kysymys

--GG---

Mitä mieltä olette. Voiko mielestänne pakana pelastua? Siis vaikka hän ei tulisikaan välttämättä koskaan ns. "uskoon".

8

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku, joka ei ole

koskaan kuullut Jeesuksesta eikä ole voinutkaan kuulla... Luulisin, että saa mahdollisuuden - missä, koska ja miten - en voi tietää. Jumala on kuitenkin oikeudenmukainen ja tasapuolinen.

• --GG---

Haluaisin tietää lestadiolaisten yleisen kannan asiaan. Totuus on kuitenkin, että oikeudenmukaisuus voittaa.

Tässä kohtaa juuri puhutaan asiasta. Erittäin selkeää eikö vain?

"11. Sillä Jumala ei katso henkilöön.
        12. Sillä kaikki, jotka ilman lakia ovat syntiä tehneet, ne myös ilman lakia hukkuvat, ja kaikki, jotka lain alaisina ovat syntiä tehneet, ne lain mukaan tuomitaan;
        13. sillä eivät lain kuulijat ole vanhurskaita Jumalan edessä, vaan lain noudattajat vanhurskautetaan.
        14. Sillä kun pakanat, joilla ei lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä laki vaatii, niin he, vaikka heillä ei lakia ole, ovat itse itsellensä laki
        15. ja osoittavat, että lain teot ovat kirjoitetut heidän sydämiinsä, kun heidän omatuntonsa myötä-todistaa ja heidän ajatuksensa keskenään syyttävät tai myös puolustavat heitä -
        16. sinä päivänä, jona Jumala on tuomitseva ihmisten salaisuudet Kristuksen Jeesuksen kautta, minun evankeliumini mukaan. "

Totuus on, että JOKAINEN meistä on samalla viivalla oli uskovainen tahi ei. Lahkot ja lohkot eivät ole pelastus. Raamatusta löytyy vastaukset. Lukekaa sitä!

• Kempelainen

Totta kai voi, vaikka Jeesus tuli meitä juutalaisia varten, ei pakanoita. Mutta pakanalla, joita on kaikki muut, paisti me juutalaiset, mahdollisuus tunnustaa Jeesushan Herraksi, jolloin Hän tulee oksastettua villinviikunapuuna oksana meihin jaloviikunapuuhun, jonka runko on Israel, Jumala ja Jeesus. Elohiim, eli Jumalan kolmiyhteys.

Pakanuus on meille, ulkomaalaisuus, ei juutalaisuus.

Kun pakanain, eli teidän määrä tulee täyteen Jeesus tulee takaisin, joten Melo- hagojim.

Sama on myös meillä juutalaisilla, meidänkin on otettava Jeesus vastaan, samoin kun tiedän, sitten vasta ollaan kirkkaudessa.

Mutta pakanoita on kaikki muut, kun omaisuuskansan Israel, missä he sitten asuvatkin.

• --GG---

Oletko sinä Kempeleläinen lestadiolainen?

Luitko ylempänä olevan raamatun lainaukseni? Siinä sanotaan hyvin selkeästi, että juutalaisuus ei takaa pelastusta...samoin kun mikään lestadiolaisuus.

Lue tämä tarkkaan.

12. Sillä kaikki, jotka ilman lakia ovat syntiä tehneet, ne myös ilman lakia hukkuvat, ja kaikki, jotka lain alaisina ovat syntiä tehneet, ne lain mukaan tuomitaan;
        13. sillä eivät lain kuulijat ole vanhurskaita Jumalan edessä, vaan lain noudattajat vanhurskautetaan.
        14. Sillä kun pakanat, joilla ei lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä laki vaatii, niin he, vaikka heillä ei lakia ole, ovat itse itsellensä laki
        15. ja osoittavat, että lain teot ovat kirjoitetut heidän sydämiinsä, kun heidän omatuntonsa myötä-todistaa ja heidän ajatuksensa keskenään syyttävät tai myös puolustavat heitä -
        16. sinä päivänä, jona Jumala on tuomitseva ihmisten salaisuudet Kristuksen Jeesuksen kautta, minun evankeliumini mukaan.
        17. Mutta jos sinä kutsut itseäsi juutalaiseksi ja luotat lakiin ja Jumala on sinun kerskauksesi
        18. ja tunnet hänen tahtonsa ja, opetettuna laissa, tutkit, mikä parasta on,
        19. ja luulet kykeneväsi olemaan sokeain taluttaja, pimeydessä olevien valkeus,
        20. ymmärtämättömien kasvattaja, alaikäisten opettaja, sinulla kun laissa on tiedon ja totuuden muoto:
        21. niin sinäkö, joka toista opetat, et itseäsi opeta; joka julistat, ettei saa varastaa, itse varastat;
        22. joka sanot, ettei saa tehdä huorin, itse teet huorin; joka kauhistut epäjumalia, kuitenkin olet temppelin ryöstäjä;
        23. joka laista kerskaat, häväiset lainrikkomisella Jumalaa?
        24. Sillä "teidän tähtenne Jumalan nimi tulee pilkatuksi pakanain seassa", niinkuin kirjoitettu on.
        25. Ympärileikkaus kyllä on hyödyllinen, jos sinä lakia noudatat; mutta jos olet lainrikkoja, niin sinun ympärileikkauksesi on tullut ympärileikkaamattomuudeksi.
        26. Jos siis ympärileikkaamaton noudattaa lain säädöksiä, eikö hänen ympärileikkaamattomuutensa ole luettava ympärileikkaukseksi?
        27. Ja luonnostaan ympärileikkaamaton, joka täyttää lain, on tuomitseva sinut, joka lainkirjaiminesi ja ympärileikkauksinesi olet lainrikkoja.
        28. Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu;
        29. vaan se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta. "

Juutalainen on Jumalan silmissä samanarvoinen kuin pakana. Kaikki me olemme samanarvoisia loppujen lopuksi.

Jeesus tuli meitä KAIKKIA varten. Ei pelkästään juutalaisia.

Minusta on muuten vähän typerää puhua teistä ja meistä. Samalla puolellahan tässä ollaan.Jeesus on Herra. Tämän tulee jokainen tietämään...ennemmin tai myöhemmin.

• Kempelainen
        --GG--- kirjoitti:

Oletko sinä Kempeleläinen lestadiolainen?

Luitko ylempänä olevan raamatun lainaukseni? Siinä sanotaan hyvin selkeästi, että juutalaisuus ei takaa pelastusta...samoin kun mikään lestadiolaisuus.

Lue tämä tarkkaan.

16. sinä päivänä, jona Jumala on tuomitseva ihmisten salaisuudet Kristuksen Jeesuksen kautta, minun evankeliumini mukaan.
        17. Mutta jos sinä kutsut itseäsi juutalaiseksi ja luotat lakiin ja Jumala on sinun kerskauksesi
        18. ja tunnet hänen tahtonsa ja, opetettuna laissa, tutkit, mikä parasta on,
        19. ja luulet kykeneväsi olemaan sokeain taluttaja, pimeydessä olevien valkeus,
        20. ymmärtämättömien kasvattaja, alaikäisten opettaja, sinulla kun laissa on tiedon ja totuuden muoto:
        21. niin sinäkö, joka toista opetat, et itseäsi opeta; joka julistat, ettei saa varastaa, itse varastat;
        22. joka sanot, ettei saa tehdä huorin, itse teet huorin; joka kauhistut epäjumalia, kuitenkin olet temppelin ryöstäjä;
        23. joka laista kerskaat, häväiset lainrikkomisella Jumalaa?
        24. Sillä "teidän tähtenne Jumalan nimi tulee pilkatuksi pakanain seassa", niinkuin kirjoitettu on.
        25. Ympärileikkaus kyllä on hyödyllinen, jos sinä lakia noudatat; mutta jos olet lainrikkoja, niin sinun ympärileikkauksesi on tullut ympärileikkaamattomuudeksi.
        26. Jos siis ympärileikkaamaton noudattaa lain säädöksiä, eikö hänen ympärileikkaamattomuutensa ole luettava ympärileikkaukseksi?
        27. Ja luonnostaan ympärileikkaamaton, joka täyttää lain, on tuomitseva sinut, joka lainkirjaiminesi ja ympärileikkauksinesi olet lainrikkoja.
        28. Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu;
        29. vaan se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta. "

Juutalainen on Jumalan silmissä samanarvoinen kuin pakana. Kaikki me olemme samanarvoisia loppujen lopuksi.

Jeesus tuli meitä KAIKKIA varten. Ei pelkästään juutalaisia.

Minusta on muuten vähän typerää puhua teistä ja meistä. Samalla puolellahan tässä ollaan.Jeesus on Herra. Tämän tulee jokainen tietämään...ennemmin tai myöhemmin.

Oletko sinä Kempeleläinen lestadiolainen? ** En, olen Messiaaninen juutalainen.

Luitko ylempänä olevan raamatun lainaukseni? Siinä sanotaan hyvin selkeästi, että juutalaisuus ei takaa pelastusta...samoin kun mikään lestadiolaisuus. ** Olet sata oikeassa. Missään Raamatussa ei puhuta sitä, enkä ole koskaan niin kertonutkaan.

Ei ole. Kerro yksikään, jolle on 1 Moos 12 luvun jälkeen Jumala puhut kun meille. Kenen muun kanssa Hän on liiton tehnyt kun meidän?

Jeesus tuli meitä KAIKKIA varten. Ei pelkästään juutalaisia. ** Ei tullut, ainoastaan meitä varten. Matt. 15:24 >> Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten." Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla- asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten. Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,

Minusta on muuten vähän typerää puhua teistä ja meistä. Samalla puolellahan tässä ollaan. Jeesus on Herra. Tämän tulee jokainen tietämään...ennemmin tai myöhemmin.** Raamattu puhuu niin kaunan, kunnes tunnustaa Jeesuksen Herraksi, oli missä seurakunnassa hyvänsä.

Rauhaa. Olet Siunattu.

• --GG---
        Kempelainen kirjoitti:

Luitko ylempänä olevan raamatun lainaukseni? Siinä sanotaan hyvin selkeästi, että juutalaisuus ei takaa pelastusta...samoin kun mikään lestadiolaisuus. ** Olet sata oikeassa. Missään Raamatussa ei puhuta sitä, enkä ole koskaan niin kertonutkaan.

Ei ole. Kerro yksikään, jolle on 1 Moos 12 luvun jälkeen Jumala puhut kun meille. Kenen muun kanssa Hän on liiton tehnyt kun meidän?

Jeesus tuli meitä KAIKKIA varten. Ei pelkästään juutalaisia. ** Ei tullut, ainoastaan meitä varten. Matt. 15:24 >> Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten." Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla- asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten. Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,

Minusta on muuten vähän typerää puhua teistä ja meistä. Samalla puolellahan tässä ollaan. Jeesus on Herra. Tämän tulee jokainen tietämään...ennemmin tai myöhemmin.** Raamattu puhuu niin kaunan, kunnes tunnustaa Jeesuksen Herraksi, oli missä seurakunnassa hyvänsä.

Rauhaa. Olet Siunattu.

Rauhaa sinullekkin.

Näinhän ne asiat ovat. Hmm...siksi olen tällä palstalla, koska minua vaivaa esimerkiksi VL touhu, joka on tietyllä tapaa ihmisten alistamista tiettyihin "ihmissääntöihin".

Sitten kun noudattaa näitä sääntöjä niin muut päästävät sinut "porukkaan". Tuntuu, että tärkeimmät opetukset jäävät taka-alalle pahemman kerran kun näitä TV/ehkäisykieltoja painotetaan...

• että esiinnyt supisuomalaisena
        Kempelainen kirjoitti:

Rauhaa. Olet Siunattu.

- juutalaisena? Ei kait sinua ole edes ympärileikattu? Väärän koivun kauttahan me ollaan kaikki juutalaisia Aatamin ja Eevan kautta. Nenäkö se kertoi juutalaisuudestasi? Jonkun hairahtuneen heimon jälkeisetkö ne sinusta juutalaisen tekee?

• Kempelainen
        että esiinnyt supisuomalaisena kirjoitti:

- juutalaisena? Ei kait sinua ole edes ympärileikattu? Väärän koivun kauttahan me ollaan kaikki juutalaisia Aatamin ja Eevan kautta. Nenäkö se kertoi juutalaisuudestasi? Jonkun hairahtuneen heimon jälkeisetkö ne sinusta juutalaisen tekee?

Juutalaisuus ei häivy mihinkään, kuten näyttää, ettei myöskään lestadiolaisuus, se jättää psyykkisiä merkkejä, mutta juutalaisuudessa miellä on verenperintö, minulla vielä poikkeuksellisesti myös Isän, sillä äiti määrittelee juridisen juutalaisen.

Ympärileikkisen voit tulla tarkistamaan.

Väärän koivun kauttahan me ollaan kaikki juutalaisia Aatamin ja Eevan kautta. ** Et tunne ollenkaan kirjoituksia, eli Raamattu on ilmeisesti outo, sillä Aatami ja Eeva, eivät olleet juutalaisia. Lue Gemesiistä, siinä luvut 1-11 on maaliman luontia ja sitä seuranneita tapahtumia, jossa on kerrottu jopa kansojen hajaannus, ja miksi kiinalainen kirjoitus tuntee Luomisen tänne asti, siis 11 lukuun, ja merkit ovat kohdalallaan, ja heillä on sama luomiskertomus, kuten miellä, jopa Kristuksen ennustus. Siksi, että He olivat siihen asti mukana.

Mutta juutalaisuus alkaa vasta 1 moos 12. Huomioi se. Herra sanoi Abramille: "Lähde maastasi, asuinsijoiltasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan. 2 Minä teen sinusta suuren kansan ja siunaan sinua, ja sinun nimesi on oleva suuri ja siinä on oleva siunaus.3 Minä siunaan niitä, jotka siunaavat sinua, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinun saamasi siunaus tulee siunaukseksi kaikille maailman kansoille." . Monet kerrat ja monin tavoin Jumala MUINOIN PUHUI isillemme profeettojen suulla, mutta näinä VIIMEISINÄ AIKOINAAN HÄN ON PUHUT MIELLE POJASSAAN., jonka hän on pannut KAIKEN PERILLISEKSI ja jonka välityksellä hän myös on luonut maailmat. <

Nenäkö se kertoi juutalaisuudestasi? Jonkun hairahtuneen heimon jälkeisetkö ne sinusta juutalaisen tekee?** Nenä, ja mitä juutalaiseen ihmiseen kuuluu. Tupakasta meitä ei erota.

Mutta puhut siitä, - Jonkun hairahtuneen heimon jälkeisetkö ne sinusta juutalaisen tekee ?? 1 Moos 12;3 Minä siunaan niitä, jotka SIUNAAVAT SINUA, ja KIROAN NE, jotka SINUA KIROAVAT, ja sinun saamasi siunaus tulee siunaukseksi kaikille maailman kansoille.".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe