Aika....

...kulkee...

...siivillä...

Eli kyselenpä:
Kauanko olette olleet yhdessä miehesi kanssa?
Naimisissa?
Lapsia?
Oletko onnellinen?
Onko miehesi elämäsi rakkaus?

Vapaa sana!

Vastaan itse heti alkuun:
Olemme yhdessä olleet yli puolet eämästämme 20v.=)
Naimisissa olemme olleet 14v.=)
Lapsia 5kpl. =)
Olen onnellinen.=)
Mieheni ON elämäni rakkaus.Rakastan häntä edelleen niin että sattuu.Intohimokaan ei ole laantunut.Olemme "täydelliset" yhdessä.=D

11

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihme...

ketä kiinnostaa???

• Olemme olleet yhdessä pian yhdeksän vuotta ja tänä vuonna avioliittoa tulee täyteen kuusi vuotta.

Meillä on kaksi tytärtä, 2 v 5 kk ja 7,5 kk.

Olen onnellinen ja tyytyväinen avioliittooni, mutta olen aika skeptinen noiden elämän rakkauksien suhteen. Ihastun helposti, ja uskon, että monen ihmisen kanssa olisin voinut saavuttaa hyvän avioliiton. Aviomieheni kanssa tein kuitenkin tietoisen päätöksen sitoutua ja olla yhdessä, ja täytyy kyllä sanoa, että suhteemme vain paranee vanhetessaan. Yhteiselämämme on mutkatonta ja mukavaa, ja olemme onnistuneet säilyttämään myös puolisoiden roolit vanhemmuuden ohella.

• Ruutukuningatar

Me ollan oltu yhdessä 2v4kk, naimissa 1v11kk. Yksi lapsi on ja olemme onnellisia. Tietysti multa tulee näitä jäkätyskausia ym mutta ne kuuluu kait asiaan.

• ......

Yhdessä 8v ja naimisissa kohta 1v. Lapsia on 2, molemmat poikia 1v9kk ja 2kk. Olen onnellinen, meillä osataan puhua ja sanoa suoraan miltä tuntuu. Sen kanssa pääsee pitkälle. Kamala ikävä tulee jos toinen on jonkun aikaa kotoa pois ja päivittäin soitellaan muuten vaan toisillemme töihin ja kotiin. Vaikeaa meillä on ollut ehkäpä raskausaikoina, sillä olen ollut ihan kamala niinä aikoina ja nyt taas raskauden ollessa ohi huomaan miten olen muuttunut entiselleni. Mieheni on elämäni rakkaus ja mieheni sanoi minulle just yks päivä että hänellä on ihan sellanen olo että me tullaan olemaan yhdessä aina. Vaikka tulisikin vaikeita aikoja niin meillä on jotain niin voimakkaasti yhdistävää että sen takia hän uskoo näin.:)

• lasketaanko mua mukaan

mutta vastaan silti.

Kauanko olette olleet yhdessä miehesi kanssa?
      n 3,5vuotta

Naimisissa?
      Kihloissa kohta 2 vuotta. Naimisiin menon ajankohtaa ei vielä tiijä.

Lapsia?
      ensimmäisen LA on 4.4

Oletko onnellinen?
      Tällä hetkellä todella onnellinen. Tuntuu et vuosi suodelta vaan paremmaksi muuttuu. :)

Onko miehesi elämäsi rakkaus?
      Uskoisin että on. Emme riitele paljoakaan ja mies on ollut tähänkin asti juuri sitä mitä olen aina halunnut miehestä. Toki on meilläkin koettelemuksemme ollut mutta niistä olemme selvinneet kiitettävän hyvin.

• Nonna-84

Ollaan oltu yhdessä reilut 8,5 vuotta.
      Naimisissa ei (vielä) olla, mutta kihloissa ollaan oltu kolmisen vuotta.

Lapsia meillä on kolme. Tyttö 4 vuotta ja kaksospojat 1v 2kk.
      Olen kyllä onnellinen!:)
      Kyllähän tuo mies taitaa se elämäni rakkaus olla.. En ainakaan osaa kuvitella elämää ilman häntä!:)

Olen onnellinen siitä, että olemme löytäneet toisemme, saaneet ihania lapsia ja yhdessä ollaan selvitty kaikenlaisista karikoista, joita elämä on eteen tuonut!

• mie vaan...

Kauanko olette olleet yhdessä miehesi kanssa? reilusti yli kaksikymmentä vuotta eli yli puolet elämästäni..

Naimisissa? ei ikinä!

Lapsia? neljä

Oletko onnellinen? olen. Tietenkin elämässä on ylä ja alamäkiä, mutta olen saanut suunnilleen mitä olen halunnut ja elämä kulkee sillä polulla millä pitää.

Onko miehesi elämäsi rakkaus? on, vaikka ei ensirakkaus... ja kyllä arki asettaa noita suurimpia tunteita uomiinsa ja elo on aikamoista rinnakkaiseloa hetkineen..

• yks rakastunut

ollaan oltu yhdessä kohta 5 v, josta asuttu yhdessä 4v, kihloissa kohta 3v. Ja häät on ensi kesänä, lapsia on yksi 6kk, on ihana koti ja koira. Olen kyllä tosi korviani myöten rakastunut, en vois kuvitella olevani ilman tätä miestä, joka siis ei ole ensimmäiseni,mutta toivottavasti viimeinen. Luulen että mies on ihan yhtä rakastunut, meidän perhe on meille tärkeintä koko elämässä, mies ei ole pelkästään mun kihlattu, vaan myös mun paraskaveri, jonka kanssa on yleensä hauskaa vain olla ja puuhastella, suhteemme on koko ajan muuttunut ja kehittynyt. Monta kertaa kumpikin lähti suhteen aika alussa ovet paukkuen ja monta kertaa oli suhde "testiajalla". Nyt ollaan oltu yhdessä muutaman vuoden ja onnellisempia kuin ikinä! Ja toivon että tää rakkaus kestää

• siis näin

15 vuotta yhdessä
      11 kohta naimisissa
      kolme tyttöä
      ihan onnellinen olen
      en oikein usko yhteen elämän rakkauteen, eli hyvä elämä olisi voinut olla jonkun muunkin kanssa mutta hyvä näin

• nyt 13v, syksyllä tulee 14

Yhdessä 15v
      Avioliitossa 13v
      Lapsia 3 poikaa
      Melko onnellinen olen, joskus kyl miettii, et olenko oikein tehnyt.
      En tiedä onko elämäni rakkaus, ehkä, ehkä ei. Yhdessä ollaan, näin on päätetty, vaikka aina ei niin helppoa olekkaan. Tosin eipä pahemmin ole riitojakaan, tasaisata on.

• jäljellä kuoret

15v yhdessä, 15v naimisissa. Enää ei olla asuttu 8 vuoteen samassa taloudessa / osoitteessa, yhteinen seksielämä on säilynyt hyvänä.

Nyt alle kaksivuotias poika, joka aiheuttaa seurustelun tiivistymistä, aika ajoin.

Olen onnellinen, minulle sopii tälläinen itsenäisempi suhde malli.

Mieheni ON elämäni rakkaus. Pyyteetön sellainen, molemmin puolin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe