Alkaiskohan olla aika ruveta tarkkailemaan näiden autokaaharien käyttäytymistä kuusankoskellakin? Poliisi ei aina ehdi paikalle kun joku mulkku ajaa autollaan miten sattuu, joko ylinopeutta tai muuten väärin.
Itse aion ottaa jokaisen kaaharin rekkarin ylös ja vasikoin poliisille tietoni, otan tarvittaessa myös videokuvaa. Enkä koe ongelmaksi käydä pitämässä pientä puhutteluakaan, jos ko. kaahari sattuisi parkkeeraamaan näkyvilleni.
mielestäni 18 vuotiaat teinit voisivat harkita ajokortin hankintaa sinne 25v ikään, koska ovat vaaraksi liikenteelle. Lapsekas luonne ja pieni koko saavat aikaan vaaratilanteita liikenteessä.
Yhteiskunnan laki toimii naurettavalla tavalla. Minä en maksa sakkoja enää mistään tällaiselle typerälle yhteiskunnan lakipykälien haltijoille. Olen sen vakaasti päättänyt.
kaahareille vankeutta 10 vuotta. Muistakaa vasikoida nämä jos näette, teette oikein.
kaahailijoille
45
1893
Vastaukset
- lakimiesmissi
Onhan tuo hurja huristelu melko vaarallista, on siellä ratin takana teini tai paappa.
Olet hirveän kiivaasti vastustamassa laittomuuksia, mutta kuitenkin otat vapauden rikkoa lakia suhtautuen välinpitämättömästi seuraamuksiin.
Mitkä lakipykälät mielestäsi ovat vähenpiarvoisia?
>Minä en maksa sakkoja enää mistään tällaiselle typerälle yhteiskunnan lakipykälien haltijoille- tylsääkö?
Kyl taas ihmisil on tylsää ku ei muuta tekemistä keksi ku ottaa videokuvaa jostaa kaahareista. Suomessa ja jopa täällä Kouvolassa on paljon enemmän ja isompia ongelmia kuin jotkut satunnaiset kaaharit. Jos haluat olla hyödyksi yhteiskunnalle ni mene ja lopeta ittes. Turhaa valtio sinuu mitää eläkerahoja tai hoitokustannuksii tuhlaa vitun kääkkä.
- yhteiskunnalle
tylsääkö? kirjoitti:
Kyl taas ihmisil on tylsää ku ei muuta tekemistä keksi ku ottaa videokuvaa jostaa kaahareista. Suomessa ja jopa täällä Kouvolassa on paljon enemmän ja isompia ongelmia kuin jotkut satunnaiset kaaharit. Jos haluat olla hyödyksi yhteiskunnalle ni mene ja lopeta ittes. Turhaa valtio sinuu mitää eläkerahoja tai hoitokustannuksii tuhlaa vitun kääkkä.
tulee myös helpommaksi kun tapetaan sut nyrkillä ja potkitaan munille niin että taju lähtee vitun teinix.
- kuminpolttelija
niin tulen pitämään pienen esitelmän kaahaamisesta ja vasikoimisesta!
Sä et taida uskaltaa.....- vasikka.
vaikka koskituulen edessä päivittäin ja joskus myös muualla keskustassa. näet sitten kun pysäytän sut ja otan puhutteluun ja vasikoin sen jälkeen poliisille sut.
kerro lisätietoja millaisella paskalla ajelet niin tulee mulle helpommaksi. - äitis pillussa
vasikka. kirjoitti:
vaikka koskituulen edessä päivittäin ja joskus myös muualla keskustassa. näet sitten kun pysäytän sut ja otan puhutteluun ja vasikoin sen jälkeen poliisille sut.
kerro lisätietoja millaisella paskalla ajelet niin tulee mulle helpommaksi.että älä siinä vittuile kuule yhtään tai autos on täynnä reikiä tolla menolla...
- Koski-
vasikka. kirjoitti:
kerro lisätietoja millaisella paskalla ajelet niin tulee mulle helpommaksi.tuulen edessä tuskin kaahaa kukaan. Niin monta hidaste töyssyä ja mutkaa on matkassa.
Kyllä mua pelottaa liikenteessä aivan helvetin paljon enemmän ne 70v-> mummut ja papat(jälkimmäiset vielä pahempia), jotka roikkuu ajokortissa ja autossaan kynsinhampain vaikka liikkuminen kävellenkin teettää vaikeeta.
Hyvä kun nähdään/kuullaan mitään saati pysytään jaloillaan, niin auton rattiin pitää vaan päästä..
..omalääkäreiltä "pikkusen" enemmän vastuuntuntoa, kun niitä todistuksia!! - EEEHEEHEEEHHEEEEEEEEE
vasikka. kirjoitti:
kerro lisätietoja millaisella paskalla ajelet niin tulee mulle helpommaksi.EIHÄN SUSTA OLE MIHINKÄÄN, BUAHAHAHAHAAAAAAA!!!!
- autoilijoista
EEEHEEHEEEHHEEEEEEEEE kirjoitti:
EIHÄN SUSTA OLE MIHINKÄÄN, BUAHAHAHAHAAAAAAA!!!!
vain vanhemmat osaa yleensä ajaa jotenkin. Suurin osa näistä lippalakkipelleistä leikkii olevansa rallikuski, tosin väärässä paikassa. eihän rallissa mitään vikaa ole mutta vituttaahan se katsella kun itse ajaa normaalisti ja joku leikkii mc larenia keskellä liikennettä.
pilallehemmoteltua porukkaa suurimmaksi osaksi nämä edesvastuuttomat pellet joidenka kortin porukat rahoittaa heti kun täytetään 18. huvittaa katella kun pikkutytöt ja pojat huristelee mazdalla isukin ja äitiliinin rahoilla (tietysti) ja osa näistä tekee ihan saakelisti virheitä, hoh hoh. sitten kun tulette tähän viidenkympin ikään niin näette saman ongelman liikenteessä mitä minäkin näen koko ajan.
se olisikin ihan hyvä jos joku noiden laiskojen sinivuokkojen puolesta ottaa lakiturvallisuuden omiin käsiinsä. - ihmettelen usein
autoilijoista kirjoitti:
vain vanhemmat osaa yleensä ajaa jotenkin. Suurin osa näistä lippalakkipelleistä leikkii olevansa rallikuski, tosin väärässä paikassa. eihän rallissa mitään vikaa ole mutta vituttaahan se katsella kun itse ajaa normaalisti ja joku leikkii mc larenia keskellä liikennettä.
pilallehemmoteltua porukkaa suurimmaksi osaksi nämä edesvastuuttomat pellet joidenka kortin porukat rahoittaa heti kun täytetään 18. huvittaa katella kun pikkutytöt ja pojat huristelee mazdalla isukin ja äitiliinin rahoilla (tietysti) ja osa näistä tekee ihan saakelisti virheitä, hoh hoh. sitten kun tulette tähän viidenkympin ikään niin näette saman ongelman liikenteessä mitä minäkin näen koko ajan.
se olisikin ihan hyvä jos joku noiden laiskojen sinivuokkojen puolesta ottaa lakiturvallisuuden omiin käsiinsä.18v on vielä täysin kakara. ajokortti-ikä pitäis nostaa paljon ylemmäksi ja kyttiä enemmän kuusankoskelle tarkkailemaan näiden ajoa. pikku pilttinaamoilla on niin kova kiire leikkiä aikuista että heti pitää olla isin ja mamin maksamat autot pihassa ja sitten otetaan lainat kaikkiin asioihin. voi miten säälittävää. yksinkin valopää ajoi autonsa paskaksi rekolan puolella kun vähän pääsi kaasuttelemaan. olis vaan tappanut itsensä niin olis taas yksi pilttinaama vähemmän liikenteessä.
- tgg55555
autoilijoista kirjoitti:
se olisikin ihan hyvä jos joku noiden laiskojen sinivuokkojen puolesta ottaa lakiturvallisuuden omiin käsiinsä.muistakaa kysyä itseltänne sitten, kun joku hermostuu teidän kotisalapoliisileikkeihinne ja olette pilliruokinnalla raudat leuoissa, että kannattiko?
- jepjep..
tgg55555 kirjoitti:
muistakaa kysyä itseltänne sitten, kun joku hermostuu teidän kotisalapoliisileikkeihinne ja olette pilliruokinnalla raudat leuoissa, että kannattiko?
Sinä se turpaas otat jos alat räpiköimään kun sulle puhuttelua pidetään. Ainahan voit kokeilla tulla vittuilemaan, tervetuloa painimolskille apina.
t.200kg penkkari - kerron yhden asian..
jepjep.. kirjoitti:
Sinä se turpaas otat jos alat räpiköimään kun sulle puhuttelua pidetään. Ainahan voit kokeilla tulla vittuilemaan, tervetuloa painimolskille apina.
t.200kg penkkarise että sinä hermostut siitä kun sinä et saisi kaahata, niin minä vitut siitä piittaan :D
Huuda, potki, ulise tai ihan mitä vaan, sillä ei ole vitun virkaa tämän asian kanssa sit kun sulle hermostuu joku että älä ala poika juutailemaan mun kans. - molemmille jos
jepjep.. kirjoitti:
t.200kg penkkaritositilanne ("kättelyt") tulee vastaan ?
- kotipoliiseissa on?
molemmille jos kirjoitti:
tositilanne ("kättelyt") tulee vastaan ?
eli kun itse teet vastoin lakia, kaahaat autollas ja vaarannat muiden turvallisuuden, niin sä alat meuhkaamaan kun joku vasikoi sut poliisille?
vittu jos minä näen jonkun kaahaavan niin varmasti vasikoin ihan minkä tahansa, se on vaan siitä kiinni onko varma asiasta. mulle ihan sama vaikka kuinka hermostuis, ei tunnu missään.
kotipoliisivihaajille löytyy opit kyllä. muutama viaton pikku paskiainen kuolee yhteen nyrkiniskuun missä vaan, tilaisuuksia olisi vaikka kuinka ollut jos olisi viitsinyt. ei vaan jaksa ottaa kakkua yhden pellen takia jos ei ole varma. - ei jumaliste..
kotipoliiseissa on? kirjoitti:
eli kun itse teet vastoin lakia, kaahaat autollas ja vaarannat muiden turvallisuuden, niin sä alat meuhkaamaan kun joku vasikoi sut poliisille?
vittu jos minä näen jonkun kaahaavan niin varmasti vasikoin ihan minkä tahansa, se on vaan siitä kiinni onko varma asiasta. mulle ihan sama vaikka kuinka hermostuis, ei tunnu missään.
kotipoliisivihaajille löytyy opit kyllä. muutama viaton pikku paskiainen kuolee yhteen nyrkiniskuun missä vaan, tilaisuuksia olisi vaikka kuinka ollut jos olisi viitsinyt. ei vaan jaksa ottaa kakkua yhden pellen takia jos ei ole varma.autohäiriköt on nyt ihan otettu kun ne huomas että kotipoliisit vainoaa niitä. hahhah. voi perkele ei ne teidän täällä vittuilemiset vaikuta vasikoimiseen paskan vertaa. käräytän ihan kenet hyvänsä mistä vaan jos lakia rikkoo. helpommaksi tulee kun laitatte ledivalot siihen rekkariin niin näkee pimeälläkin helpommin :D
minä olen vasikoinut elämäni aikana jo 6 ellei peräti 7 rattijuoppoa ja tiedän monia jotka vasikoi muitakin vastaavia ja yrittää saada lisää ongelmia lakia rikkovien niskaan. se on hauskaa puuhaa!
suosittelen muillekin. vittuilua on kuulunut mutta silti on jatkettu vaikka mistä, hehhehhee! mitäs siihen sanotte spedet. aion jatkaa elämäni loppuun asti ja ystäväni myös. - puhkominen
ei jumaliste.. kirjoitti:
autohäiriköt on nyt ihan otettu kun ne huomas että kotipoliisit vainoaa niitä. hahhah. voi perkele ei ne teidän täällä vittuilemiset vaikuta vasikoimiseen paskan vertaa. käräytän ihan kenet hyvänsä mistä vaan jos lakia rikkoo. helpommaksi tulee kun laitatte ledivalot siihen rekkariin niin näkee pimeälläkin helpommin :D
minä olen vasikoinut elämäni aikana jo 6 ellei peräti 7 rattijuoppoa ja tiedän monia jotka vasikoi muitakin vastaavia ja yrittää saada lisää ongelmia lakia rikkovien niskaan. se on hauskaa puuhaa!
suosittelen muillekin. vittuilua on kuulunut mutta silti on jatkettu vaikka mistä, hehhehhee! mitäs siihen sanotte spedet. aion jatkaa elämäni loppuun asti ja ystäväni myös.on hauskaa puuhaa. kotipoliisivihaajille on kiva tehdä kaikenlaisia ilkeyksiä :D ette tiedäkään kuinka paljon niitä tehdään teille, hahhahhaa! olette koko ajan tähtäimessä.
- menee vituiksi
puhkominen kirjoitti:
on hauskaa puuhaa. kotipoliisivihaajille on kiva tehdä kaikenlaisia ilkeyksiä :D ette tiedäkään kuinka paljon niitä tehdään teille, hahhahhaa! olette koko ajan tähtäimessä.
sitten kun opitte noudattamaan nopeusrajoituksia ja olemaan kunnolla niin elämänne helpottuu. teitä vainotaan koko ajan hyvät kotipoliisivihaajat, teitä tiedetään olevan monia, mutta meitä on enemmän.olette uhreja vaikkette sitä huomaakaan :D
- poliisia..
menee vituiksi kirjoitti:
sitten kun opitte noudattamaan nopeusrajoituksia ja olemaan kunnolla niin elämänne helpottuu. teitä vainotaan koko ajan hyvät kotipoliisivihaajat, teitä tiedetään olevan monia, mutta meitä on enemmän.olette uhreja vaikkette sitä huomaakaan :D
te raasut pelkäätte poliisia ja eivät voikaan kaahailla miten huvittaa, voi voi! luuletteko todella että teitä ei pidettäisi silmällä :D luulette olevanne kovia mutta teistä ei ole myöntämään rikkeitänne, siksi olette ihan raasuja. ja kun joku tietää varmaksi käräyttää teidät niin se tekee sen kyllä ja saattaapi ottaa omakätiseen puhutteluunkin. kun yksi pääsee pakoon niin sille ei voi mitään mutta jos rekkari tai muita tietoja olisi selvillä, niin perästä kuuluu :D
älkää siis lesoilko, kaikki on kiinni varmuudesta :D kotipoliisit ovat teitä kovempia aina olleet, - syytä hermostua
tgg55555 kirjoitti:
muistakaa kysyä itseltänne sitten, kun joku hermostuu teidän kotisalapoliisileikkeihinne ja olette pilliruokinnalla raudat leuoissa, että kannattiko?
jos olet oikeasti rikkonut lakia? mitä se toinen sinun hermostumisestasi piittaa jos se on nähnyt sinun ajavan liian kovaa? silloin sinä olet huonommalla sijalla. älä yritäkään luulla että lakia rikkovat seisovat aina edellä. kukaan ei ala pieksemään autoilijaa joka noudattaa liikennesääntöjä, mutta jos sinut nähdään itseteossa niin joko sinut vasikoidaan tai sinulle pidetään puhuttelu.
pätee moneen asiaan. kokeilepa olla oikeasti kova? menepä tunnustamaan tekosi niin näet mitä tapahtuu?
ei taida riittää kanttia, siksi sinä olet paskahousu ja sellaiseksi tulet jäämäänkin. selän takana poltat kumia ja luulet olevasi jotain.
pelkäät saavasi pataan, siksi et mene tunnustamaan :D LOL. helppoahan se on jättää asiat tunnustamatta ja esittää ettei olisi ajettu kuin normaalinopeutta, mutta mitäs sitten tapahtuu kun tunnustatkin? ei riitä kantti. - selvää asiaa
syytä hermostua kirjoitti:
jos olet oikeasti rikkonut lakia? mitä se toinen sinun hermostumisestasi piittaa jos se on nähnyt sinun ajavan liian kovaa? silloin sinä olet huonommalla sijalla. älä yritäkään luulla että lakia rikkovat seisovat aina edellä. kukaan ei ala pieksemään autoilijaa joka noudattaa liikennesääntöjä, mutta jos sinut nähdään itseteossa niin joko sinut vasikoidaan tai sinulle pidetään puhuttelu.
pätee moneen asiaan. kokeilepa olla oikeasti kova? menepä tunnustamaan tekosi niin näet mitä tapahtuu?
ei taida riittää kanttia, siksi sinä olet paskahousu ja sellaiseksi tulet jäämäänkin. selän takana poltat kumia ja luulet olevasi jotain.
pelkäät saavasi pataan, siksi et mene tunnustamaan :D LOL. helppoahan se on jättää asiat tunnustamatta ja esittää ettei olisi ajettu kuin normaalinopeutta, mutta mitäs sitten tapahtuu kun tunnustatkin? ei riitä kantti.johtopäätöksenä voidaankin todeta että sinun kaltaisesi tyypit ovat täysiä assholeja jotka selän takana rikkovat lakia ja sitten esitetään viatonta ettei mitään olis tapahtunut :D
mitäs kovaa se sellainen on? kovempihan se vasikoija on kuin sinä, vai mitä? jos se on valmiina sinut vasikoimaan ja sinut puhuttelemaan niin sinä et uskalla myöntää virheitäsi?
silloin on turha haukkua kotipoliiseja miksikään. tuskinpa sinusta olisi myöntämään tekojasi ja tappelemaan niinkuin mies.
helpompaa on kieltää tekonsa niinkuin kaikki paskahousut tekee. kova jätkä ottaa asiat omikseen ja tekee jotain lain puolesta hyödyllistä ja ei siinä muuta voi kun uskoa jos väität että rauhallisesti tässä taajamassa on ajeltu, siis ilman todisteita.
eli senkun uliset siellä. katso peiliin ja kysy itseltäsi onko sussa miestä myöntämään tekosi ja tappelemaan vielä sen puolesta? sitten voin sanoa että olet kova jätkä jos sen osaat tehdä.
turha sitä täällä on enempää selitellä... katsotaan asiat sitten paikan päällä jos löytyy syytä. kova jätkä ottaa vastuun tekemisistään ja rohkenee ottaa selvää asioista, ainakin yrittää ottaa.
se joka tekonsa myöntää, se on oikeasti kova. siitä vaan siis löysäämään kaasujalkaa tai sitten vasikoit itsesi. - ajelen
vasikka. kirjoitti:
kerro lisätietoja millaisella paskalla ajelet niin tulee mulle helpommaksi.no punasella opeli corsalla eikä mikään pissa corsa
- otto poikatyttö?
äitis pillussa kirjoitti:
että älä siinä vittuile kuule yhtään tai autos on täynnä reikiä tolla menolla...
palo kun ei ois pitäny
- 3---O
syytä hermostua kirjoitti:
pelkäät saavasi pataan, siksi et mene tunnustamaan :D LOL. helppoahan se on jättää asiat tunnustamatta ja esittää ettei olisi ajettu kuin normaalinopeutta, mutta mitäs sitten tapahtuu kun tunnustatkin? ei riitä kantti.olisipa todella kiva nähdä kun alat mulle pitämään puhuttelua :-)
Tuskin maltan odottaa! - ccc..
jepjep.. kirjoitti:
t.200kg penkkarisaatanan vellihousu!
- kuminpolttelija
jepjep.. kirjoitti:
t.200kg penkkarikertokaapa se! -eipä taida reppanoilla rohkeus riittää, sitä vaan netissä uhotaan.
Lupaan tulla heti sauhuttamaan rengasta portillenne (mikäli edes asutte asfaltoidun tien varrella)kun ilmoitatte osoitteen.
No, onkos pojuilla kanttia?
Haaste on heitetty, onko mikkihiiristä vastaamaan? - on siinä
3---O kirjoitti:
olisipa todella kiva nähdä kun alat mulle pitämään puhuttelua :-)
Tuskin maltan odottaa!ihmetellä vaikket tiedä minkä kokoinen äijä sua edes on tulossa puhuttelemaan ja minkä vahvuinen.
veikkaan että lättyyn ottaisit ja kunnolla :) - kerran...
kuminpolttelija kirjoitti:
kertokaapa se! -eipä taida reppanoilla rohkeus riittää, sitä vaan netissä uhotaan.
Lupaan tulla heti sauhuttamaan rengasta portillenne (mikäli edes asutte asfaltoidun tien varrella)kun ilmoitatte osoitteen.
No, onkos pojuilla kanttia?
Haaste on heitetty, onko mikkihiiristä vastaamaan?noin kova jätkä olet, niin kerropas missä sinä itse asut ? Sitten päästään asiaan!
Siellä se automies huutelee vaikkei tiedä paskaakaan kuka sua vois olla vastassa :) laita nyt jo se osoite niin tulen käymään. - niinkö--
ccc.. kirjoitti:
saatanan vellihousu!
voi voi poikaa... en edes viitsi sanoa missä voitaisiin treffata, Voisi tulla minulle kovat sakot pieksemisestäsi :)
- sekin vielä
niinkö-- kirjoitti:
voi voi poikaa... en edes viitsi sanoa missä voitaisiin treffata, Voisi tulla minulle kovat sakot pieksemisestäsi :)
sinulle kaaharipelle tiedoksi että sellainen mies joka ei kuivia päivittäin vedä, ei pysty turpiinkaan vetämään! :) heheh!
- eläs nyt..
molemmille jos kirjoitti:
tositilanne ("kättelyt") tulee vastaan ?
mitäs kamalaa siinä on kun tietää voittavansa kuitenkin?
- ottaa puhutteluun
vasikka. kirjoitti:
kerro lisätietoja millaisella paskalla ajelet niin tulee mulle helpommaksi.paska... pataan tulee niin että heiluu.. vituttaa tollaset saatanan nössöpaskat mitkä tääl huutelee.. aika ja paikka ni tavataan...
- eiks je
kotipoliiseissa on? kirjoitti:
kotipoliisivihaajille löytyy opit kyllä. muutama viaton pikku paskiainen kuolee yhteen nyrkiniskuun missä vaan, tilaisuuksia olisi vaikka kuinka ollut jos olisi viitsinyt. ei vaan jaksa ottaa kakkua yhden pellen takia jos ei ole varma.vasikathan ne on oikeen pullamössöpoikia.. hakataan tarvittaessa ja kukaan ei jää kaipaamaan.. kannattais hankkia OMA elämä ennen ku joku niittaa.. maitopoika!
- 18 kesäsenä kortin ajanut
ihmettelen usein kirjoitti:
18v on vielä täysin kakara. ajokortti-ikä pitäis nostaa paljon ylemmäksi ja kyttiä enemmän kuusankoskelle tarkkailemaan näiden ajoa. pikku pilttinaamoilla on niin kova kiire leikkiä aikuista että heti pitää olla isin ja mamin maksamat autot pihassa ja sitten otetaan lainat kaikkiin asioihin. voi miten säälittävää. yksinkin valopää ajoi autonsa paskaksi rekolan puolella kun vähän pääsi kaasuttelemaan. olis vaan tappanut itsensä niin olis taas yksi pilttinaama vähemmän liikenteessä.
Minkähän ikäisenä itse korttinne ajoit? 18 kesäsenähän se normaalisti ajetaan ja kyllä itsekkin yks jos toinenkin silloin "nuoruusvuosina" syyllistyi moisiin virheisiin. Mutta kun ikä alkaa tehä kepposet on silloin hyvä arvostella muita, kyllä suurin osa nuorista ajaa ihan ok, ei pidä yleistää.
- maketheoriginal
kaikenlaisten härveleiden käyttö ajon aikana on kielletty, koskee kännykkää, automankkaa ja videokameroita. muutenkin aivoton ajojahti ihmisten päänmenoksi tuskin tuottaa mitään muuta kuin tientukkoa lisää. kouvolassa kaikki jupeksii, liikenne ei etene ja tiellä ollaan jatkuvasti. todella ärsyttävää istua ystävienikin kyydissä, kun olisi kiirettä.
- vastaus !
((kaikenlaisten härveleiden käyttö ajon aikana on kielletty, koskee kännykkää, automankkaa ja videokameroita.))
Muutama lisää listaan
Hieromasauva, runkkaus, jatsarin kiilloitus, Jallun lukeminen, ynnä muuta ajoa häiritsevää toimintaa !
((kouvolassa kaikki jupeksii, liikenne ei etene ja tiellä ollaan jatkuvasti. todella ärsyttävää istua ystävienikin kyydissä, kun olisi kiirettä.))
Jopas sinua ärsyttää pienet asiat, mutta kiireinen "liikemies" kuten sinä olet, niin se kyllä on ymmärrettävää, varsinkin kun "ystävät" antavat "kyytiä" finanssi nerolle.
http://www.siffo.com/siffolandia.htm
- Pamppers
Kevät tulee ja kohta niitä vitun vajaa-älysiä BombbersPamppers pellejä näkyy leikkimässä teillä.Jätkät on henkisesti viisivuotiaan tasolla!!
- sanottu!
kyllä kyrsii minuakin nää helvetin pampperssit. kelle ne yrittää oikein näytellä. mun mielestä tossa pelleilyssä ei o mitään hienoa edes. huudatetaan jotain paskaa vaan ihan turhaan ja poltetaan "kumia"... vittu tulee mieleen 13v pennut tuollaisista ääliöistä.
painukaa siis helvettiin pampperssit ! - kateeks
kun meil on isot vehkeet.silloku vaari ol nuori ei ollu ku jaavoja eikä keulinu
- huosuunkusija
kateeks kirjoitti:
Bombbersseilla on housuissa pammerssit. Pissi tulee housuun ja välillä kakkakin kun ei kerkiä potalle. vaikka ikää on noin 20v.
- ei kersojen hommaa
huosuunkusija kirjoitti:
Bombbersseilla on housuissa pammerssit. Pissi tulee housuun ja välillä kakkakin kun ei kerkiä potalle. vaikka ikää on noin 20v.
ne pampperssit ovat kyllä 30-40v jätkiä mitä olen nähnyt..
20 vuotiaita niissä ei pahemmin taida olla, mutta ihan vitun sama. ajelkoot siellä autoteillä kunhan ottavat vastuun ajamisistaan. harrastushan sekin on mutta ei kuulu 20v pilttinaamoille. - pellejä...
ei kersojen hommaa kirjoitti:
ne pampperssit ovat kyllä 30-40v jätkiä mitä olen nähnyt..
20 vuotiaita niissä ei pahemmin taida olla, mutta ihan vitun sama. ajelkoot siellä autoteillä kunhan ottavat vastuun ajamisistaan. harrastushan sekin on mutta ei kuulu 20v pilttinaamoille.voi vittu kun olette säälittäviä kaaharipellet :) vielä uhotaan täällä netin suojissa... Teinä tukkisin turvat vaan suosiolla. Ei täällä turhaan teille huudella. turha sitten itkeä kun saatte turpaanne itseteosta. parempihan sekin on, kun että aiheutatte riskin liikenteelle.
suurin osa näistä kaaharipelleistä on täysiä rääpäleitä tai muuten pelkkiä turvansoittajia isoine päineen. se ei kerro vielä mitään mistään lolleroperseet.
huudatelkaapa ja suditelkaa joskus tarpeeksi pitkään yleisellä paikalla niin tuut huomaamaan kun joku suuttuu. sittenhän sä näet mitä sulle tapahtuu.. - leikkivaihde.
pellejä... kirjoitti:
voi vittu kun olette säälittäviä kaaharipellet :) vielä uhotaan täällä netin suojissa... Teinä tukkisin turvat vaan suosiolla. Ei täällä turhaan teille huudella. turha sitten itkeä kun saatte turpaanne itseteosta. parempihan sekin on, kun että aiheutatte riskin liikenteelle.
suurin osa näistä kaaharipelleistä on täysiä rääpäleitä tai muuten pelkkiä turvansoittajia isoine päineen. se ei kerro vielä mitään mistään lolleroperseet.
huudatelkaapa ja suditelkaa joskus tarpeeksi pitkään yleisellä paikalla niin tuut huomaamaan kun joku suuttuu. sittenhän sä näet mitä sulle tapahtuu..taitaa alkaa aivokääpiöitä vituttamaan kun niiltä kielletään leikkiminen liikenteessä " yhyy vittu nyt alkaa kiusaamaan meitä ja me ei saada enää kaahata yhyy yhyy " hah hah!
onko jäänyt leikkivaihde päälle pellet? kannattais ihan ottaa selvää missä saatte lähetellä ja missä ette.
t. Amerikan rautojen harrastelija.
kun näette tällaisen auton, niin kannattaa keventää sitä kaasujalkaa.
mitäs mikkihiiret nyt sanoo tähän? annanko lisää tuntomerkkejä, mitä? - paskaporukkaa noi
kateeks kirjoitti:
kyläpoliisia leikkivät kusipäät.. ei oo muiden vika jos porukat ei oo antanu niille autoa lainaks nuorena tai kavereil ollu kivempi menopeli :D lol sanakin kertoo jo jotaa.. työttömiä todennäkösesti..
ja kivahan se tääl on uhitella.. tollasist nössöpaskoist kun ei muuhun oikeesti olekaan..
pullamössöt on viiskybäsil heti housuis kun "puhuteltava" painaa pataan :)
- joka potkii toisten
autoja kun ajavat ennne sinua ja sitä vosua jota ulkoilutat, kaheli olet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15812109
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454550Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1343643Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3621609Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451