Ultra ja mammo ohi

Ira¤

kysyin ulkolaiselta lääkäriltä näkyykö mitään,hän sanoi ettei näy,mutta varmistuksen saamme kuukauden sisällä kun kuvat ovat tutkittu.

9

553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vilmuska

ettei löytynyt mitään poikkeavaa ja päästiin taas jatkoajalle. Näin se aika kuluu, minunkin diagnoosilla oli eilen kaksivuotispäivä.

• nönnö

aika,meillä päin samana päivänä!!!!!!!outo juttu sanon minä..!

• ei ira¤n tarvitse

jännittää tuloksia hän sai jo tiedon ettei mitään ole,
        ja jos olisi ollut,olisi näyte otettu:)
        Ja tuo kuukauden aika tuntuu kyllä oudolta,olen saanut lääkäriltä tiedon viikossa.

Viimeksi oli ylimääräinen ultra jonkin epäselvyyden takia ja kutsussa luki että lääkäri soittaa että soittaa tuloksen seuraavana perjantaina 15.jälkeen,ja soitti.
        Tuloksen kuitenkin tiesin itse jo ultrassa koska sielläkin kerrottiin ettei löytynytkään mitään - väärä hälytys:))

• "ulkolainen lääkäri...

ehkä oli?Minulle ei syöpiksellä ole ultrassa sattunut koskaan ulkomaalaista,aina olleet suomalaisia,miehiä ja yksi nuorehko nainen.

Mutta tasan yhtä päteviä varmasti,oli mistä vain kotoisin.
      Sädehoidoissa käydessäni minulla oli nuori ulkomaalainen(ehkä Eestistä) naislääkäri ja erittäin pätevä ja ihana:)

• Ira¤

en hänen ammattitaitoaan epäile.Molemmat olivat tosi ystävällisiä niin hoitaja,kuin läkärikin.

• Ottavat yhteyttä
        Ira¤ kirjoitti:

en hänen ammattitaitoaan epäile.Molemmat olivat tosi ystävällisiä niin hoitaja,kuin läkärikin.

Ira¤,jos mammografiassa näkyy jotain epäilyttäviä muutoksia, sinuun otetaan yhteyttä heti, ellei mitään kuulu, voit olla huoletta.

• Ira¤
        Ottavat yhteyttä kirjoitti:

Ira¤,jos mammografiassa näkyy jotain epäilyttäviä muutoksia, sinuun otetaan yhteyttä heti, ellei mitään kuulu, voit olla huoletta.

vaikka saa nähdä kuvien tulokset.

• huolehdi ja
        Ira¤ kirjoitti:

vaikka saa nähdä kuvien tulokset.

sure ,kyllä siinä ultratessa olisi jo lääkäri nähnyt jos jotain on..
        Minulle omalääkäri sanoi nimenomaan,että ultralääkäri antoi hänelle tiedon

Murheita riittää jos jää vatvomaan kaikkea,surraan sitten kun on sen aika,ei etukäteen..

• Mami blue

Minullakin oli siis ulkomaalainen, arvelin että olisiko pohjois-Afrikasta kun näin hänet. Nimestä päätellen saattaisi olla egyptiläinen. Suomeksi kuitenkin sanoi siinä samalla ultratessaan, ettei mitään löydöksiä ole.
        Mammon tulokset eivät olleet viikossa tulleet. Mutta nekin OK.

Onneksi (kai) on töissä niin kauhee hässäkkä koko ajan, ettei syövän uusiutumista ehdi miettiä. Minua ei todellakaan huolestuta yhtään se, vaan se, miten jaksan käydä töissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe