Niin siis miten tytöt yleisest suhtautuu finneihin? Ittelläni ois tapaamine nettitutun kanssa, eikä ny nois mun pikselikuvissa oikee hirveesti niitä finnejä näykkää, eikä mulla oo finnei ny nii paljoo arpii enään:( semmosii punertavia.
Eli ku näätte jonku kundin kävelemässä vaikkapa kadulla, mikä teiän ensivaikutelma on?
Toivottavast tää ny meni oikeesee paikkaa==)
finneistä vähäsen
3
348
Vastaukset
- Wrai
Henkilökohtaisesti en pahemmin katso. Patsi jos toisen iho on todella huonossa kunnossa. Silloinkin lähinnä ajattelen, että hoitaakohan tuo ollenkaan tuota. Yleensähän siihen luonteeseen katsotaan, eikä ulkonäköön. Tosin, todella pinnallisiakin ihmisiä löytyy....Julma on maailma.
- tytsilylli
kyllä mä huomioin/huomaan jos kundilla on finnejä muut ei mua välttämättä häiritse koska tiiän ja ymmärrän et kuuluu ikään. joskus tosin huomaa semmosia kasvoja (ja kyllä tytöissäkin) joista näkee et ne ei pahemmin yritä hoitaa vaan raapii ja puristelee kun on naama ruvella. semmonen ei ehkä miellytä mut normaali akne/finnit kuuluu ikään, en rupee tuomitsemaan asiaa mille ei mahda mtn.
ja itelläki on muutama näppy nii mikäs oon sanomaan
- ..kokonaisuus.. :DD
Eli mua ei häiritse vaikka jollakulla oliski paljon finnejä jos näkyy että tämä tyyppi muuten on suhteellisen siistin&hoidetun näköinen. Mutta sitten jos on naama ruvella ja hiukset ui rasvassa ja hiki haisee yms. sekä muutenkin epäsiisti, niin sitten on jo vähän ällöä. Että kunhan oot muuten siisti ja silleen ni ei ne finnit haittaa vaikka niitä oiski vähä enemmä.. :>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872