Joutsenon vastaanottokeskus hakee sosiaalityöntekijää.
Palkka n. 3000€.
...Ja mitä ne sanoo et pakolaiset on huono juttu...vai miten se nyt oli?
PAKOLAISET TYÖLLISTÄVÄT!
10
1021
Vastaukset
- hyötyy?
Miten se yhteiskunta hyötyy pakolaisista, jos he tulevat Suomeen ja pesevät toistensa paitoja, suomalaisen veronmaksajan piikkiin. Päälle tietysti ilmainen ylöspito.
- Nimetön
just joo, siehä sen sanoit! sekin työllistää kun käytetään suomen kansalaisten verorahoja näiden pakolaisten ylläpitämiseen, sekin työllistää kun tuodaan linja autolla pakolaiset tiurusta brismaan ostoksille!
- ihan yhtä nimetön
Jos viitsitte lukea oikein, niin sosiaalityöntekijän palkka ei todellakaan ole n. 3000 Euroa, vaan 2000 Euroa.
Jos osaisitte kirjoittaa oikein, niin kirjoittaisitte PRISMA.
Että hyvää arvostelun jatkoa vaan. - edelleen nimetön
ihan yhtä nimetön kirjoitti:
Jos viitsitte lukea oikein, niin sosiaalityöntekijän palkka ei todellakaan ole n. 3000 Euroa, vaan 2000 Euroa.
Että hyvää arvostelun jatkoa vaan.Ja PS. kukaan ei tulisi Suomeen, jos ei olisi PAKKO. Kuka haluaa vapaaehtoisesti elää täällä itsekeskeisessä, rasistisessa, katelisessa ja pahansuovassa yhteiskunnassa?!? - Ei todellakaan KUKAAN, en edes MINÄ ITSE suomalaisena!
- naurata!
edelleen nimetön kirjoitti:
Ja PS. kukaan ei tulisi Suomeen, jos ei olisi PAKKO. Kuka haluaa vapaaehtoisesti elää täällä itsekeskeisessä, rasistisessa, katelisessa ja pahansuovassa yhteiskunnassa?!? - Ei todellakaan KUKAAN, en edes MINÄ ITSE suomalaisena!
Älä nyt naurata, ettei tulisi, kun kaikki on ilmaista. Nehän soittelevat kotimaahansa kertoen, että kaikki on ilmaista, tulkaa tänne.
- Nimetön
ihan yhtä nimetön kirjoitti:
Että hyvää arvostelun jatkoa vaan.prisma :) onko siula ihan kaikki kotona
- Suomi suomalaisille
edelleen nimetön kirjoitti:
Ja PS. kukaan ei tulisi Suomeen, jos ei olisi PAKKO. Kuka haluaa vapaaehtoisesti elää täällä itsekeskeisessä, rasistisessa, katelisessa ja pahansuovassa yhteiskunnassa?!? - Ei todellakaan KUKAAN, en edes MINÄ ITSE suomalaisena!
lakupekkoja tänne pakottaa tulemaan? Minä ja moni muu haluamme asua täällä vapaaehtoisesti. Tee kaikille palvelus ja muuta pois Suomesta, ei sinua täällä kukaan kaipaa!
- varsinkin jos somaliasta
Tai muualta, jossa on jo pahat tavat opittu.
- Oikeus.
Poliisia, oikeuslaitosta ja vankeinhoitolaitosta.
- uhitus
Myöhemmin tämä pakolaisuus eskaloituu kantaväestön yhteenottoon kaduilla. Muistakaapa tämä kirjoitus viiden vuoden päästä. Hah! Suomessa on tyhmiä poliitikkoja. Kysymys kuuluu: Missä valtiossa pakolaiset ja kantaväestö ovat pystyneet elämään sovussa, ilman minkäänlaisia yhteen ottoja???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1222263Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582197Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt311485Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan951437- 941407
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men661170Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311170- 691030