääkkeitä? Meinaan serotoniinintakaisinoton estäjät voivat oikeasti auttaa! Koska SIKSIHÄN ahmit, kun aivojesi kemia on sekaisin: sokeri lisää serotoniinin tuotantoa ja olo on rauhaisa ja turvallinen kun olet saanut sokeripiikkisi.
Muistathan, että loppujen lopuksi kaikki on KEMIAA. Siitä johtuvat mielitekosi. Ahmit, koska aivojesi kemia on sekaisin ja tyynnytät tilannetta joka väliaikaisesti korjaa tilanteen.
Mene ihmeessä puhumaan ensin koulupsykologille, hän ohjaa sinut lääkärille. - Mar
Ei mulla muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724384Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003830Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363509- 513110
- 402598
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182519Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222312- 231966
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151732Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?341691