♥
pehmeä puhtaan valkoinen
uusi lumi on peittänyt
eiliset jäljet
kevätaurinko häikäisee
hohtaessaan hangella
uneliaita silmiä
saaden taas pienet
hormoonit vilkkaaseen
liikehdintään
heti aamusta tämän
amorin uhrin hamuamaan
viereltään
lämpöistä kylkeä,
pehmoisia huuliasi,
uusiin suuteloihin
tarjoamaan hellän pehmoista
herätystä Sinulle
nähdäkseen oman auringon
nousevan katseeseesi
kultaisen sydämesi
heijastuksena
ja sanoa tunteella
aamun tärkeimmät
sanat
-rakastan Sinua
♥
kultainen sydän
2
139
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Juoksen heti tänne sinulle kun eilinen jäi aina vain, meni se aamuaika aivan muuhun niin jäi käymättä sitten kokonaan mutta kävin toki lukemassa runosi. Tämä meitin kommentoinnit vain ei ole näitä 'kiittikivaruno' vaan on sellaista suuremmoista pilviä hipovaa taidetta, juuh, *pyrskis* että siihen uppoaa helposti aikaa ja aikahan on tunnetusti kortilla.
'Kultainen sydän' ihana otsikko jo laittaa aukaisen runosi. Eikä tarvinnut pettyä piiruakaan!
.."nähdäkseen oman auringon
nousevan katseeseesi
kultaisen sydämesi
heijastuksena"..
Jo tällä säkeistöllä pitäisi elää koko pvä..sen jonkun,, huoh...
Kultaisia säteitä on nyt joka paikassa. Minun Bonsai-puu http://www.the-gift-wizard.com/image-files/hawaiian-umbrella-bonsai.jpg on aivan onnessaan, ja kurottaa uusia lehtiä kohti aamuista aurinkoa ja upean kauniit orkideanvarret suoraselkäisenä hehkuu violettia hehkuaan silmeni edessä.
Ja hyviä runoja ja kahvia! Voiko ihminen enempää vaatia tässä aamussa! :)
Hienoa pvää padme_ tänään on joku tiistai tai jotain,,,;))- padme_amidala
..yritän kiireessä vastata vielä sinulle, joten taitaa tulla krijsbvirhetä. Juu olen huomannut, että sulla on kiirettä, kun et ehtinyt edelliseen runoosi kaikille palautekirjoittajille vastata. Tärkeimmät asiat täytyy hoitaa ensin. Mullakin on loppuviikko taas niin kiirettä, että varmaan vasta iltamyöhällä ehdin palstalla piipahtaa. Työnteko katkaisee ikävästä tämän hyvän harrastuksen.
Voisipa mulla olla joskus vielä kukkia sisällä. Noitten elukoitten takia ne jakelin naapurustoon. Viisi sohvatyynynpäällistä oli nyt pureksittu täyteen reikiä ja sohvapatjasta on enää reunat jäljellä *huokaus*. Niihin reikiin se piski piilottelee luitaan. Vaan onhan ne elukat niin ihania kyllä. Toi koirakin on älyttömän viisas pieniaivoiseksi elukaksi. Kunpa se vaan sen käyttäisi johonkin muuhun, kuin yrittämiseen olla mun pomo, joka ikinen päivä uusilla metkuillaan...eläinlääkäri on antanut mulle "tominoivan koiran käyttöohjeet", joten onneksi osaan varoa.
No meinasin jäädä tähän jaarittelemaan..mutta nou hätä, jollei kommenttia minulle ehdi laittaa : )
Kiitokset tästä palautteestasi ja oikein hyvää puuhakasta päivää sinulle : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455120Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151429Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481339- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41030Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59805Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783