Siis huomasin tässä päivä pari sitten, että kevät onkin ihan mukavaa aikaa, vaikka itse olenkin syksy-joulunalus-ihminen ja tykkään fiilistellä pimeeessä. Tuo valo vaan tuppaa ottaa silmiin, että aurinkolasien osto olisi edessä. Mutta valoisuus saa mielen pirteväksi ja antaa voimia lissää.
Nyt olisi pieni loma poikaa pitkän aherruksen jälkeen, mutta se saa odottaa - toistaiseksi.
Miten teillä muilla kauriilla? Ootteko kuulleet linnunlaulua, vai onko tulpat korvissa?
Yllättävä yllätys!
6
1024
Vastaukset
- tämä kauris
rakastaa kevättä ja valoa.
Joulun lapsena inhoan jostain syystä kyseistä juhlaa.
Alkusyksy myös ihanaa aikaa mut kyllä se on kevät joka rules!!- myös...
rakastan kevättä!
Jokaisessa vuodenajassa on oma viehätyksensä,
mutta kyllä kevät vie voiton. Kevät on kuin lupa aloittaa kaikki taas puhtaalta pöydältä! :) - nautin kaikista
myös... kirjoitti:
rakastan kevättä!
Jokaisessa vuodenajassa on oma viehätyksensä,
mutta kyllä kevät vie voiton. Kevät on kuin lupa aloittaa kaikki taas puhtaalta pöydältä! :)vuodenajoista ja pöydän
putsaan mihin vuodenaikaan tahansa,
jos se on päässyt liikaa ryvettymään.
ei siihen "almanakan lupaa" tarvita.
- Mister Tammikuu
Kyllä ne pimeät ja viileät syysillat ovat meikäläisen lemppareita, mutta toisaalta kesäisin on paremmat maisemat, jos tiedätte mitä tarkoitan ;)
Eli rakastan naisten kesäpukeutumista! Se on tarpeeksi hyvä syy odottaa kesää.
Kesäisin on hauska peuhata ja hassutella ja nauttia ilmoista ja ihmisistä.
Mutta kyllä loppupeleissä melankolinen mieli alkaa aina haikailemaan niitä synkkiä ja hiljaisia syys- ja talvi-iltoja. Ne illat rauhoittavat levottoman kauriin kaikista parhaiten. - 8.1.
Olen ennen ollut syys-iltojen ihailija ja mun romantiikkani sykkii syksyllä. Nyt yllättäen olen lapsuuden jälkeen uudelleen löytänyt upean ja ihmeellisen kevään. Ei tunnu kevätväsymystäkään. Hyvältä näyttää.
- kauris mies
Auringon paistaa vaikka vähän häikäseekin. Kevät on hienoa ja kaiken uuden aikaa. Syksykin ja varsinkin lämpimät pimeätillat ovat upeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras921475Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva195924- 123832
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2777Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42741- 7714
- 60693