taas se puhelin soi ja sain palautteen tekemästäni virheestä töissä. kyyneleet alkavat taas valua silmäkulmista kun ajattelen että parhaani yritin ja metsään meni. tuntuu että stressi oppia uudet asiat töissä aijeuttaa sen, etten pysty enää oppimaan uusia asioita. minun odotetaan oppivan heti tekemättä virheitä. ja minulle sanotaan, että juuri tämä käytiin läpi. virhe sysätään kokonaan minun päälle vaikka en todellakaan muista, että kyseistä asiaa olisi minulle opetettu.
käyn työn ohessa koulua ja aloitin tupakkalakon syksyllä. olen henkisesti hajalla. toivon joka ilta etten näkisi enää seuraavaa aamua. olen kyyneleet silmissä jopa rukoillut Jumalalta että ottais mut pois täältä. itsemurhaa en haluaisi tehdä vanhempieni takia, mutta kohta ei jää vaihtoehtoa. en jaksa elämää näin, varsinkaan yksin. minulla ei ole kuin pari kaveria, eikä nekään joka päivä mulle soittele. välirikot vähän väliä pikkuveljen kans viiltä sydäntäni. tiedän, etttä työstressini on muuttanut minua. olen herkempi, en kestä palautetta itsestäni enää, olen toisia kohtaan ylisuojelevainen, suutun helposti ja piikittelen toisille. antakaa mulle neuvo miten pääsen täältä pois. en jaksa enää..
omaa heikkoutta
4
714
Vastaukset
- tilanteen :-(
Muutama selventävä kysymys. Onko työpaikkasi vaarassa, oletko määräaikaisena vai onko työsopimuksesi voimassa toistaiseksi? Minkä ikäinen olet? Mies vai nainen?
Olen joskus ollut lähes samassa tilassa, mutta olen päässyt kuitenkin jotenkin karikkojen läpi, ja samassa työssä ollut nyt jo TODELLA pitkään. Ystäväpiiri on tosin lähes nolla,mutta kestän sen.
Olen kokenut joitain itsestäni riippumattomia TOSI ISOJA vastoinkäymisiä, ja ne ehkä on vahvistaneet minua, niin etten pienistä hätkähdä.
Yhtenä mainittavana asiana vaimon kuolema melko nuorena. Toivon vilpittömästi, että kestäisit koettelemukset!- vastauksesta..
Olen vakkarina elikä hätää työpaikan menettämisestä ei pitäisi olla, mutta työnantajani tekee vähän outoja temppuja joista tietenkään en saa kertoa, kun kerran olen tehnyt vaitiolovelvollisuus sopimuksen. Olen 21-vuotias nainen.
Tulee taas jotenkin sellainen olo, että ruikutan pikkuasioista. Toiset tosiaan menettävät omaisiaan ja kokevat sairauksia. Tosin en tiedä olenko itse enää terve. Tuntuu että stressin myötä fyysinen kunto on huonontunut. Rintakipuja, päänsärkyä, joka määriteltiin migreeniksi vähän aikaa sitten. Masennusta, jaksamattomuutta ja vaikka mitä. Tuntuu, että jos jo näin nuorena elämä on näin raskasta mitä se on 20 tai 30 vuoden päästä? Miten jaksan siihen asti ja silloin?
Kiitos sulle sanoistasi ja tsempistä! Kaikkea hyvää myös sulle!
- hklojh
puhuu kuumemittari-ihmisistä (apu nro12 19/3 09).
nämä ihmiset ovat rakenteeltaan,persoonaltaan,perusterveydeltään tai reagointitavaltaan sellaisia,jotka ensimmäisenä reagoivat siihen,että tekemistä on liikaa tai vauhti on liian kova(työpaikoilla).
näitä signaaleja ei pitäisi tulkita vaan yksilötasolla ja hoitaa vain työntekijää yksilönä,vaan huomata että työpaikalla pitäisi tehdä jotain.- sinulle paljon
kiitos sanoistasi, mutta pomoni ei ole sitä sorttia että ymmärtäisi moisia "liirumlaarumeita". ei se hyväksy sairaslomiakaan niin kipeenäkin täytyy vaan jaksaa ja ottaa paska niskaan.. eikä näin lamanaikaan työpaikkaakaan noin vaan vaihdeta..
olisitpa sä pomoni!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996154
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126991- 48784