onko näin et et esim mielenterveystoimistoon ei nykyään niin vain pääse eli jos joku valittaa masennusta tms niin määrätään vähä nappeja ja soon siinnä. =/
mielenterveyven hoito
14
811
Vastaukset
- ei pääse jos
ei ole vaaraksi itselleen tai muille sama pätee suljettuja osastoja jossa voisi saada apua. Jos menet terveyskeskukseen sinulle vittuillaan ja määrätään mielialalääkkeitä joissa on enemmän haittavaikutuksia kun hyötyä!! Näin se menee!!
- tommoseks menny?
viellä muutama vuosi sitte sinne pääsi eli näin siis oulussa kohellaan masentuneita nojoo napit saa päivystyksestäki eli täytyy turvautua sit varmaan kavereiden apuun jos niist ois juttuseuraksi.
- Turvaudu kavereittesi
tommoseks menny? kirjoitti:
viellä muutama vuosi sitte sinne pääsi eli näin siis oulussa kohellaan masentuneita nojoo napit saa päivystyksestäki eli täytyy turvautua sit varmaan kavereiden apuun jos niist ois juttuseuraksi.
nappeihin niin johan alkaa solmut aueta. Kysele ensin syöpäsairailta ja sitten alkoholisteilta tai murhamiehiltä niillä on paras lääkitys. Ns. normaalit ihmiset saavat pelkkiä plasebo paska lääkkeitä joita ei voi suositella kenellekkään missään tilanteessa. Nykyisin tyrkyttävät mirzabiiniä joka vaivaan.
- sitten johtaakaan
Turvaudu kavereittesi kirjoitti:
nappeihin niin johan alkaa solmut aueta. Kysele ensin syöpäsairailta ja sitten alkoholisteilta tai murhamiehiltä niillä on paras lääkitys. Ns. normaalit ihmiset saavat pelkkiä plasebo paska lääkkeitä joita ei voi suositella kenellekkään missään tilanteessa. Nykyisin tyrkyttävät mirzabiiniä joka vaivaan.
huoks minnehän tästä asiasta kannattas sitten kirjoittaa. nyt oon ite saannu ahistukseen busparia joka mahtaa olla ties mitä mutta ianaki se vaikuttaa väsyttävästi. Ja kuukauven ajan pitäs syyä ja masennukseen cipraleksiä. joista tota edellä mainittua noin kk ajaksi ja sitten cipraleksia niin pitkäksi aikaa ku on tarvista.
- mainisemistasi
sitten johtaakaan kirjoitti:
huoks minnehän tästä asiasta kannattas sitten kirjoittaa. nyt oon ite saannu ahistukseen busparia joka mahtaa olla ties mitä mutta ianaki se vaikuttaa väsyttävästi. Ja kuukauven ajan pitäs syyä ja masennukseen cipraleksiä. joista tota edellä mainittua noin kk ajaksi ja sitten cipraleksia niin pitkäksi aikaa ku on tarvista.
lääkkeistä ole kuin haittaa sinulle. Olet turta etkä tiedä itsekkään huvittaako tehdä mitään. Lihot 20kg ja seksihalut katoaa. Luulen että juuri tämänkaltaisten lääkkeitten ainoa tarkoitus on tehdä ihmisistä tyhmiä ja steriilejä(ei sukupuolisia haluja) joita on helpompi ohjailla. Ainut myönteinen vaikutus lääkkeissäsi on just se placebo efekti että luulet voivasi paremmin vaikka kusetatkin vain itseäsi. Oikeasti masennukseen ja ahdistukseen auttavat Bentsot ja ritalin/concerta. Tietysti voisit yrittää yrttihoitoja ja polttaa cannabista??
- kirjoitus
sitten johtaakaan kirjoitti:
Saat toki itse päättää mitä teet, mutta mä sanoisin sulle että heitä nuo pillerit hukkaan heti!
Noista lääkkeistä voipi toki olla apua jos olet ihan masentunut tai vastaavaa, mutta pitkälti niistä on pelkkää haittaa. Lääkäri varmaan sano sulle että "se on yksilöllistä ketkä lihoaa, jos syöt ja liikut et liho." mutta tuo on puppua. Lääkkeet kerää nestettä ja sä lihoat nuista. Mä tunnen SSRI-lääkkeitten syöjiä ja niistä 15/20 on lihonnut. Tuon lisäksi sä saatat alkaa käyttäytymään itsetuhoisesti, sulta menee sukupuolivietti, olet kokoajan tööt ja helposti ohjailtavissa kun olo on vähän "no joo ihan sama, päätä sä". Tämän lisäksi sulla luultavasti on pahoinvointia ja ahdistusta ekan kuukauden aikana.
Jos sulle sanottiin suunnilleen että "Cipralexillä testataan vaikka eka lähemmäs vuosi, sitten olet terve." Se ei ole totta. Sua kusetetaan. Käytkö sä terapiassa tai missään keskustelemassa?
Mä olen ite syönyt vähän aikaa masislääkkeitä kunnes tajusin huijaavani vain itseäni.Älä hyvä ihminen antaudu noitten nappien orjaksi. - mukavasti esim.
kirjoitus kirjoitti:
Saat toki itse päättää mitä teet, mutta mä sanoisin sulle että heitä nuo pillerit hukkaan heti!
Noista lääkkeistä voipi toki olla apua jos olet ihan masentunut tai vastaavaa, mutta pitkälti niistä on pelkkää haittaa. Lääkäri varmaan sano sulle että "se on yksilöllistä ketkä lihoaa, jos syöt ja liikut et liho." mutta tuo on puppua. Lääkkeet kerää nestettä ja sä lihoat nuista. Mä tunnen SSRI-lääkkeitten syöjiä ja niistä 15/20 on lihonnut. Tuon lisäksi sä saatat alkaa käyttäytymään itsetuhoisesti, sulta menee sukupuolivietti, olet kokoajan tööt ja helposti ohjailtavissa kun olo on vähän "no joo ihan sama, päätä sä". Tämän lisäksi sulla luultavasti on pahoinvointia ja ahdistusta ekan kuukauden aikana.
Jos sulle sanottiin suunnilleen että "Cipralexillä testataan vaikka eka lähemmäs vuosi, sitten olet terve." Se ei ole totta. Sua kusetetaan. Käytkö sä terapiassa tai missään keskustelemassa?
Mä olen ite syönyt vähän aikaa masislääkkeitä kunnes tajusin huijaavani vain itseäni.Älä hyvä ihminen antaudu noitten nappien orjaksi.tramalit ja temgesic. Niistä tulee mukavasti virtaa, jaksaa hommailla ja huvittaa tehdä asioita mitä normaalisti ei huvittaisi tehdä. Tramalit 400mg piristää 1000mg nuokuttaa, temgesic 0.4mg*3 niin olo on jees!!
- i.v
mainisemistasi kirjoitti:
lääkkeistä ole kuin haittaa sinulle. Olet turta etkä tiedä itsekkään huvittaako tehdä mitään. Lihot 20kg ja seksihalut katoaa. Luulen että juuri tämänkaltaisten lääkkeitten ainoa tarkoitus on tehdä ihmisistä tyhmiä ja steriilejä(ei sukupuolisia haluja) joita on helpompi ohjailla. Ainut myönteinen vaikutus lääkkeissäsi on just se placebo efekti että luulet voivasi paremmin vaikka kusetatkin vain itseäsi. Oikeasti masennukseen ja ahdistukseen auttavat Bentsot ja ritalin/concerta. Tietysti voisit yrittää yrttihoitoja ja polttaa cannabista??
MIETI MITÄ VEDÄT. Aineet ovat kemiallista paskaa, joiden pitkäaikainen käyttö vääjäämättä näkyy elimistössä monin eritavoin. Yli vuoden kestävän joka päiväisen käytön jälkeen sitä vain ollaan fyysisesti niin koukussa että vieroituttauminen alkaa olla korkeammassa kädessä. Käyttäjän omissa puheissa onnistuu leikiten mutta katkaisun aloitus siirtyy ja siirtyy. Ikävä juttu. Lisäksi mieli tekee koko ajan vahvempaa ja vahvempaa. Älä siis anna aineiden viedä. Käytä niitä aluksi mutta pyri pian eroon. Päihdekäyttäjille masennuslääkkeet ovat kieltämättä liian köykäisiä. Viekkarit vie petiin. mutta muille ne antavat arkeen tukea. Yrtit ok
- oon vetäny
i.v kirjoitti:
MIETI MITÄ VEDÄT. Aineet ovat kemiallista paskaa, joiden pitkäaikainen käyttö vääjäämättä näkyy elimistössä monin eritavoin. Yli vuoden kestävän joka päiväisen käytön jälkeen sitä vain ollaan fyysisesti niin koukussa että vieroituttauminen alkaa olla korkeammassa kädessä. Käyttäjän omissa puheissa onnistuu leikiten mutta katkaisun aloitus siirtyy ja siirtyy. Ikävä juttu. Lisäksi mieli tekee koko ajan vahvempaa ja vahvempaa. Älä siis anna aineiden viedä. Käytä niitä aluksi mutta pyri pian eroon. Päihdekäyttäjille masennuslääkkeet ovat kieltämättä liian köykäisiä. Viekkarit vie petiin. mutta muille ne antavat arkeen tukea. Yrtit ok
kemikaaleja laidasta laitaan. Hormoneja, bentsoja, piriä ja nykyään enimmäkseen subua eikä harmita yhtään. Elämä on kunnossa enkä aio ikinä lopettaa tätä kemikaali leikkiä. Pystyn käymään töissä, hoitamaan asiani ja ikinä ei ole ollut rahasta pulaa enkä ole lääkäreiltä pillereitä ruinannut enkä vierotuksessa käynyt. Enkä tarkoita mitään hupikäyttöä. Toiset meistä on luotu lentämään!!
- joooopa
Kun lukee näitä tekstejä HUOMAA että oulun mielenterveyspalvelut ovat ihan persiillään....
- hoitopaikkoja!!
Jos narkkarit olisivat korvaushoidossa esim. subutex tai metadoni hoidossa ei tarvitsisi ryöstellä siwoja eikä mummoja!! Ja terveyskeskuksista täytyy ruveta kirjoittamaan tramaleita ja bentsoja pieniä määriä että narkkarit pysyvät kuosissa!!!!
- pääsee vielä
ei kannata oululaisia palveluja käyttääkään, sitä avointa dialogia, vaan mennä psyk. klinikkaan. Siellä saa hoitoa, mutta Oulun mtt:n johtaja yrittää senkin estää.
- Käännyttivät ovelta
kuukausi sitten naisen jolla oli lähete ko. paikkaan. Pitäisi olla vaaraksi itselleen tai muille että pääsis piirille. Ei muuta kun vasara paukkumaan naapurin otsaan jos piirille halajat!
- Saved
Mun polku kulki yksityiseltä lääkäriasemalta yksityiselle psykoterapeutille. Lääkereseptinkin sain mutta lääkkeitä en hakenut koskaan, tiesin alusta asti etten niitä halua sekoittamaan päätäni entisestään. Terapia oli se minkä avulla pelastin itseni, ilman sitä en välttämättä olis tässä. Nyt elämä on voittanut ja elämänilo palannut useita vuosia kestäneen helvetin jälkeen. Osaan nähdä kaikki ne hyvät asiat mitä mulle on suotu ja elämä on jopa aika kivaa nykyään:) Onnellinen olen etten heittänyt elämääni menemään, taistelu kannatti sittenkin. Yksityiselle siis, apua löytyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481259Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753