Siis jos mä ehdotan jotain Klaania, niin joQ jätkä tulee vaa Wineen siihe: "HEHEHEH, VARMAA JOTKUT 20 ATT STR 50 RAJAT" -.-" Juu sittenku sä teet klaaneja
ja siel lukee esim. "Klaani 70-138cmb" Ja sitte siel
lukee että statsit väh. 70str attack 60..
Mäkin tuun vinee sit sinne : Ei tol oo mitään 70str attack 60, sil on selvä 6 attack str miinus seittämäntoista, et lol-.-"
Ei jumalauta -.-"
8
489
Vastaukset
- Xeela-95
Olen täsmälleen samaa mieltä, jos joku tulee tänne vittuile****, niin se on sen oma ongelmansa.
Ja jos joku alkaa täällä mulle "vineemään" tai mitä se tarkottaakaan, se tarkottaa kai sitä et joku tulee vaan valittamaan, tms..
Mäkin voin sit alkaa vähän kiroilemaan sinne suuntaa.............
Toi oli kyllä hyvä Wtf Salee 8D että Strengthi on Miinus seittämäntoista. 8D - Thunder_852
Wtf Salee on palannut.. HURRAAA :)
Klaanisi vaikutti ihan hyvältä.
Hehheh, naurahdin, kun luin viimeisiä lauseitasi tuosta viestistä. :D
Meinasin tulla purellani, mutta en sitten viittinyt, kun aikaa ei nyt tahdo oikein olla..- Wtf_Salee
ja nyt kyl tuut sil purel tai sul ei oo enää leegoja (hampaita) suussa.
- Se sama vineejä.
http://img8.imageshack.us/img8/481/elids1.png No okei, myönnän ettei ole 80 str niinkuin siellä mainittin, mutta 70 att ja 71 str kyllä on jo. Siihen vielä lisäks 92 fletch, nimi o Pure of Elid ja hahmo atm myynnissä sythessä.
Ja jos jtn onkelmii on voin vaikka logata ineen ja sanoo; moi vitun nevari, opettele pelaan.
Eikä muuten oo ainut ukko, on mulla ollu hahmo jol D Claws, ja combat 60. http://www.youtube.com/watch?v=DSjI3I6i4HQ Ja prooffin voin antaa siitä, että jos luet tekstin: "I now play on Qmi Kana."- voin loggia Qmi Kanalle ja sanoa sillä vastaavasti. Combon olen myynnyt jo Sytheen joten se siitä.- Se sama vineejä.
Qmi Kanal on 10m eestä rahaa ja accountti ollut ehkä pari viikkoa. Hmm...
- Wtf_Salee
Se sama vineejä. kirjoitti:
Qmi Kanal on 10m eestä rahaa ja accountti ollut ehkä pari viikkoa. Hmm...
10m on vähän, vaikka itselläni tällä hahmolla ei oles edes milliä. -.-"
Addaileppa? Eli toi sama nickki mikä täs suomi24 on. - ComboFtw
Wtf_Salee kirjoitti:
10m on vähän, vaikka itselläni tällä hahmolla ei oles edes milliä. -.-"
Addaileppa? Eli toi sama nickki mikä täs suomi24 on.Combo Ftwn olen myynyt, ainut minkä voin todistaa on Qmi Kana jonka kautta todistan, että Combo oli minun. Videostahan näkee, että "New acc: Qmi Kana."
Elidille voin loggia, sillä kukaan ei ole vielä ostanut sitä. - Wtf_Salee
ComboFtw kirjoitti:
Combo Ftwn olen myynyt, ainut minkä voin todistaa on Qmi Kana jonka kautta todistan, että Combo oli minun. Videostahan näkee, että "New acc: Qmi Kana."
Elidille voin loggia, sillä kukaan ei ole vielä ostanut sitä.Juu addaa vaa wtf salee, kerron sit uuden nimen ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760