Ulkona on vielä pakkasta ja tällaisia perhosia ilmestyy sisälle kotiin
http://server2.jaatiedostosi.com/36cnfg/perhonen.png
Mistä sikiävät ja mitä sorttia edustavat?
Minkä sorttinen perhonen tämä on?
4
1379
Vastaukset
- mötiäinen
Kyseessä on huoneyökkönen,ei siitä mitään varsinaista haittaa ole. Sitten jos alkaa olla
samaa populaa runsaammin,kannattaa kyllä takimmaiset hyllyt keittiössä siivota.
Esim tuossa otuksesta lisää:
http://www.ksml.fi/teemat/luontokuvat/yoperhoset/huoneyökkönen/25600- Vastauksesta
Kiitokset vastauksesta. Kyllä noita on pari ilmestynyt. Ja vinkki siivoomisesta ei liene huono, koska olen törkeän laiska sen suhteen. Mutta pitää ottaa projektiksi imuroida ja pyyhkiä kaapit. Myös vaatekaapeille lienee järkevää tehdä tällainen siivous operaatio, ainakin kerran kymmenessä vuodessa. Kuten mulla on mennyt jo tässä kämpässä.
- atlatl
Vastauksesta kirjoitti:
Kiitokset vastauksesta. Kyllä noita on pari ilmestynyt. Ja vinkki siivoomisesta ei liene huono, koska olen törkeän laiska sen suhteen. Mutta pitää ottaa projektiksi imuroida ja pyyhkiä kaapit. Myös vaatekaapeille lienee järkevää tehdä tällainen siivous operaatio, ainakin kerran kymmenessä vuodessa. Kuten mulla on mennyt jo tässä kämpässä.
Aikanaan meille kotiutui papukaijalle syötettävien auringonkukan siementen mukana koisoperhosia ja niistä oli tod vaikea päästä eroon. Mutta asiaa auttoi,kun kaapit siivottuani laitoin joka pussin ja ryynipaketin minigrip-pusseihin. Niitä kun saa monenkokoisina ja kestävät pitkään. Nyt ei paketeissa rapise!
- lainatakseni
Lelu tuulien, lehti irtonainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913