Myydään Helsingin oikeustieteellisen pääsykoekirjat vuodelta 2008:
Jarno Tepora: Johdatus esineoikeuden perusteisiin, sivuja 273, Forum Iuris
Olli Mäenpää: Oikeus hyvään hallintoon, sivuja 283, Forum Iuris
Pekka Koskinen: Rikosoikeuden perusteet, sivuja 159, Forum Iuris
Kirjat täysin puhtaat, ei alleviivauksia, merkintöjä tms. Kansissa hieman kulumajälkeä.
Hinta: 30 euroa kipaleelta, Koskisen ohuempi teos 20 euroa. Jos ostat kaikki kolme kerralla, hinnasta voidaan sopia. Kirjat ovat Espoossa.
Viestiä voi laittaa tänne tai sähköpostiin [email protected]
Myydään oikiksen vanhat pääsykoekirjat!
Myydään-myydään
3
799
Vastaukset
- ..................
Hei haloo tänä vuonna ihan eri kirjat joten kuka niillä tekee yhtään mitään?!?! Mietin vaan, daunari.
- haloo kuuluuko
no hei haloo ens vuonna saattaa olla päivitetty painos tulossa samoista kirjoista tms. jos ei sua kiinnosta, niin jätä vastaamatta. mietin vaan...
- philha
Heippa, onkohan sulla vielä tuota kirjaa olemassaansa? Tarvitsisin ko. kirjaa rikosoikeuden kurssille ja missään ei sitä ole saatavilla. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749