Mikä on suurinpiirtein tämän päivän markkinahinta/neliö sellaiselle röpelöiselle rapatulle kerrostalon sisäkaton maalaukselle ammattimaalarilla pääkaupunkiseudulla?
En tiedä, mikä tällaisen katon ihka oikea nimi on (ruiskutasoituskatto, roiskemaalattu?). Katto on kuitenkin alunperin valkoiseksi maalattu, nyt nokea hiukan nurkissa ja hieman kellertävä muutenkin eikä sitä voi edes pyyhkiä.
Mitä maalia suosittelette ja mistä syystä mielestänne valitsisitte juuri mainitsemanne maalin.
Auttakaa, rapa-Ritva kiittää etukäteen avustanne!
Sisäkaton maalausurakka
6
3932
Vastaukset
- 5ervo
Kattomaalausta kaksikertaisesti jopa 30–40€/m2 (tai tuntiveloitus), maalaus ja suojaustarvikkeet erikseen.
Tästä asiasta kiinnostava kysymys, -mitä seinälle tulossa. Tää näytä siltä että seinäpinnoitteet vissi pitää suoja?- helvetin hyvät
urakkahinnat!!!!
eli jos maalauttaisin sulla 52neliöisen kaksion katot ni se maksais siis 1500,eli melkein normi maalarin kuukausipalkka!aika hyvin tienaat....
ps.kysyjälle:noin 10e/tunti pimeenä käteen maalit
10litran purkilla maalaa noin yhen ison olkkarin tai kaks pikku huanetta.maali maksaa n.30 halvimmillaan.ja ison katon pelkkään maalaukseen kuluu korkeintaan tunti,ammattilaiselta. - 5ervo
helvetin hyvät kirjoitti:
urakkahinnat!!!!
eli jos maalauttaisin sulla 52neliöisen kaksion katot ni se maksais siis 1500,eli melkein normi maalarin kuukausipalkka!aika hyvin tienaat....
ps.kysyjälle:noin 10e/tunti pimeenä käteen maalit
10litran purkilla maalaa noin yhen ison olkkarin tai kaks pikku huanetta.maali maksaa n.30 halvimmillaan.ja ison katon pelkkään maalaukseen kuluu korkeintaan tunti,ammattilaiselta.Joka ihmisen pystyt tunnista sen virheiden mukaan, sinulle pitänyt ottaa huomioon -”sellaiselle röpelöiselle rapatulle kerrostalon sisäkaton”. Tässä vaiheessa katonmaali maksa 90€/9l pönttö ja sitä paitsi suojaukset lattiaan ja saata olla seinälle kärysuojamaski (43€).
Maalarin palkat voitte jättää itsellesi, minun eläkemeno vastaa 65v, tai eduskunnan mutkan mukaan jopa 90 vuotiana. - Kannukake
5ervo kirjoitti:
Joka ihmisen pystyt tunnista sen virheiden mukaan, sinulle pitänyt ottaa huomioon -”sellaiselle röpelöiselle rapatulle kerrostalon sisäkaton”. Tässä vaiheessa katonmaali maksa 90€/9l pönttö ja sitä paitsi suojaukset lattiaan ja saata olla seinälle kärysuojamaski (43€).
Maalarin palkat voitte jättää itsellesi, minun eläkemeno vastaa 65v, tai eduskunnan mutkan mukaan jopa 90 vuotiana.Mitä vit...?Anna niiden kattojen olla ja jätä homma ammattilaiselle.
- pojalla...
Kannukake kirjoitti:
Mitä vit...?Anna niiden kattojen olla ja jätä homma ammattilaiselle.
asiaa oli toi äskönen,että jätä ny suosista ne kattohommat vaan ammattimiehille.
Ja alkuperäselle kysyjälle viesti: ÄLÄ VAAN LUOTA TOLLASIIN 5euro MIÄHIIN.
puhuu perkele täyttä p*skaa!!!
Tiedän kyllä mitä katon maalaus maksaa,olen tehnyt sitä työkseni yli kymmenen vuotta. roiskekaton VOI maalata lateksilla vaikka liuotinohenteista joissain paikoissa suositellaankin.
se on vaan maalarin ammattitaidosta kiinni.olen vedelly lateksilla ja hyvin on pysyny roiska viä katossa. ei tarvi mitään turhia "kärymaskeja".
Niin,ja halvimmillaan kattomaali maksaa(BAUHAUS) 30e/9 litraa.... - sinne viroos
5ervo kirjoitti:
Joka ihmisen pystyt tunnista sen virheiden mukaan, sinulle pitänyt ottaa huomioon -”sellaiselle röpelöiselle rapatulle kerrostalon sisäkaton”. Tässä vaiheessa katonmaali maksa 90€/9l pönttö ja sitä paitsi suojaukset lattiaan ja saata olla seinälle kärysuojamaski (43€).
Maalarin palkat voitte jättää itsellesi, minun eläkemeno vastaa 65v, tai eduskunnan mutkan mukaan jopa 90 vuotiana.tai opettele ees kirjottaan selkeetä suomen kieltä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293