Olen tässä miettinyt että kumpihan meille on tulossa? Kysyttiin sitä kyllä silloin siellä rakenne ultrassa mutta kaveri piti jalat tiukasti kiinni että äippä ja isi ei vaan sais tietää että kumpi tulossa ;D Mutta niin nyt olen ruvennu pohtimaan sitä oikein kunnolla :) eli olen jo viikoilla 33 ja kohtahan sen saa sit selville kun syntyy ;D mutta niin mahani on tuossa edessä alhaalla ja en mielestäni ole kyllä hirveästi levinnytkään...ja pienen sykkeet olleet melkein aina tasaisesti sen 150 :D oletteko te tälläsistä merkeistä pystyneet "arvaamaan" kumpi olisi tulossa? Niin ja alkuun teki ihan hirveästi mieli vesimeloonia ja viinirypäleitä :D mutta kiitos teille ystävällisille jotka arvailette minun kanssani :D
Hyvää kevään odotusta ;D
Kumpihan
4
391
Vastaukset
- ** **
Ei voi tietää. Minulla oli ensimmäisessä raskaudessa selkeä "poikamaha" mutta tyttö tuli. Nyt on samoin "poikamaha" mutta ultrassa on tyttö...
- Äitipäiti
Eihän tuohon voi muuta sanoa kuin että, varmasti tulee jompikumpi ja tyttö hän on 50% varmuudella :)
Ekasta veikkasin poikaa ja tuli tyttö, tästä masuasukista veikkaan tyttöä ja saas nähdä kumpikohan sieltä sitten aikanaan putkahtaa :)
Iloista loppuodotusta :) - oisko..
sitte tyttö, ku ei halunnu näyttäää...
Ei sitä oikeasti voi tietää. Muistatko milloin raskaus alkanut? Olitteko yhdynnässä juuri ovulaatiopäivänä? Silloin on yleens poika, koska poikasiittiöt ekana perillä. Jos olitte pari, kolme päivää ennen ovispäivää, luultavasti tyttö, koska tyttösiittiöt elävät kauemmin.. - rv28+1
Meillä oli ekassa raskaudessa synnytystapa-arvion yhteydessä ultra. Siellä lääkäri oikein kysyi että halutaanko me tietää kumpi on ja oikein lääkäri sen näkikin. Ei siis välttämättä tarvitse synnytykseen asti odottaa. Itse en nyt edes halua tietää toisen kohdalla etukäteen, mutta mielelläni omaa tulokasta arvuuttelen mahan muodosta ja tuntemuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318