eli tääl olen yön yli, ja huomen katsotaan jatkoa... en tie joudunko magneettiin, ei vissiin muutakuin jos pakko kun tuo sädetyskiintiö on melko täynnä... vissiin...
ei mul mikään hätä varmaan ole, mut koska neurologil menen ja näköpuolel, toinen tänää ja toinen aamul, ja ne haluu tarkkail mua, kun muutenkin kotio olis puolentoista tunnin matka niin ei järkeä lähtee sinne yön takii...
nyt pitää mernnä
täältä tyksistä
10
623
Vastaukset
- Ira¤
hyvä jotta tutkivat,ja toivotaan ettei mitään pahempaa löydy.Peukut pystyssä.
- vilmuska
tekisi mieli tulla pitämään sua kädestä. Kurjaa kun kotiin on pitkä matka ja joudut vieraalla paikkakunnalla kokemaan tuon huolen ilman vanhempiesi tukea.
Koita pärjätä siellä osastolla, olen hengessä mukana ja fyysisesti lähempänä kuin luuletkaan.- cat...
:& tule vain.... en kyllä tiedä kauanko olen täällä.....
HAHHAHHAA!
hieno juttu... joo ei oo...
hoitaja kävi just ja sanoi etten tänään pääsekään silmäpolille.....arvasin sen kyllä... noo olis se nyt kiva ollut kotiin pääästä edes yöksi ja täksi illaksi, mut ehkä näin parempi niin ei tartte edes takas ajella..... Ois se nyt ollut kiva kun olis vähän edistytty... noo huomen aamulla sitten.....
Ja nyt pitäisi saada aika kulumaan... - vilmuska
cat... kirjoitti:
:& tule vain.... en kyllä tiedä kauanko olen täällä.....
HAHHAHHAA!
hieno juttu... joo ei oo...
hoitaja kävi just ja sanoi etten tänään pääsekään silmäpolille.....arvasin sen kyllä... noo olis se nyt kiva ollut kotiin pääästä edes yöksi ja täksi illaksi, mut ehkä näin parempi niin ei tartte edes takas ajella..... Ois se nyt ollut kiva kun olis vähän edistytty... noo huomen aamulla sitten.....
Ja nyt pitäisi saada aika kulumaan...Kurjaa tuo odottaminen, mutta jos ajatellaan positiivisesti, niin todennäköisesti lääkärit ei katso sun tilanteessa olevan akuuttia hätää, sillä muutenhan ne kuskaisi sua tutkimuksesta toiseen vaikka yötä myöten.
Kohta ollaan jo huomisessa ja pääset sinne silmäpolille ja neurolle. Kyllä se siitä sitten lähtee menemään ja saat avun.
Hyvää yötä ja kauniita unia! - cat...
vilmuska kirjoitti:
Kurjaa tuo odottaminen, mutta jos ajatellaan positiivisesti, niin todennäköisesti lääkärit ei katso sun tilanteessa olevan akuuttia hätää, sillä muutenhan ne kuskaisi sua tutkimuksesta toiseen vaikka yötä myöten.
Kohta ollaan jo huomisessa ja pääset sinne silmäpolille ja neurolle. Kyllä se siitä sitten lähtee menemään ja saat avun.
Hyvää yötä ja kauniita unia!asiasta aloin sanomaankin, kun kokemusta on tuosta että mennään paikasta toiseen ja NOPEETA!
vaik on siitäkin et sit on odoteltu, luvattu ja taas silti odotettu tietämättömänä...
mut mikäs siinä, täähän on ihan käytäntö mulla jo, että kaikes täytyy olla vähän kuoppia matkassa... Alkoi tää elämä muutenkin oleen harvinaisen "normaalia"...
Mut kait tää selviää, jos jotain ihmeempää on... ennemmin tai myöhemmin, kunhan ei vaan sit liian myöhään.
Ei mua mikään muu täs koko kasvaimes oo haitannut, mut en vaan haluis et toi näkö huononis enään hiukkaakaan... ja äidilläkin varmaan aika rankkaa, kun stressaa puolestani... - vilmuska
cat... kirjoitti:
asiasta aloin sanomaankin, kun kokemusta on tuosta että mennään paikasta toiseen ja NOPEETA!
vaik on siitäkin et sit on odoteltu, luvattu ja taas silti odotettu tietämättömänä...
mut mikäs siinä, täähän on ihan käytäntö mulla jo, että kaikes täytyy olla vähän kuoppia matkassa... Alkoi tää elämä muutenkin oleen harvinaisen "normaalia"...
Mut kait tää selviää, jos jotain ihmeempää on... ennemmin tai myöhemmin, kunhan ei vaan sit liian myöhään.
Ei mua mikään muu täs koko kasvaimes oo haitannut, mut en vaan haluis et toi näkö huononis enään hiukkaakaan... ja äidilläkin varmaan aika rankkaa, kun stressaa puolestani...Hyvä kun pääset kotiin (huomasin tuolta alempaa) ja mitään kummempaa ei jännitysniskan lisäksi löytynyt.
Tuskin sinä nyt ihan vainoharhaiseksikaan olet tullut, sillä kyllähän sitä jokainen kuuntelee kroppaansa tavallista tarkemmin vakavan sairauden jälkeen.
Hyvä olisi, jos pystyisi kääntämään ne ajatuksensa ja pelkonsa pois siitä uusiutumispelosta, mutta se lie helpommin sanottu kuin tehty.
Uskon kuitenkin, että kun aikaa kuluu ja tilanne normalisoituu, niin se perusluottamus tulevaisuuteen kasvaa itse kunkin kohdalla.
Nyt olet jo varmaan kotona ja äitikin rauhottuu, kun näkee tyttönsä olevan kunnossa. Halit sulle ja mukavia lomapäiviä kotiin.
- mie vain
Kaikkea hyvää sinne. Tuo sädetys ja mri, niin mri:stä ei tule säteitä,toisin kuin ct tai tt.
Koita saaha aika kulumaan ja kauniita unia.- cat...
mitä ne on mut kait tajusitte.... jotain sinne päin...
- cat...
mut ei selvinnyt mikä on... muttei selvinnyt mikä on... eipä kai sitten mitään vakavaa...
Jos vaikka noista jumiutuneista niskoista... noo, katsoo nyt tuleeko viel jotain lisää, ja kun aloitan tuon kuntoutuksenkin niskoihin, jos vaik auttais sitten.... Jännittää vaan et jos se ei lopu viimeistään silloin et mikä on... vai joko sitä on tullut ihan vainoharhaiseksi....?- Elisama
Minäkin toivon sinulle kovasti paranemista ja jaksamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p465269Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511730Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1331700Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141335
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41230No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol24116081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877