Eilen illalla syttyi punainen airbagin valo kojelautaan. Vissiin pitäisi lähteä käyttämään autoa huollossa.
Osaako kukaan valaista mikä mahdollisesti vikana ja onko kalliskin paukku.
Auto on E46 320D -01
Kiitos
Air bagin valo kojelaudassa
7
390
Vastaukset
- Sniff
Arvailemalla on turha yrittää selvittää vie testeriin niin selviää nopeammin.
Vika vaihtoehtoja on monta. - en osaa
sanoa mutta vika yleensä kellojousessa,mun autoon meni takuu vaihtona vaikka olikin aika vanha peli (voja)
- juttu.
oli itsellä 320d vuotta vanhemmassa.
Jos valo syttyy, niin se on aina nollattava, eikä sammu itsestään.
Huollon nollaus jotain 80.-
Pikkukorjaamo 50.-
Tuttu kaveri, jollaisen saattaa löytää klubin sivuilta 20.-
Vika on usein kuskin penkin alla olevassa liittimessä. Omassa kolvasin vyönkiristäjään menevät johdot yhteen, eikä ole enää temppuillut.
Vika kannattaa korjata, pelkkä nollaus ei auta kuin hetken.- tyyppivika bemussa
mulla 530 -04, ja vähän väliä palaa airbaginvalo ja turvavyön varotusvalo. Korjaamolle ja 70 egee kiitos ja näkemiin...Oon about 5 kertaa käyttäny MERKKI korjaamolla ja ykskään jannu ei oo osannu sanoa mistä johtuu...tänään taas pläjähti valot tauluun, ja onhan se nyt kumma kun auto on normaalilla käytöllä ja tommosta tekee... Mutta heräsipä vaan kysymys toimiiko se airbaggi sitten kun se valo palaa?
- Pekka-
tyyppivika bemussa kirjoitti:
mulla 530 -04, ja vähän väliä palaa airbaginvalo ja turvavyön varotusvalo. Korjaamolle ja 70 egee kiitos ja näkemiin...Oon about 5 kertaa käyttäny MERKKI korjaamolla ja ykskään jannu ei oo osannu sanoa mistä johtuu...tänään taas pläjähti valot tauluun, ja onhan se nyt kumma kun auto on normaalilla käytöllä ja tommosta tekee... Mutta heräsipä vaan kysymys toimiiko se airbaggi sitten kun se valo palaa?
Kumma juttu etteivät merkkikorjaamolla tiedä tuosta.
Tuo oli aivan tyyppivika e39 bemareissa, pelkääjän puolen istuimen tunnistusmatto viellinen, kannattaa vaihtaa niin lakkaa tuo hälytys. Maksoi aikoinaan about satasen töineen ja resetointeineen.
E60/61 en tiedä, mutta oireet ovat aivan samanlaiset. - niiden
tyyppivika bemussa kirjoitti:
pitäisi tietää, missä kohtaa turvajärjestelmää vika on.Ainakin meillä parissa autossa koneelta sen ovat nähneet.
Katso btcf foorumia kohdasta ongelmat. Siellä keskustelua aiheesta ja kavereita, jotka saattavat auttaa sopivasti. - 530
niiden kirjoitti:
pitäisi tietää, missä kohtaa turvajärjestelmää vika on.Ainakin meillä parissa autossa koneelta sen ovat nähneet.
Katso btcf foorumia kohdasta ongelmat. Siellä keskustelua aiheesta ja kavereita, jotka saattavat auttaa sopivasti.tuli tossa mieleen, että puhuinki tossa vähän lööperiä, kun viime kerralla käytin kuittaan valot pois, se asentaja tais mainita, että jossain sivupalkissa joku häiriö...aattelin tossa itekseni että meinaisko se että sivuturvatyyny ois sitte pois pelistä? Ois pirun mielenkiintosta tietää, mikä tuon valojen ilmestymisen aiheuttaa? Aiemmin oli focus ja siinä sama juttu, ja se piti aina rassata penkkiä ees taas että sais leimaan, eli siis vika jossain turvavyökiristäjässä (?)
Minä oon jo ihan kypsä koko autoon. Ärsyttää, kun on muuten niin hyvä auto ja vähävikanen, niin sitten tommosen jouluvalohässäkän takia menee aina viissataa mummoa korjamolle, ilman että vika olis tiedossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704956
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484066- 513820
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413408
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo863086Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv662949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688