Miten olisin

voinut sua lähestyä

normaalisti, kuten toista ihmistä normaalisti lähestytään....olin niin rakastunut suhun, että pelkkä epäily läsnäolostasi sai käteni tärisemään, sanat juuttumaan kurkkuun, olin heikko susta. Pelkäsin sua ja tunteitani. Oli pakko toimia kasvottomasti.
Nyt olen hyväksynyt sen, että se oli unelma, kaunis unelma. Tänään pystyisin kohtaamaan sut kuten ihminen kohtaa ihmisen. Sinä et halua kohdata mua. En itsekään haluaisi kohdata sellaista kuin olin. Rakkaus tekee ihmisestä idiootin.
Et sä tätä lue. Mutta mä kirjoitin tän silti.

20

2077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hö..

Hö..:(

• sä sitten

lähestyit häntä?

• tietää todella

mitä hän ajattelee sinusta, tai miten hän on tulkinnut käytöstäsi. Saattaahan olla, että hän on sisälläpäin ollut aivan yhtä epävarma, mutta jotkut pystyvät peittämään sen paremmin. Tuollaisesta näkökulmasta katsottuna hän ehkä ymmärsi tilannetta paremmin kuin luuletkaan.

No, vaikeita asioitahan nämä joskus ovat, mutta ei pitäisi ajatella asioita toisen puolesta.

• mutta kun

on ajateltava hänenkin puolestaan. Hän ei halua kohdata idiootteja. Myöhäistä yrittää todistella, etten ole idiootti, koska sitä olin ja olen kai vieläkin...

• olin "idiootti"
        mutta kun kirjoitti:

on ajateltava hänenkin puolestaan. Hän ei halua kohdata idiootteja. Myöhäistä yrittää todistella, etten ole idiootti, koska sitä olin ja olen kai vieläkin...

olen ihastunut idiootti ja se on ihanaa. kaksin aina kaunihimpi, tule vaan että kohdataan...

• tee ihmisestä

idioottia. Vähän ehkä höpsön vaan.
      Minusta tuntuu noin heikolta hänen lähellään mitä kuvailit, mutta silti pystyisin kohtaamaan hänet kuten ihminen kohtaa ihmisen. Ei ne ole toisiaan poissulkevia asioita.

• en pystynyt

kohtaamaan häntä olematta idiootti..ei anna kovin hyvää kuvaa itsestään siten..

• ovat omissa
        en pystynyt kirjoitti:

kohtaamaan häntä olematta idiootti..ei anna kovin hyvää kuvaa itsestään siten..

silmissään paljon helpommin idiootteja kuin toisen. Ehkä et oikeasti ollut ikinä hänen silmissään idiootti. Mutta on se vaikea hyväksyä, että on omissa silmissään idiootti, ainakin minun on vaikea ollut hyväksyä sitä itsestäni. Tosin olen aina ollut niin idiootti, että ei sen nyt niin vaikeaa pitäisi olla :D

Ja tosiaan jos yhtään ymmärtää miltä tuntuu kun tuntuu heikolta toisen lähellä, niin ymmärtää toisen kokemukset.

• sanoistasi
        ovat omissa kirjoitti:

silmissään paljon helpommin idiootteja kuin toisen. Ehkä et oikeasti ollut ikinä hänen silmissään idiootti. Mutta on se vaikea hyväksyä, että on omissa silmissään idiootti, ainakin minun on vaikea ollut hyväksyä sitä itsestäni. Tosin olen aina ollut niin idiootti, että ei sen nyt niin vaikeaa pitäisi olla :D

Ja tosiaan jos yhtään ymmärtää miltä tuntuu kun tuntuu heikolta toisen lähellä, niin ymmärtää toisen kokemukset.

mä luen sun viestisi tästä aina kun/jos heikottaa:) Luin sen jo sata kertaa..

• viestistä..

tuli yks juttu mieleen..mut siitä on aikaa..en usko hänen kirjoittavan tänne..?

• hänen

lukevan näitä. Eikä yhdistäisi itseensä vaikka lukisi..siitä on jo aikaa..

• ainaa siitä
        hänen kirjoitti:

lukevan näitä. Eikä yhdistäisi itseensä vaikka lukisi..siitä on jo aikaa..

on?

• osaa sanoa
        ainaa siitä kirjoitti:

on?

siitä on niin kauan.. että jos esim huomenna kirjoittaisin hänelle viestin, hän sivuuttaisi sen roskapostina :(

• sä tiedät

ettei hän halua kohdata sua? Onko hän sanonut niin, vai luuletko vain niin?

• sanoakin

Mutten mä mitään ymmärtänyt. Ei sanonut tarpeeksi selvästi. Eihän rakastunut ymmärrä mitään. Sellanen idiootti kun olin:) Olisin ehkä unohtanut helpommin, jos olisi sanonut vaikka rumasti.....ehkä olisi helpompi, jos voisi olla vaikka vihainen hänelle. Mutten mä voi.

• vähän
        sanoakin kirjoitti:

Mutten mä mitään ymmärtänyt. Ei sanonut tarpeeksi selvästi. Eihän rakastunut ymmärrä mitään. Sellanen idiootti kun olin:) Olisin ehkä unohtanut helpommin, jos olisi sanonut vaikka rumasti.....ehkä olisi helpompi, jos voisi olla vaikka vihainen hänelle. Mutten mä voi.

samantapanen olotila ja ajatukset kuin sulla. Ei jaksas enää hetkeekään tätä, vaikka haluis ei kuitenkaa pääse eteenpäin kun on jääny niin paljon asioita epäselväksi :) koita jaksaa!

• kyl mun silmissä

näyttäny yhtään tyhmältä tai idiootilta tai miltään, siis jos tää olis mulle..
      pystyisitkö kertomaan että millon toi tapahtu ja sillee?

• Olen sanaton

Mutta jos epäilet tuon olevan sulle, niin tarkista roskapostikansio :)

• viesti_
        Olen sanaton kirjoitti:

Mutta jos epäilet tuon olevan sulle, niin tarkista roskapostikansio :)

sieltä roskapostikansiosta pitäis löytyä?

• on ongelma

täällä,(varmaan menee tuuleen, mut) kun kyse on sinusta.Merkitset niin paljon, etten uskalla riskeerata ystävyyttä, menettäisin sut lopullisesti. Unelmoin ja kaipaan ja pidän tunteet sisälläni. Se mitä joskus vahingossa on saattanut tunteistani näkyä on ollut sellaista kevyttä vitsailuun piilotettua heittoa mut... ei muutakaan oikein voi ..Pelkään niin tuhoavani kaiken , haluan pitää sinut lähellä-edes ystävänä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe