hei!Näen lähes tulkoon joka yö unia joissa poikaystävä pettää minua usein entisen parhaan kaverinikanssa.(myös jaksoja jolloin ei mitään ´vastaavia unia)Unet valvottavat minua paljon ja aamulla todella väsynyt olo enkä pysty unta unohtamaan koska tuntuu todella todelliselle.Kerron unistani myös avopuolisolleni joka vakuuttelee ettei unissä ole mitään perää...ehkä niin..mutta epäilen häntä kuitenkin aina jostain ja olen muutenkin mustasukkaista tyyppiä!en haluaisi pialata suhdettamme sillä.Kaikki aina kehuvat kuinka kunnollinen ja ihana mieheni on mutta en pääse epäilyksistäni enkä unistani eroon. Mieheni ei tietääkseni ole minua koskaan pettänyt mutta pienistä valehteluista jäänyt kiinni..johtuvatko uneni vain peloistani?
oudot unet avopuolisosta
1
457
Vastaukset
- unesi
Unesi tulevat sinun omista ajatuksistasi,joita et välttämättä edes päivisin niin tiedosta tai ajattele. Itse näen unia paljon,ja ne kertovat hyvinkin paljon omista ajatuksista.Olen joskus nähnyt myös vastaavia unia kuin sinä,mutta ymmärrän että ne ovat minun peloistani peräisin. Olen myös nähnyt unen joka on myös toteutunut. Näin unta että olin yhden miespuolisen kaverini kanssa enemmän kuin kavereita.Ihmettelin tätä unta kovasti,koska en ollut hänestä kiinnostunut tai edes ollut vähään aikaan tekemisissä niin paljoa. Tämän unen jälkeen kuitenkin uneni alkoi toteutumaan (tosin minun aloitteesta),ja olemme olleet nyt yhdessä jo 8v. En usko kuitenkaan enne uniin,ellei ole oikeasti sellainen ihminen joka näkee niitä jatkuvasti. Uskon että unesi tulee sinusta ja kuten itsekkin sanoit olet mustasukkaista tyyppiä.Puhu vielä kumppanisi kanssa asiasta ja yritä päästä peloistasi. Jos tilanne on oikein paha,niin lääkäriltä saa apua nukkumiseen,mielialaan jne.Pärjäile!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760