Mitenkäs noiden yötäpäivää-piilareiden kanssa nukkuminen, jos unenpöpperössä hieroo silmiään niin voiko se olla vahingollista?
yötäpäivää-piilarit
2
192
Vastaukset
- jeestuk
Riippuu siitä kuinka kuivat silmät sitten aamulla on. Eikä kuivat silmät omaava henkilö pahemmin voi piilarit silmissä nukkua, pidemmän päälle epämiellyttävää.
Mutta olen kuullut että siitä voisi jotain pientä seurata.- Hieno juttu
Itselläni on arat silmät ja hieron niitä myös, kävin uimassa piilolasien kanssa jne. Linssit olivat kuin oma silmä. ajoin autoa, olin mökillä, saunoin leikkasin ruohoa ja nukuin linssit päässä (mökillä ei ole sähköjä elämä oli kuin nuorena)
Käytin kokeilupakkausta 3 viikkoa yhteen menoon ja kun linssit eivät olleet monitehot, lukiessa jouduin käyttämään lisänä vanhoja laseja. Olen allerginen piilolasinesteille, mutta yötä päivää lasien neste sopi hyvin ja eihän sitä tarvinut litkutella eikä silmiä pidellä kuin kerran laittaessa ja kerran pois otettaessa.
Valitettavsti en muista syistä voi kuitenkaan käyttää niitä ainakaan usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862