ihan huvikseni (ei tämä mikään uusi kiinnostuksen kohdekaan varmaan ole) tutustunut kirjallisuuteen, jossa puhutaan esim. auroista ja chakroista.
Esim. yhdessä kirjassa mainittiin, että ihminen voi joutua energiahyökkäyksen tai jopa energiasaastutuksen uhriksi, tämmöinen kun kestää niin ihmisen aura voi mennä repaleiseksi. Tämä tässä neurologia-palstalla siksi, että innostuin tästä kovasti, koska assina olen kyllä nähtävästi ollut pitkään sekä hyökkäyksen, että saastutuksen uhrina.
Lisäksi koen että chakra-harjoitukset helpottavat oloani, olen kuin vahvempi, varsinkin kolmas chakra ja kurkkuchakra ovat minulla jotenkin heikkoja. Kolmas liittyy tahtoon ja kurkkuchakra taas puhumiseen ja puheisiin esim. pahoihin puheisiin. Tosi kiinnostavaa oikeasti. Lisäksi ennen olisin ajatellut että mitä lie höpö-höpöä, nyt taas toi on ihan selvästi terapeuttista, jos siis toimii. Tuloksia tässä lähinnä odottelen, että elämä tulis paremmaksi.
Assi ja aura
Olen tässä
2
1243
Vastaukset
- jepjees
sitä uskoa vaikka aidanseipääseen, jos se jotenkin elämän laatua parantaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928