Eli kuten otsikossa lukee niin pyöriikö ts3 nykyisessä tietokoneessani vai joudunko hankkimaan uuden peliä varten?
Suoritin: AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor 5000
Muisti (RAM) : 3,00 Gt
Näyttösovitin: NVIDIA GeForce 8600 Gt
Kovalevytilaa on reilusti joten siitä ei pitäisi olla kiinni. Olisin todella iloinen jos joku joka tietää näistä asioista niin voisi vastata mulle =) Liikkeet ym. ajavat vain omaan pussiin.
Pyöriikö The Sims 3 koneessani?
6
407
Vastaukset
- aloittaja
Käyttöjärjestelmänä on Vista (jos sillä on nyt jotain merkitystä...)
- S.I.M.I
Käypä www.radosims.com. Siellä on pelin järjestelmävaatimukset.Ja missääm nimessä ei yhden pelin takia kannata ostaa uutta konetta...
- aloittaja
S.I.M.I kirjoitti:
Käypä www.radosims.com. Siellä on pelin järjestelmävaatimukset.Ja missääm nimessä ei yhden pelin takia kannata ostaa uutta konetta...
Tiedän kyllä tuon radolan mutta kun ei noi järjestelmävaatimukset sano mulle yhtään mitään niin en tule hullua hurskaammaksi...
- S.I.M.I
aloittaja kirjoitti:
Tiedän kyllä tuon radolan mutta kun ei noi järjestelmävaatimukset sano mulle yhtään mitään niin en tule hullua hurskaammaksi...
Elikkäs en kyllä keksi tuon selvempää tapaa ilmaista niitä... Ja Sims 3:n julkaisu on vasta kesäkuussa. Miksi pitäisi tietää jo nyt toimiiko se vai ei? Itse en ole oikeastaan kuin nopeasti vilkaissut järjestelmävaatimuksia enkä jaksa murehtia sitä ennen toukokuuta. Joku jolla on kokemusta yksinkertaisten asioiden yksinkertaistamisesta voisi ehkä auttaa enemmän o.0
- aloittaja
S.I.M.I kirjoitti:
Elikkäs en kyllä keksi tuon selvempää tapaa ilmaista niitä... Ja Sims 3:n julkaisu on vasta kesäkuussa. Miksi pitäisi tietää jo nyt toimiiko se vai ei? Itse en ole oikeastaan kuin nopeasti vilkaissut järjestelmävaatimuksia enkä jaksa murehtia sitä ennen toukokuuta. Joku jolla on kokemusta yksinkertaisten asioiden yksinkertaistamisesta voisi ehkä auttaa enemmän o.0
Tottakai osaan lukea mutta LUETUN YMMÄRTÄMINEN on sitten asia erikseen. Koneenhan ei tarvitse olla juuri samanlainen kun vaatimukset vaan vähintään sellainen, vastaavan lainen tai parempi.
Osaan niistä laitevaatimuksista vain päätellä seuraavaa:
Suorittimen vaatimuksena oli Pentium IV 2.4 GHz / Athlon XP 2400 (omani AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor 5000 ). Siis toi on ihan hepreaa mulle. Ainoa mitä EHKÄ tajuun niin vaatimuksena oli 2400 ja mulla oli 5000 mutta onko se kuitenkaan sama asia?
Muistin vaatimus oli 1,5 GB (oma 3,00 Gt joten se riittänee).
Näytönohjaimen vaatimukset oli GeForce FX 5900 / Radeon 9500 125 Mb (oma NVIDIA GeForce 8600 GT, joka on taas erilainen kuin vaatimuksissa lukee joten ei mitään hajua riittääkö).
Ei siis tarvitse näsäviisastella "yksinkertaisten asioiden yksinkertaistamisesta" kun vastaus alkuperäiseen kysymykseeni olisi ollut joko 'kyllä pyörii' tai 'ei pyöri'.
- Jadeleine
Kyllä sun kone sitä varmaan jotenkin kutenkin pyörittää. Ainakin tuon sun näyttiksen pitäs riittää mut prossusta en oo varma, paljonko siinä on potkua? Siis numero tuon nimen jälkeen Ghz? Onko sulla kenties kannettava? Itse aion ostaa uuden koneen kun vanha on jo 4 vuotta sitten ostettu ja sims ehkä pyörii juuri ja juuri, mutta tykkään pelata hyvillä graffoilla niin ostan vaikka pyörisikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760