Ulkona on vielä pakkasta ja tällaisia perhosia ilmestyy sisälle kotiin
http://server2.jaatiedostosi.com/36cnfg/perhonen.png
Mistä sikiävät ja mitä sorttia edustavat?
Minkä sorttinen perhonen tämä on?
4
1357
Vastaukset
- mötiäinen
Kyseessä on huoneyökkönen,ei siitä mitään varsinaista haittaa ole. Sitten jos alkaa olla
samaa populaa runsaammin,kannattaa kyllä takimmaiset hyllyt keittiössä siivota.
Esim tuossa otuksesta lisää:
http://www.ksml.fi/teemat/luontokuvat/yoperhoset/huoneyökkönen/25600- Vastauksesta
Kiitokset vastauksesta. Kyllä noita on pari ilmestynyt. Ja vinkki siivoomisesta ei liene huono, koska olen törkeän laiska sen suhteen. Mutta pitää ottaa projektiksi imuroida ja pyyhkiä kaapit. Myös vaatekaapeille lienee järkevää tehdä tällainen siivous operaatio, ainakin kerran kymmenessä vuodessa. Kuten mulla on mennyt jo tässä kämpässä.
- atlatl
Vastauksesta kirjoitti:
Kiitokset vastauksesta. Kyllä noita on pari ilmestynyt. Ja vinkki siivoomisesta ei liene huono, koska olen törkeän laiska sen suhteen. Mutta pitää ottaa projektiksi imuroida ja pyyhkiä kaapit. Myös vaatekaapeille lienee järkevää tehdä tällainen siivous operaatio, ainakin kerran kymmenessä vuodessa. Kuten mulla on mennyt jo tässä kämpässä.
Aikanaan meille kotiutui papukaijalle syötettävien auringonkukan siementen mukana koisoperhosia ja niistä oli tod vaikea päästä eroon. Mutta asiaa auttoi,kun kaapit siivottuani laitoin joka pussin ja ryynipaketin minigrip-pusseihin. Niitä kun saa monenkokoisina ja kestävät pitkään. Nyt ei paketeissa rapise!
- lainatakseni
Lelu tuulien, lehti irtonainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232446- 1311698
- 661542
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m261281KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.381191Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771159- 1171134
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571057Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(571020Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31980