Yllättävä yllätys!

The kauriinsarvi

Siis huomasin tässä päivä pari sitten, että kevät onkin ihan mukavaa aikaa, vaikka itse olenkin syksy-joulunalus-ihminen ja tykkään fiilistellä pimeeessä. Tuo valo vaan tuppaa ottaa silmiin, että aurinkolasien osto olisi edessä. Mutta valoisuus saa mielen pirteväksi ja antaa voimia lissää.

Nyt olisi pieni loma poikaa pitkän aherruksen jälkeen, mutta se saa odottaa - toistaiseksi.

Miten teillä muilla kauriilla? Ootteko kuulleet linnunlaulua, vai onko tulpat korvissa?

6

971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä kauris

rakastaa kevättä ja valoa.
      Joulun lapsena inhoan jostain syystä kyseistä juhlaa.
      Alkusyksy myös ihanaa aikaa mut kyllä se on kevät joka rules!!

• myös...

rakastan kevättä!
        Jokaisessa vuodenajassa on oma viehätyksensä,
        mutta kyllä kevät vie voiton. Kevät on kuin lupa aloittaa kaikki taas puhtaalta pöydältä! :)

• nautin kaikista
        myös... kirjoitti:

rakastan kevättä!
        Jokaisessa vuodenajassa on oma viehätyksensä,
        mutta kyllä kevät vie voiton. Kevät on kuin lupa aloittaa kaikki taas puhtaalta pöydältä! :)

vuodenajoista ja pöydän
        putsaan mihin vuodenaikaan tahansa,
        jos se on päässyt liikaa ryvettymään.
        ei siihen "almanakan lupaa" tarvita.

• Mister Tammikuu

Kyllä ne pimeät ja viileät syysillat ovat meikäläisen lemppareita, mutta toisaalta kesäisin on paremmat maisemat, jos tiedätte mitä tarkoitan ;)

Eli rakastan naisten kesäpukeutumista! Se on tarpeeksi hyvä syy odottaa kesää.

Kesäisin on hauska peuhata ja hassutella ja nauttia ilmoista ja ihmisistä.

Mutta kyllä loppupeleissä melankolinen mieli alkaa aina haikailemaan niitä synkkiä ja hiljaisia syys- ja talvi-iltoja. Ne illat rauhoittavat levottoman kauriin kaikista parhaiten.

• 8.1.

Olen ennen ollut syys-iltojen ihailija ja mun romantiikkani sykkii syksyllä. Nyt yllättäen olen lapsuuden jälkeen uudelleen löytänyt upean ja ihmeellisen kevään. Ei tunnu kevätväsymystäkään. Hyvältä näyttää.

• kauris mies

Auringon paistaa vaikka vähän häikäseekin. Kevät on hienoa ja kaiken uuden aikaa. Syksykin ja varsinkin lämpimät pimeätillat ovat upeita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe