kasvatustiede + hallintotiede

kasvhall

olen opiskellut kasvatustieteitä ja tarkoitus olisi hakea varhaiskasvatuksen maisterikoulutukseen, joka siis sisältää ainakin jonkin verran johtajuus -ja hallintoon liittyviä opintoja varhaiskasvatukseen liittyen. Minua kiinnostais myös ihan puhdas hallintotiede joten olenkin miettinyt sitä sivuainevaihtoehtona. Kuulostaako ihan hullulta yhdistelmältä? Uuden 5v tutkinnon aloittaminen kuitenkin kuulostaa hieman järjettömältä, koska pidän myös nykyisestä alastani.

Onnistuukohan helposti eri yliopistojen välillä sivuaineen opiskelu - eivät ole samassa tarjolla. Eli varhaiskasvatusta lukisin toisessa ja hallintotiedettä sivuaineeksi toisesta. Mielessä on käynyt myös sosiaalipolitiikka sivuaineena.

1

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hallintotiede

Kannattaa vielä pohtia mahdollisuuksia ja vaihtoehtoja. Toki voit opiskella toisessa yliopistossa, itsekin teen niin tällä hetkellä. Kannattaa kuitenkin katsoa onko sivuaine avoimessa haussa vai pitääkö siihen tehdä pääsykoetta(tuskin) ja onko läsnäolopakkoja. Sivuaineena se olisi helppo, sillä se ei veisi niin paljon aikaa ja hallintotieteistä (60op) saisit myös rehtorin pätevyyteen ainekset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8566
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      171
      2897
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1252
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1008
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      64
      938
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      916
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      913
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      903
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      852
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      832
    Aihe