Ceed vai BMW

116i???

Ottaakko Kia Pro Ceed 1,6 vai vähän käytetty BMW 116i? Kia olisi uusi ja 7 v takuu, BMW:n taustaa ei tietäisi 100% varmuudella. Bemari on parempi ajaa mutta Kiassa enemmän potkua.

16

1523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuliko tehtyä

kävitkö koeajamassa kian.kiinnostaa se ohjaustuntuma.

• -aUtOtOn-

voin kertoa sinulle 35tkm kokemukemuksella että ceed-in ohjaustuntuma on hyvä,ainakin dieseli nokassa,bensasta kokemukseni jää koeajoon enkä eroa huomannut ainakaan kesäkelillä.Takana 26v. autoilua ja yli 2milj. kilsaa suhannut takseilla, mersu,vw,bmw ja ford ja nautinto on ajella nykyisellä yksityisautollani.

• tällä palstalla
        -aUtOtOn- kirjoitti:

voin kertoa sinulle 35tkm kokemukemuksella että ceed-in ohjaustuntuma on hyvä,ainakin dieseli nokassa,bensasta kokemukseni jää koeajoon enkä eroa huomannut ainakaan kesäkelillä.Takana 26v. autoilua ja yli 2milj. kilsaa suhannut takseilla, mersu,vw,bmw ja ford ja nautinto on ajella nykyisellä yksityisautollani.

BMW:stä ollenkaan. Jätetään sentään ne oikeat autot pois KIA palstalta. Hyvää kevättä!

• -aUtOtOn-
        tällä palstalla kirjoitti:

BMW:stä ollenkaan. Jätetään sentään ne oikeat autot pois KIA palstalta. Hyvää kevättä!

puhuisin sinun kanssasi ollenkaan,mutta kirjoittaa voin että kevättä sinullekin!

• kysyt....

..lupaa/mielipiteitä autonostoosi?
      KIAistit ovat tyytyväisiä valintaansa ja kannattavat sen ostoa,BEMARIstit ehdottavat bemaria ja PROVOT vesittävät keskustelun.
      Tee hyvä ihminen tuo päätös itse!

• itse vaan

kumpi on parempi. uusi perusauto (tilava, takuu, ym) VAI vanha ylihintainen kanikoppi.

• ja hampaita

Kia on tilavampi, takuut pelaa ja todennäköisesti toimii vähän varmemmin.
      BMW merkkinä paaaaaaljon arvostetumpi, laatuvaikutelma parempi ja säilyttää arvonsa paremmin (jos suomi auto).
      Eli se on vähän mitä haluaa.
      Mitä tarkoitat tuolla "BMW:n taustaa ei tietäisi 100% varmuudella" ?
      Itse en ostaisi mitään autoa, jossa on jotain hämärää vai tarkoitatko etä kyseessä on tuontiauto.

• Latukka ?

Niin, siis BMW on muille, ei sinulle, mieti vaan kumman otst: Kian vai Ladan, se on sulle tarkoitettu miettimisen aihe ja unohda autot kun vertaat autoa Kiaan.

• onks sul ees autoo??

siis alkuperäinen kirjottaja teeppä päätökset ihan itse, koe ja kokeile, silleen sen tiedät parhaiten.Meil on ollu laatuautoja täs perheessä ja nyt Kia.Mutta pian merkki vaihtuu.Kia ei häviä missään millekkään autolle ja että suututtaa toi ladaan vertailu,Meille kun ei ladaa, toy..nissani ainakaan tähän perheeseen tuu.Millon noi tajuaa et kia on oam merkkinsä täysin ja luotettava hyvä auto!potkua on ja muuta hyvää paljon.Aluksi mihin kesti tottua, tietty nahkapenkkien jne jälkeen oli sisustus mutta nyt menee.Siis toihan on uutta aikaa näin 40 :kkin väriä on..ja muuta.Meil ei mitään vikaa kiassa ole ollut ollut maailman paras auto kun pakko olla auto et töihin ja kauppaan pääsee 20km eteläsuomessa vielä.Matkattu autolla on, eläinten kanssa jne.Tänne palstalle tunkee varmaan autottomat kateilijat haukkumaan autoa mitä ne ei tunne oikeesti.Lisäksi kia on kaunis auto!Osto päätökseen vaikutti myös eurooppalaisuus sillä etiikkakin pisti koreaa vastaan aluksi.Nyt autotehtaat tulee keskittämään autojen valmistusta varmaankin kannattaviin tehtaisiin oli ne missä tahansa.Valmistus maa vaikuttaa tietysti.Suomen autotehtaat on ohi kiitävää aikaa kun tää on ankee/kankee maa verotus jne.Täällä on osaamista mutta se ei riitä!

• fanaatikko.

Tiestitkö että kaikki merkit voivat olla vaihtoehtoja toisillensa? Luuletko että se menee niin että jos kerran ostaa premiumin (Audi, BMW, MB, Volvo) niin on aina pakko ajaa premiumilla, tai jos ajaa "ei-premiumilla" niin on aina pakko ajaa niillä.

• positiivinen...
        fanaatikko. kirjoitti:

Tiestitkö että kaikki merkit voivat olla vaihtoehtoja toisillensa? Luuletko että se menee niin että jos kerran ostaa premiumin (Audi, BMW, MB, Volvo) niin on aina pakko ajaa premiumilla, tai jos ajaa "ei-premiumilla" niin on aina pakko ajaa niillä.

mistä tommosta päättelet?juurihan tässä kirjotettiin muutoksen halusta uudesta ja kokeilunhalusta.Sillä tavalla löytää hyviä ja uudenlaista.Ei mitään mikään on vanhan toistoa.

Laatuautoja ovat ainakin mainitsemasi:MB.BMW,AUDI.

• Erkki Epäileväinen
        positiivinen... kirjoitti:

mistä tommosta päättelet?juurihan tässä kirjotettiin muutoksen halusta uudesta ja kokeilunhalusta.Sillä tavalla löytää hyviä ja uudenlaista.Ei mitään mikään on vanhan toistoa.

Laatuautoja ovat ainakin mainitsemasi:MB.BMW,AUDI.

ai millä kriteerillä BMW, Audi, Mb ovat laatuautoja??? Ainakin kaksi ensin mainittua ei täytä laatuautomainetta pikkuvikojen ja luotettavuutensa perusteella.
        Täällä aina jauhetaan tyyliin: "aja Kialla ensin 5-10 vuotta ja kerro sitten miten pelaa".
        Voin sanoa että ei tuommoisten edellä mainittujen Saksalais-vehkeidenkään omistaminen käytettynä ole aina yhtä juhlaa.....

• 1vsaan

pitäis tietää, tulotasosi,
      tietää oletko kuine poikamies, vai lapsiperheen iskä.

BMW en kyllä koskaan ostaisi, sen voin sanoa,
      on "hieman erikoisten" ja upporikkaiden auto.

• uusi on aina uusi

jokainen päättää itse, minkä hankkii, mutta itselläni oli viime kesänä vastaava tilanne, ostanko c mallin diesel mersun saksasta vai uuden kia ceed 1,6 dieselin suomesta, päädyin kia ceediin enkä ole valintaani katunut.jos olisin valinnut mersun ajaisin noin 7 vuotta vanhemmalla autolla kuin valitessani kian hinta olisi ollut suunnilleen molemmilla sama, eli noin 20000 euroa. ajomäärä mersulla noin 200000 km kia uusi 7 vuoden täystakuulla, helppo valinta, ainakin minulle.

• -??-

Miten 7-vuotta vanha, 200tkm ajettu, Saksasta haettu diesel Mercedes maksaa veroineen 20k€?
        Joten älä jauha paskaa, rahasi eivät riittäneet, jouduit ostamaan KIA:n.

• asioista tietävä
        -??- kirjoitti:

Miten 7-vuotta vanha, 200tkm ajettu, Saksasta haettu diesel Mercedes maksaa veroineen 20k€?
        Joten älä jauha paskaa, rahasi eivät riittäneet, jouduit ostamaan KIA:n.

Tiedän tasan tarkkaan mitä mersut ja muut autot maksavat saksasta tuotuna veroineen joten älä itse jauha paskaa kun et asioiata mitään tiedä ja sinulle ei kuulu minun kian ostoni milläin lailla, enempää kuin minun raha varanikaan. Olen tuonut saksasta useita autoja, joten tiedän sinun laistasi tyhjänpuhujaa paremmin mistä puhun,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6134
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3065
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      2873
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      336
      1081
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1049
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe