rapu

joka ei sekoita päätäni

eise niin mennyt kun piti vaan olin niin huolimaton ja arvaamaton että rakastuin rapunaiseen,nyt se ei halua muutakuin minut ja se onkin aika vaikeeta kun olen neitsyt ja aina menossa.kuinka meidän käy?auttakaa?

6

1107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja olin ja olen onnellinen

      mutta aina ajattelen etta on toinenkin ja vaikka kolmaskin kun menee se ukko joka ilta johonkin!Rakastan miesta ja mutta kun olen rapu nainen niin haluaisin vain istua hanen vieressa ja olla kiinni ja halia. ottaa aivoon jatkuvat treenit ja muut harrastukset.Nosta rapu naisesi ekasijalle niin tulet kokemaan maailman ihaninta rakkautta ja hellyytta

      • ,,,.......................

        oikeesti rapunainen on rakastava jos saa vastarakkautta. mut hänen on oltava ykkönen,ei ne harrastukset etusijalla. tosin harrastuksia saa olla,mut ei ykkösenä.


    • Scorpn

      Sun kannattaa nyt miettiä mikä on elämässä kuitenkin tärkeetä ja olennaista. Mun mielestä rakkaus. Voisitko sä keskittyä suhteeseen ja jättää menoja väliin? Mieti tosissaan haluatko pitää naisen vai menetätkö ´rakkauden jatkuvalla menemisellä. Hassua ku mä oon rapumieheen rakastunut ja se on kyl kans aika menevä kaveri. No silloin kun ollaan yhdessä saan roppakaupalla hellyyttä ja lähellä oloa.

      • naisihminen..

        Rapunainen takertuu suhun lujasti saksillaan ja sen jälkeen sulla ei saa mitään omaa elämää ollakaan.


      • Rapuakka
        naisihminen.. kirjoitti:

        Rapunainen takertuu suhun lujasti saksillaan ja sen jälkeen sulla ei saa mitään omaa elämää ollakaan.

        Minulla on täysin vastaava kokemus Härkämiehestä. Mies suorastaan tukahdutti minut jokapäiväisellä hellyydellään, kunnes lopulta sanoin, että nyt riittää. Sen jälkeen kymmenen kaveria ja isoveli tulivat haukkumaan minut paskaksi akaksi. 8D

        Rapunaisella voi olla myös oma elämä. =D


      • ..........;;;;;,..............
        naisihminen.. kirjoitti:

        Rapunainen takertuu suhun lujasti saksillaan ja sen jälkeen sulla ei saa mitään omaa elämää ollakaan.

        ei saa yleistää ja varsinkin noin jyrkästi. minä oon joskus ollut tollainen,mut en oo enää. ol vain alku huumaa kun en tuntenut tulevaa miestäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe