Olen niin - rakastunnu
Sinussa - virvoitun
herätät - hymyn
kyyneleet - onnesta
Puhut - sydämelle
auringon - nousussa
auringon - laskussa
Nouset - rantaan
hellällä - hyväilylläs
varpaatki - huomioit
Kastelet -
en voi - syliäs
vastustaa
Rakastunnu joka - solu
rakas millä - soin
mitä tahdot - kuulla
Soida - sydämellä
jota niin - rakastat
Maisemaas
8
235
Vastaukset
- Ola***
Niin ihmeen koskettavasti sanot kauniita sanojasi!
Oi saisinpa olla se kohde josta kerrot niin suloiseti! Sain aivan sellaisen ihanan tunteen kuin oisit tuossa lähelläni!Ola*** voii ystävä!
Nuo rakkaudentiet kulkee omia teitään,
sanoiks joilla on nälkä - rakas
Oii ole kohde eihän etäisyyskää esteenä,
"ihanan tunteen kun oisit tuossa lähelläni"
Olipas taas palauttees kuin rakkauden viini.
Tästä päivästä taas tuli aurinkoinen,
kiitos hymyn kera, olet ystävä sydämeltäs
Liisa kasvoillaan Monaliisan *hymy*
- *MURUKULTA*
*Voi älyttömän iiiiso huokaus*
No jos jossain on rakkausruno, niin se on tässä!
Mikä onnentunne jokaisella rivillä ja säkeistössä! :)
"Olen niin - rakastunnu
Sinussa - virvoitun
herätät - hymyn
kyyneleet - onnesta"
Niih,,,,Nyt Murukulta liukuu latiialle,,,,, __________*kops!* ;þRakkaus voii see tunteitten määrä,
eihän sitä voi tönkkönä seisoa,
linnun lailla huolta vailla,
uskoa, toivoa ja rakastaa.
Jälleen aivan hulvatonta palauttees!
Olen otettu siitä ja kiitän.
Olen kuules koko päivän siivonnu,
nyt nautin äärellä rakkausrunojen...Liisa
- Minanoita
Kyllä soi maisemassasi rakastunut
sinfonia!Onnellisuus huokuu kuuleppas
tänne asti=)))
Terveiset luminoidalta,
lumisateen ytimestä =))))Olla kohde - rakkauden
Tuntevaks aistivaks kokevaks
soi aamunkoin "sinfonia"
Minänoita
ihmeeks rakkauden taas kokee,
ottaa Liisanki kohteekseen.
Sinulle asti tien tietää,
yllättää niin aina käy,,,hymy
- kaaru
hetkeksi pyrähdin
imuri kädessä juoksen
ees sun taas
Ihana rakkausruno
jestas sentään
taas osasit tehdä
mun makuisen runon:)Aamusta jo rakastannu
et luulin nyt ei tänää muuta.
Kas kummaa minäki heitin matot ulos ja
olen koko päivän siivonnu.
kaaru
Nyt on hyvä olo, eikä rakkauskaa oo hävinny.
Nyt voi yhdessä viettää lähemmin tutustumista.
Sinä sielä ja oot imuroinu, kevättä rinnassa.
Kiitos taas tästä päivästä..Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638
