Siis kerta kaikkiaan. Täällä lukee, että monella on sama ongelma ja näytte pitävän sitä hiivatulehduksesta johtuvana.
Voi olla, että hiivaa, mutta minulla tämä meni... Hmm. minulle tuli tässä "pikku sydänsuru" ja sen seurauksena olen ollut aika maassa, ja lihonut monta kiloa jne. No joka tapauksessa yllättäen samaan aikaan alkoi valkovuoto haista.
*Siis ihmiset, voiko nämä asiat oikeasti liittyä toisiinsa jotenkin vai onko se vain puhdasta sattumaa?
Ja tässä siis puhutaan päivistä ei mistään kuukausia kestäneistä mielialahäiriöistä...
*Voiko joku hormooneissa muuttua tuollaisessa tilanteessa tai jotain?
*Voiko lihominen vaikuttaa?
*Voiko se olla jotain muuta kuin hiivaa?
*Tiedättekö mitään kotihoitokonsteja?
*Voiko se mennä ohi itsestään?
*Voiko johtua ruokavaliosta?
*Entä huonosta hygieniasta? (suruilla on monia seurauksia, ei siitä sen enempää :D)
Ei tässä muuten mitään, mutta kalliiksihan se viime kädessä tulee pestä alushousuja, välihousuja ja päällyshousuja (huomaa monikot) joka päivä :D Ja muutenkin olisi ihan kiva olla ilman, että tarvitsee ajatella, että pitää pysyä kaukana muista ihmisistä, koska haisee... Ymmärrätte.
Kiitos vastauksista ja omista kokemuksistanne :)
haiseva valkovuoto
kysymyksiä
3
384
Vastaukset
- lääkärille.
Eikö kantsis mennä lekuriin jos asia vaivaa. Ei se hiiva korjaannu kyllä ilman lääkkeitä, ja kyseessä voi olla joku muukin tulehdus.
Mielialan vaihtelut ym. ei kyllä vaikuta mitenkään alapään toimintoihin. - makean syöminen
varsinkin muuttaa emättimen flooraa. Hae apteekista maitohappobakteerivalmisteita, jotka on tarkoitettu emättimen epätasapainon korjaamiseen ja lakkaa syömästä makeaa, pastaa, leipää jne.
- voi olla myös
emätintulehdus. Lääkäriin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750