Osaako joku kertoa/antaa vinkki hyvästä ruokapaikasta Koplin suunnalta Tallinnassa. Olen kuullut,että 1- ja 2 ratikan päättärillä olis joitain ? Onko näin.
Koplin ruokapaikat
17
2098
Vastaukset
Koplissa saa 50% varmuudella halvan ruoan, mahataudin ja kuulan otsaan.
- järkevämpää
:D tämä kysymys oli paras pitkään aikaan...
Tavallisille , venäjää osaamattomalle suomituristille suosittelen pysymään , illalla , mahdollisimman kaukana koplista- ellei sulla ole
paikallista tuttua oppaana tutustuttamassa sen sortin elämään, Kopli on syrjäytyneisyyden ja sosiaalisten ongelmien pesä - älä ainakaan yksin ja humalassa seikkaile vaikka kuinka kiinnostaisi.
Et sä New Yorkissakaan harlemilaiseen crack-luolaan nokkaasi pistä, ethän? - Suomiporo
ellei sulla ole kirjoitti:
paikallista tuttua oppaana tutustuttamassa sen sortin elämään, Kopli on syrjäytyneisyyden ja sosiaalisten ongelmien pesä - älä ainakaan yksin ja humalassa seikkaile vaikka kuinka kiinnostaisi.
Et sä New Yorkissakaan harlemilaiseen crack-luolaan nokkaasi pistä, ethän?En nyt pitäisi Koplia kauhean vaarallisena, kunhan pitää tosiaan sen verran järkeä päässä ettei ihan konttauskunnossa yritä siellä seilata.
Itse olen tuolla useammankin tuopin juonut eikä minulla ole ollut mitään ongelmia. Röökiä on joskus pummattu, mutta ei se minusta tuosta mitään slummia tee. Yksin olen ollut pääosin liikenteessä.
Fiksu ihminen käyttää silti järkeään ja pitää silmät auki. Omaakin käytöstä voi miettiä, jos haluaa tapella niin kyllä se varmasti onnistuu Koplinkin baareissa.
Ei Kopli mikään Tallinnan helmi ole, mutta se toisaalta näyttää kaupungista sen toisenkin puolen. Lisäksi tuolla huomaa että Tallinnassa on tosiaan iso venäjänkielinen vähemmistö, jos sitä ei ole aiemmin huomannut. - harasoo
Kyllä se Vestabaari on okei mutta näille humalassa rullatuille tuotti tietysti pettymyksen.
Aja vaan rohkesti Kopliin ja vaikkapa Vestaan ja kavereiden kanssa vaikka olen itse joka kerta mennyt taksilla niin ne kyllä tykkää suomalaisista asiakkaista ja ruuhka-aikana jopa järjestelee istumapaikkoja. Siis hyvää palvelua.
- Suomiporo
Sitsi pysäkin lähellä on Vesta baar, sieltä saa ruokaa ja juomaa.
Hanaolut oli viimeksi Obolon tms. Kyllä sitäkin juo.
Mukavaa matkaa. - reissumies22
Tallinnassa ollessani menen aina stroomi hotelliin omalla autolla viihtyisä paikka lähellä merta.
- No way !
Mikä sun taso on ?
En itsekään ihmeitä vaadi, mutta älkää luottako henkilön mielipiteeseen joka pitää Stroomia viihtyisänä.
Koko Kopli on aika syvältä. - reissumies22
No way ! kirjoitti:
Mikä sun taso on ?
En itsekään ihmeitä vaadi, mutta älkää luottako henkilön mielipiteeseen joka pitää Stroomia viihtyisänä.
Koko Kopli on aika syvältä.suosittelen muillekin tosi mukava ja siisti hotelli.
kiva baari alakerrassa joka auki aamuun asti ja seuraakin löytyy. - harasoo
reissumies22 kirjoitti:
suosittelen muillekin tosi mukava ja siisti hotelli.
kiva baari alakerrassa joka auki aamuun asti ja seuraakin löytyy.stroomi ei ole paha jos haluu rauhallista paikkaa ja kesällä rantakin on lähellä. takuuvarma edullinen paikka.
- tyrmäävän kauhea
reissumies22 kirjoitti:
suosittelen muillekin tosi mukava ja siisti hotelli.
kiva baari alakerrassa joka auki aamuun asti ja seuraakin löytyy.sinne menee ehkä ne miehet, joilla ei ole varaa Taikkuihin naisia hakemaan.
- nälkäisille
tyrmäävän kauhea kirjoitti:
sinne menee ehkä ne miehet, joilla ei ole varaa Taikkuihin naisia hakemaan.
käy muukin kuin se tavallinen ja moneen kertaan koluttu turisti-Tallinna. Monet ovat ryhtyneet tutustumaan kaupunkiin yleisemmin: ratikalla ajellen, käyden milloin gourmet-ravintoloissa, milloin karseissa läävissä. Hei, matkailu avartaa!
- ihan jees!
nälkäisille kirjoitti:
käy muukin kuin se tavallinen ja moneen kertaan koluttu turisti-Tallinna. Monet ovat ryhtyneet tutustumaan kaupunkiin yleisemmin: ratikalla ajellen, käyden milloin gourmet-ravintoloissa, milloin karseissa läävissä. Hei, matkailu avartaa!
Stroomi on ihan jees hotelli. Ja siellä on varmaan Tallinan pienin yökerho:)
Ihan siisti paikka ja tuulahdus neuvosto -historiaa. Toista nykyiset lasipalatsit! - Matkailu avartaa
nälkäisille kirjoitti:
Mutta..älkää nyt mahdottomiksi ruvetko , kehumaan maasta taivaisiin näitä koplin ruokapaikkoja ja Stroomi hotellia..ollaan realistisia , näihin paikkoihin ei perheellinen lähde lasten kanssa seikkailemaan , maailman kuvaansa avartamaan..
saitojen suomalaisten , jotka etsivät erittäin halpaa majoitusta ja edullista ruokaa ja juomaa.
- näistä
Pysäkillä Kopli: Baar Helenia, Sepa Baar
åysäkillä Sitsi Vesta Baar, pysäkillä Angerja Hiina köök, Telliskivi pysäkillä Kolme Lövi pubi ja Baar Ilmatar, pysäkki Baltijaam siellä kansankuppila siinä ostoskeskuksessa, torilla yhdessä isossa rakennuksessa myös ruokapaikka, siellä ei olutta tms. Scone Hotellin Volli pubi...olen ruokaillut kaikissa, heikoin lenkki Vesta, en sitäkään moiti, kolmessa leijonassa ja vollissa erittäin hyvä ruoka on ollut.- Travel ravintola suositan
Travel - ravintola sijaitsee uudistetun Balti Jaam -rautatieaseman päärakennuksessa keskiaikaisen vanhankaupungin vieressä. Travel -ravintola on II krs ja ihana ruoka ja mukava kohtaamispaikka niin matkustamisesta pitäville kuin makuelämyksiä etsiville ihmisille. Tarjoaa asiakkaille nopeaa ja yksilöllistä palvelua viihtyisässä ympäristössä. Ravintolan ruokalista on saanut vaikutteita virolaisen keittiön mestareilta ja maailman huippukokeilta. Sisustuksessa on liitetty toisiinsa vanhan rautatieaseman muurit ja uudet modernin sisustustaiteen elementit. Ravintolan suuremmassa salissa on noin 100 asiakaspaikkaa. Salin sisustuksessa on käytetty vanhan rautatieaseman muurien rinnalla kukkia sekä moderneja valokuvia eri kulttuureista. Kaarikäytävän läpi saavutaan baariin eli takkahuoneeseen, jonne mahtuu noin 30 henkilöä. Takkahuoneen rauhallinen, viihtyisä ympäristö ja yksityisyys luovat loistavat puitteet liiketapaamisille tai erilaisille yksityisille juhlille.Maisemat kohti Toompeaa. Lisätietoja ravintolasta saatte osoitteesta http://travel.rainstuudio.ee/est/left/gallery
- näistä jatko-osa
Telliskiven pysäkin kohdalla syksyllä avannut Bohemia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872