otetaan galluppia,onnistuiko raskaus miten jos ikää ja painoa..paljon laihdutit ennen plussaa ja paljonko ikää ja painoa ennen plussaa tai onko laikkari ja yritys päällä?????
iäkkäät,ylipainosta kärsivät neidot
8
617
Vastaukset
- tällaisia
lukemia
35v, ylipainoa ~30kg (bmi 35), yritystä 3v, clomeja popsinut vuoden päivät, välillä taukoa, nkl:lla ei olla suostuvaisia inseminaatioon ylipainon takia.
painoa tippunut vuoden alusta 5kg, mut tuskasen hidasta se on.- bmi-raja naikkarilla????
2005 se oli 35 nytkö pienempi,paljonko sanoivat et sinun pitäs laihduttaa,itselläkin bmi 35,olen 10 kiloa vuoden alusta tiputtanut ja tuskaa on ja viä 15 pitäs tiputtaa..
muuten kaikki ok molemmissa paitsi paino ja ikä. - Gitta07
bmi-raja naikkarilla???? kirjoitti:
2005 se oli 35 nytkö pienempi,paljonko sanoivat et sinun pitäs laihduttaa,itselläkin bmi 35,olen 10 kiloa vuoden alusta tiputtanut ja tuskaa on ja viä 15 pitäs tiputtaa..
muuten kaikki ok molemmissa paitsi paino ja ikä.Heissan,
täällä BMI 31 ja yli kaksi vuotta yritystä.
Plussamista odotellen.
Pitäisi vielä punnertaa ainakin 5 kg kesään mennessä.
Tsemppiä kaikille kohtalotovereille - 5 kiloa on jo suht helppo p...
Gitta07 kirjoitti:
Heissan,
täällä BMI 31 ja yli kaksi vuotta yritystä.
Plussamista odotellen.
Pitäisi vielä punnertaa ainakin 5 kg kesään mennessä.
Tsemppiä kaikille kohtalotovereillemulla pitäs 15 poistaa,oletko hoidossa tai onko tutkimuksia tehty vai luomuiletteko edelleen???
- olen
5 kiloa on jo suht helppo p... kirjoitti:
mulla pitäs 15 poistaa,oletko hoidossa tai onko tutkimuksia tehty vai luomuiletteko edelleen???
39 vuotias ja bmi 33. Tayssissa kukaan ei sanonut painosta mitaan. Heti aloitettiin ivf hoidot ja plussa tuli tikkuun. Menossa 7. raskausviikko.
- plussauksesta
olen kirjoitti:
39 vuotias ja bmi 33. Tayssissa kukaan ei sanonut painosta mitaan. Heti aloitettiin ivf hoidot ja plussa tuli tikkuun. Menossa 7. raskausviikko.
Onneksi olkoon plussauksesta!!
Kyllä me kaikki jossain vaiheessa plussataan tai ainakin haluan ajatellan näin positiivisesti. - oltu
5 kiloa on jo suht helppo p... kirjoitti:
mulla pitäs 15 poistaa,oletko hoidossa tai onko tutkimuksia tehty vai luomuiletteko edelleen???
hoidoissa jo vuodesta 2007.
IUI negat
ivf nega
pas nega
kyllä se plussa vielä sieltä tulee. Jos vaikka kuudes kerta toden sanoo ;)
- kuulostaa oudolta...
Miksi siihen painoon niin kovasti tuijotetaan? Minulla pituutta 163 ja painoa 110kg (ei naurata), mutta ei neuvolassa kukaan käske laihduttamaan, Kyllä kai tiedän olevani lihava... (meillä toki luomuraskaus menossa, mutta kuitenkin)Ja ikääkin se 35. Tämä on arka asia, mutta puhutaanko hoitojen aikana niistä ongelmista joita usein keinotekoisesti alkuun saatetuilla lapsilla on? (Olen työssä vastasyntyneiden teholla...) Välillä vaan on niin kovin riipaisevaa nähdä vanhempien ja sukulaisten tuska, kun asiat eivät todellakaan men niin kuin niiden piti... Ottakaa selvää ja kyselkää. Kyselkää raskauden kestosta, syntymän jälkeisistä komplikaatioista, jutelkaa vanhempien kanssa jotka ovat käyneet sen läpi... Onko se oikeasti sen arvoista. Vanha kansa ja moni synnytyslääkäri on sitä mieltä, että oikea keino olisi vaihtaa kumppania... Anteeksi, ei tosiaankaan ole tarkoitus ketään loukata..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse814620Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.632062Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1281125
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891