auton tuulilasin halkeaman
missä haminassa voi
5
1876
Vastaukset
- ...Kotkaan.
Lasiwuorimaa.Siellä onnistuu.
- retretew
Arilasi haminassa, TLT lasi naulakatu9 karhula.
- juujuujuuuuuu
.."LASIPAIKKA" Naulakatu on OK!!!
- Melarttin
No en tiedä miten haljennut lasi "korjataan", mutta itse kävin Haminassa Arilla "porauttamassa" ja oikein on hyvin kestänyt.Ja hintakin oli mielestäni kohtuullinen 15 egee. joten tuskin kannattaa mennä kauemmas asiaa ihmettelemään.
- Peugeot 207
Minulla oli tuulilasissa kunnon iskeymä, eli sitä sanotaan häränsilmäksi. Ainoa kuka kävi korjaamaan oli Teollisuuskadulla oleva Toyotan huoltokorjaamo. Saivat tosi hyvin laitettua ja on toistaiseksi kestänyt kaikki pakkaset ja lämmönvaihtelut korjaus suoritettu viime syksynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025