Ei mene enää montaa viikkoa, että vauvan pitäisi syntyä. Mitä pitemmälle raskaus etenee ja mitä lähemmäksi synnytyksen aika tulee, sen enemmän kärsin yksinäisyydestä. En halua enää nukkua, kun aina olen yksin. Töissä pitäisi kyetä käymään ja olla niiiiin pärjäävää...mutta sisältä olen ihan rikki...nytkään en ole nukkumassa...ei huvita...en enää jaksa välittää olenko väsynyt vai en, kun kumminkin olen. Työ ei voisi vähempää kiinnostaa. Haluaisin olla vaan kotona ja voida vaikka valvoa yöt läpeensä, kun se hieman helpottaa tätä yksinäisyydentunnetta. Tunnen itseni rumaksi ja ei-haluttavaksi...ja senhän osoittaa jo tämä yksinäisyyskin...kuka minua enää haluaisi...taidan olla tuomittu yksinäisyyteen lopuniäksi...ja kuitenkin se mitä elämältä toivon ei ole paljon...että saisi olla rakastettu ja rakastaa...
en halua enää nukkua
4
417
Vastaukset
- pikku tytsyli
Jos enää ei olee enää montaakaan viikkoa kun lapsen pitäis syntyä niin miksi olet vielä töissä? Kohta ainakin saat rakastaa kun saat pienoisen syliin. Mullakin oli tollaista jossain vaiheessa että ei halunnut olla kotona eikä halunnut nukkua vaikka mulla kyllä mies kotona. Mutta sitten kun m uutaman yön nukuin tosi hyvin alkoi elämä taas hymyillä.
- .........
ymmärrän sua hyvinkin... taas yks valvottu yö takaka... ei jaksa eikä kiinnosta enää mikään.
- --------------------------
Eikö sinulla ole ollenkaan ystäviä? Jos yhteydenpito on vain jäänyt, niin ota heihin yhteyttä. Aloita uusia harrastuksia ja keksi mielekästä tekemistä niin yksin kuin kavereidenkin kanssa.
- aloittaja
Mutta miten ihmeessä aloitan uusia harrastuksia, kun vatsa painaa niin että ratikassa ei meinaa välillä kestää kivuilta istua ja selkä on alkanut kipeytyä niin että kun eilen kaupassa kävin niin tuskin pääsin liikkumaan...pieni päiväkoti-ikäinen lapseni jopa huomasi selän aiheuttaman tuskani ja alkoi taluttaa minua!!! Miten lisäksi voisin keksiä kovasti mielekästä tekemistä kun päivät olen töissä ja illat on pakko hoitaa lapsi, käydä kaupassa, laittaa hänelle ruoka ja pestä pyykit ja hoitaa koti...en voi hunningolle kotia jättää...eikä aikaa ja voimia ole yhtään enempään. Ystäviä minulla on tosi vähän...ja entistä vähemmän nyt kun olen raskaana...
Ihan oikeasti...miten voi näillä viikoilla aloittaa uusia harrastuksia??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944