Miksi Koivulassa touhuava rakennusmestari pystyy tekemään ja ehdottamaan työpalkioiden maksamista törkeesti pimeenä. Osa kuitille ja loput suoraan käteen. Olen kuullut, että on jo vuosia harrastanut ko vilppiä. Ja jos et halua suostua vilppiin, niin loppuu yhteistyö usein siihen. Onhan pimeän työ tekeminen pikku jutuissa yleistä, mutta luulisi tämän järjestelmällisen toiminnan huijaamalla loppuvan.jokaisesta työsuunnitelmasta ja valvonta tehtävistä asiakkaalla ja viranomaisella pöytäkirjat ja niitä vastaan rakennusmestarilta löytyvän kuitit ja maksetut alv:t. Siksi ihmettelen kuinka toiset voivat syödä toisten pöydässä??? varmasti kyseinen rkm käyttää yhteiskunnan palveluja ja olisi siitä syystä osallistuva myös yhteiskunnan kuluihin verojen kautta. Suoraan sanottuna olen vittuuntunut kun itse maksan jokaisesta eurosta kovan veron ja ylitöistä vielä suuremman veron ja toiset luulee olevansa lain yläpuolella. Pitäiskö polttaa, niin moni on
Rakennusmestari
12
912
Vastaukset
- MIKÄ JÄTKÄ
ONKO KUNNAN HOMMISSA? EI NÄIN LAMAA TORJUTA!!! MUUTA KUIN OMAA JA NÄÄ TYYPIT ON ONNEKS AIKA HELPPO TUNNISTAA KOTKA ON PIENI PAIKKA JA PIIRIT PIENET. TOTTA HARVOIN ON DOKUMENTIT KAIKILLA OSAPUOLILLA. TÄÄ ON AIKA HELPPO TARKISTAA. YES
- sillä samat
työskentely menetelmät.Kun ei näistä mestareista tiedä,on ne paperit taipaleen takana eikä avoin tiedottaminen ole vielä alkanut.
- taitaa olla
Koivulan neiti. akkamainen ukko jos näin voi sanoo; mutta naisten mieleen, heh heh
- verottajalle
taitaa olla kirjoitti:
Koivulan neiti. akkamainen ukko jos näin voi sanoo; mutta naisten mieleen, heh heh
ja homma loppuu kun seinään. Suosittelen.
- Kotkassa
verottajalle kirjoitti:
ja homma loppuu kun seinään. Suosittelen.
Väki joukolla vertaisiaan kyttäämään ja ilmiantamaan.
Verorahoillamme elävät kunnan- ja valtionvirkamiehet tulee jättää kaiken kritiikin ulkopuolelle, kähminnöiltään tulee jo sulkea silmät.
- koivulako
veroparatiisi ei ihmiset ja naapurusto tyhmiä ole. Kuhan ei syö mun pöydässä ja siitä kannattaa pitää kii. on jo liikaa syöny meidän piikkiin, ei muutako kii
- onko jari
tiedän ainaski yhen hemmon rkm joka on lähes koko uransa aina kikkaillu. ajaako volsulla????
- totuus esiin!!
Tässä nähdään kun puhutaan säästöistä, ei tarvitsisi säästää kouluruokailussa ja lasten terveyspalveluissa jos tämmöiset ns. rakennusmestarit ottaisivat ja maksaisivat lakisääteiset veronsa ja muut sos maksunsa. Kertokaa kyseinen henkilö niin lupaan viedä asiaa eteenpäin. Sehän on päivänselvää että ei kukaan taxiakaan ajele vaan ilosta, kyllä nekin tilittää veronsa ja palkkionsa ajettujen matkojen suhteessa. Rakennus kuvissa on työn tekijän allekirjoitus ja valvontapöytäkirjoissa myös, joten nämä pitäisi mätsätä kirjanpidon kanssa. Harvoja tapauksia jossa työnsuorittaja ja tekijä kirjaa itsensä ilmeisesti tietämättään järjestelmään 1 1. Tietoja tulemaan kuka tää pummi on.
- niin, että
kateus vie kalatkin vedestä, menkää itseenne kateellliset. Jos itsellä ei mene niin hyvin kun toisella, niinheti ollaaan tekemässä jäynää ja pahaa. Hyi helvetti minkälaisia "ihmisiä" löytyy.
Irtse en ole Koivulasta, mutta sylettää ilkeät ja kateelliset tyypit.Ovat vielä pahan suopia, onneksi minun naapurissa ei ole sellaisia, vaikka minussa ei kadehdittavaa löydy missään suhteessa. - samaa mieltä
niin, että kirjoitti:
kateus vie kalatkin vedestä, menkää itseenne kateellliset. Jos itsellä ei mene niin hyvin kun toisella, niinheti ollaaan tekemässä jäynää ja pahaa. Hyi helvetti minkälaisia "ihmisiä" löytyy.
Irtse en ole Koivulasta, mutta sylettää ilkeät ja kateelliset tyypit.Ovat vielä pahan suopia, onneksi minun naapurissa ei ole sellaisia, vaikka minussa ei kadehdittavaa löydy missään suhteessa.kanssasi, Ei menestyviä ihmisiä kannata kadehtiä. Mutta kun se elää mun fyrkalla niin silloin on ihan jees et joku puuttuu siihen. Maassa lakia noudattaen, eiks je. pena
- maineen
Törmäsin kuntoarvio toimeksiannossa myös samanlaiseen osa kuitille osa pimeenä. Ilmeisesti yleistä Kotkassa
- liikkeellä
opittu virkamiehiltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468