Pinnalliset ihmiset!

gädäääm

Joo eli hei vain kaikki pinnallisiksi itsensä luokittelevat! Vihaan teitä! :)
Joka päivä huomaan uudelleen ja uudelleen nykymaailmassa kauneuden ihainnoinnin ja sen merkityksen elämässä. Ensin huomataan ne kauniimmat ja näin. Kehutaan ja huomioidaan heidän ulkonäköään jne. Se alkaa rasittaa!

Itseäni en luokittele pinnalliseksi. Minulle ei ole tärkeintä ihmisen ulkonäkö eikä se millainen ihminen on ulkoisesti. Kunhan on mahdollisesti terve, itseään arvostava ja arvot tunteva ihminen. Silti...

En ymmärrä. En ole koskaan seurustellut ja olen ehkä katkeroitunut siitä, mutta silti... Olen kehuttu ulkonäöllisesti, mutta kun ihmiset kuulevat esim. että en ole seurustellut heidän kiintonsa lopahtaa. Muutenkin olen huomannut että minuun kiinnittävät huomionsa aina vain ne komeat pelimiehet, joita en oikeasti jaksa! Miten ihmeessä, eikö normaalit naapurin pojat uskalla sitten ottaa yhteyttä tai kontaktia :S

Tietenkin maailmassa on varmasti niitäkin jotka ovat erilaisia, mutta ajattelin että onko se jotenkin joku yleinen normi. Nämä pojat näet jotka kiinnostuvat minusta ovat nimenomaan näitä pinnallisia ihmisiä, onko vika silloin minussa? Haluaisin jotakin aitoa elämääni... Onneksi ystävät tuovat sitä aitouden iloa :)

8

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aalto.k

"eikö normaalit naapurin pojat uskalla sitten ottaa yhteyttä tai kontaktia :S "

Minulle ei ainakaan koskaan ole ollut normaalia mennä kyselemään tuntemattomilta yhtään mitään. Vaikka olisin ihastunut tuntemattomaan kynnys olisi aika hemmetin iso alkaa yhtäkkiä sille kertomaan että pidän siitä. En tiiä itte en ainakaan uskaltas ehkä jotkut muut "normaalit" on rohkeempia mut ittee se vaan oudoksuttais mennä sillee kyselee...

• gädäääm

juu siis en tarkoittanut kyllä itsekkään että sellasiten arkojen ja ujojen pitäis jotenki heti tulla juttelee tms. ymmärrän koska olen itsekin aika ujo, mutta silti. En myöskään ymmärrä niitä jätkiä joide päämääränä on kerätä kokemuksia ja 'haaremia' kauniista tytöistä...

• Aalto.k
        gädäääm kirjoitti:

juu siis en tarkoittanut kyllä itsekkään että sellasiten arkojen ja ujojen pitäis jotenki heti tulla juttelee tms. ymmärrän koska olen itsekin aika ujo, mutta silti. En myöskään ymmärrä niitä jätkiä joide päämääränä on kerätä kokemuksia ja 'haaremia' kauniista tytöistä...

Niitä jätkiä jotka kokoajan yrittää flirttaa joka hemmetin likan kanssa välittämättä esim sen hetkisestään ollenkaan just semmosia likat on lihaa tyyppejä. Tekis mieli välil poppaa niitten pää korkkiruuvil. Mul sattuu viel olee semmone luokalla ni en tiiä kauan jaksan sitä enää...

• selittelyä

Selittelyä.

Et vain uskalla ja siksi selittelet. Koko toimintasi tarkoitus on suojella itsetuntoasi. Jos pojat kerran niin pelottaa niin mikset yritä tyttöjä?

• minä.

mikset itse tutustu niihin, jotka eivät ole niitä pelimiehiä?

mistä tiedät ihmisten kiinnostuksen lopahtavan, kun he kuulevat, ettet ole seurustellut? :o juoksevatko he pois? (sarkastinen sävy)

onko vika aina muissa, vai voisitko huomata myös ehkä itsessäsi pienehköjä puutteita... köhköhvivk.

• murqq

Joo, minä oon ihastunu semmoseen poikaan, joka on kylläkin vähän pullukka, eika kovin kehuttavan näköinenkään, mut se on mukava ja kivasti ujo. :) Yks meän luokkalainen poika taas sanoo et kaikki tytöt tykkää siitä, (se on totta, paitsi minä). Ja se aina on huomionkeskipiste ja hamuaa muita tyttöjä itelleen, vaikka sillä on tyttökamu. Ei hitto, mikä pervo, on kyllä pinnallista.

• jne jne...

Nämä teidän pinnalliset ihmiset, jotka tykkäävät olla huomion keskipisteinä ovat aivan ihania (sopivassa mielessä.)
        Ei tänne tarvii tulla arvostelemaan muita tai niitä joista ei pidä.
        Ihan sama mitä sanotte, niin mä ainakin tykkään näistä "koviksista."

• Pappuru

On totta, että ensin huomataan kauneimmat, mutta eikös se ole loogistakin. Uskon, että sinäkin kiinnität enemmän huomiota hyvännäköisiin poikiin sellaisessa joukossa jota en tunne. Se ei ole vielä suoranaista pinnallisuutta.
      Tosiasiassa ulkonäkö vain estää meitä joskus näkemästä mitä on sisällä. Alitajuisesti myös tulee ajateltua että kauniit ihmiset ovat älykkäämpiä, vaikka todellisuus ei täsmäisikään tähän. Kun ihmisiin tekee syvempää tuttavuutta, ulkomuodon merkitys vähenee jatkuvasti. Onneksi todelliset tunteet syttyvätkin vasta sitten kun on tuttavuutta ollut pitemmän aikaa. Mutta se on siksikin ikävää, että ensivaikutelma saadaan usein ulkonäön perusteella(jos nyt ei oteta nettikeskustelemista mukaan).
      Minusta on kyllä hassua, että kerroit joidenkin kiinnostuksen lopahtamisen, siksi ettei sinulla ole kokemusta seurustelusta. Minun mielessäni mikään ei voisi olla parempaa kuin olla ensimmäinen jonka kanssa tyttöystäväni seurustelee. Ihmiset ovat tämänkin kanssa erimieltä...
      Ja sinussa ei ole mitään vikaa. Oletat ehkä sen takia, että vain ne "pelimiehet" ovat kiinnostuneet sinusta, koska muut eivät huomio sinua samalla tavalla, johtuen ehkä heidän ujoudestaan tai muustaa syystä. Sehän nimenomaan onkin, että kun ne naapurinpojat eivät oikeen uskalla ottaa kontaktia. Kokeile tehdä aloite itse!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5815
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3093
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2298
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2025
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1928
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1579
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1202
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1191
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      79
      1057
    Aihe