aikomus jälkiasentaa lto laite ullakolle. Minkälaisia kokemuksia tuollaisesta koneesta on. Miinukset plussat.
enervent ltr-3
10
2056
Vastaukset
- ja hyvin
toimii eli ei mitään huonoa ole havaittu.
- Venttipentti
Hyvin on kone toiminut 4 vuotta, meillä tosin kone on lämpimässä teknisessä tilassa.
Hyvä hyötysuhde
ACE:n ohjaustoiminnot (ilmankosteuden mukaan nopeutus ja aikaohjaus)
Ei ole kertaakaan pätkinyt (edes yli 20 asteen pakkasessa ja saunottaessa)
Ei tarvitse viemäröidä (huom asennettu lämpimään tilaan). Alkuun oli viemäröity, mutta laitoin venttiilin kiinni, kun vettä ei käytännössä tullut juuri ollenkaan.
- Huonon puolena mieleen tulee ääni, eli laita suosiolla kahdet äänenvaimentimet peräkkäin
- Ullakkoasennuksessa suodattimien vaihto on hankalaa ja käyttäisin (kalliita) pussisuodattimia huoltovälin pidentämiseksi.
Jos rakentaisin uuden talon, niin laittaisin luultavasti saman koneen, mutta lisäisin vain toiset äänenvaimentimet.- on tupla-
vaimentimet ja ullakollakaan ei tarvita viemäröintiä. Hiljainen on.
- kjhkj
on tupla- kirjoitti:
vaimentimet ja ullakollakaan ei tarvita viemäröintiä. Hiljainen on.
Itse laitan yhdet isot ÄV:t heti koneen perään ja 60cm ÄV:t jokaiseen erilliseen tuloputkihaaraan.
- -s-s-
äänen vaimentimia on minulle esitelty kalliita ja halpoja. On kuulemma suuri ero vaimennuksessa. Oliko teillä mahdollisuus valita vaimentimen tehossa/hinnassa. Käytittekö tehokkainta vaimenninta?
- täältä,,,,
-s-s- kirjoitti:
äänen vaimentimia on minulle esitelty kalliita ja halpoja. On kuulemma suuri ero vaimennuksessa. Oliko teillä mahdollisuus valita vaimentimen tehossa/hinnassa. Käytittekö tehokkainta vaimenninta?
- taitaa olla.
Kiitokset kaikille vastaajille. Äänekkyys on tullut aika hyvin esille. Osaan nyt suhtauta äänen vaimennukseen vakavemmin. Tällä hetkellä meillä käy lieden yläpuolella vain koneelinen poistoilmatuuletin. Siitä syntyvä ääni on ollut ihan siedettävä. Noista poistoventtiileistä syntyy ilmavirran suhiseva ääni vaikka ei koneen ääntä kuuluisi ollenkaan. Mahdollisi lisäkomentteja luen jatkossa mielenkiinnolla edelleen.
- hmm---hmm
pdf... kirjoitti:
http://hvac.tkk.fi/ptiv/files/suunnitteluohje.pdf
harkitse vielävoitko vääntää mulle rautalngasta malli. Mitkä seikat ovat niitä, joita näet miinuksena enerventissä.
- Anonyymi
Nokian ex-koodarit kohtaa lämpöalan insinöörit. Käyttöliittymä etälaitteelle kapaisi normi appsia kännyn kautta. Välillä sika mysteeri mitä pitöisi tehdä ja mitä säätää, mikä kaiketi palvelee jälleenmyyjiä palvelukonsepteja. Valitettavasti kokemukseni on, että laitteen myynnin jälkeen olet ihan omillasi. Kuksan ei edes myy huoltoja tai lisäantureita jne. Eli Kekkosslovakia menoa. Jos nyt valitsisin ostaisi ulkomaisen tuottewn, jonka kokonaiskonsepti on kunnossa. Sinänsä laadukkaan oloinen tötterö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379