Oulun sosiaalitoimi

Nimetön

Lapset
Meillä on kaksi lasta,iältään 8v ja 6v. Olemme eronneet(avoliitto)13.8.2008. Meillä on nyt yhteishuoltajuus ja lapset asuvat äitillään. Ongelma on se,että hiihtoloman jälkeen äiti osoitti taas niitä luonteen piirteitään,mitkä ei sovi lasten hyvinvointiin. Olimme viikon yhdessä ja meillä oli todella mukavaa yhdessä. Nyt sen viikon jälkeen,äiti
on selvästi mustasukkainen siitä,että lapset viihtyi kotona paremmin kuin äitillään,koska tämä paikka on heidän oikea koti.
Tämä ex vei heidät Oulun slummi alueelle Kaakkuriin. Nyt poikaa kiusataan koulussa päivittäin,koska hän on niin isokokoinen. Olen ollut viikkoittan yhteydessä kouluun ja kertonut asiasta. Minulle sanotaan vain,että heillä on muka nollatoleranssi näissä asioissa? Ja vitut! Jokainen täysjärkinen tietää,että se on sula mahdottumuus. Oppilaita on melkein tuhat. Kävin itse viime Lauantaina pojan oppitunneilla ja tutustumassa kouluun. Se laitos on hullujenhuone.
Asioista muka keskustellaan,mutta eihän kenenkään
pienen ihmisen psyyke kestä tuollaista kovin pitkään. Laitan pojan ensivuonna Maikkulaan tai johonkin muualle. Sosiaalitoimi ei tee muuta kuin myötäilee äitiä,isästä on tehty täys roisto,vaikka olen yksin kasvattanut lapset. Äiti käyttää sumeilematta hyväksi tilannetta. Poika itki viikonloppuna yöllä,että hän ei halua enää mennä äitille ja hän pelkää mennä kouluun. Äiti on ns.kontrolli friikki. Hän käyttää tätä sosiaali ihmisiä täysin hyväkseen. Onko minulla mahdollisuutta saada lapset muualle kouluun? Itse asun Heikkilänkankaalla ja lapset rakastaa tätä kotia. Sekö heikkopäinen ex saa ratkaista lasten tulevaisuuden huonompaan suuntaan?

11

973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommentoimatta, niin

ehkä olisi syytä jättää tarkat paikat kertomatta? Oulukin on sen veran pikkupaikka, että tuosta voi jo joku tunnistaa teidät kaikki eikä se ainakaan helpota lasten tilanetta!!

• Totuus
        Pitäähän totuus tulla esiin kaikesta huolimatta? Olen kyllästynyt tähän paskan jauhamiseen. Kyllä meillä miehilläkin pitää olla joku oikeus lapsiin? Varsinkin kun olemme kasvattaneet lapset? Minua ei enää pelota yhtään nämä sosiaali ihmiset. Olen haastanut yhden ns. sosiaalityöntekijän vastuuseen kaikesta paskasta mitä hän on tehnyt. Minua on kusetettu niin paljon. Perästä kuuluu!

• että pitääkö
        arttuhuo kirjoitti:

Totuus
        Pitäähän totuus tulla esiin kaikesta huolimatta? Olen kyllästynyt tähän paskan jauhamiseen. Kyllä meillä miehilläkin pitää olla joku oikeus lapsiin? Varsinkin kun olemme kasvattaneet lapset? Minua ei enää pelota yhtään nämä sosiaali ihmiset. Olen haastanut yhden ns. sosiaalityöntekijän vastuuseen kaikesta paskasta mitä hän on tehnyt. Minua on kusetettu niin paljon. Perästä kuuluu!

mainta teidän asuinpaikkoja, lasten iät ym.? Toki miehilläkin on oikeus, mutta pitääkö omien lasten asioita riepotella netissä siten, että joku voi tunnistaa LAPSET? Ei siinä lasten etua ajatella.

• että pitääkö kirjoitti:

mainta teidän asuinpaikkoja, lasten iät ym.? Toki miehilläkin on oikeus, mutta pitääkö omien lasten asioita riepotella netissä siten, että joku voi tunnistaa LAPSET? Ei siinä lasten etua ajatella.

Hei
        Mitä se äiti ajattelee,kun pitää lapsia koston välikappaleena. Sinä et tiedä,mikä piru minulla on vastassa. Minä olen aina tehnyt lasten eteen kaikkeni ja jostain hullusta syystä rakastan vielä entistä. Hän tekee kaikkensa pilatakseen minun elämän ja lasten. Jonain päivänä hänelläkin tulee totuus eteen. Sinun teksti on vähän liian tuttua. Et voi naisena tajuta miltä minusta tuntuu. Olen antanut kaikkeni perheeen eteen,mutta olen tehnyt myös virheitä,niinkuin kaikki meistä. En ole koskaan pettänyt,eikä koskaan tullut mieleenkään. Tänä päivänäkään en voi ajatella ketään muuta kuin entistä. Se siitä. Menipä taas ohi aiheen. Hyvää yötä.

• arttuhuo kirjoitti:

Hei
        Mitä se äiti ajattelee,kun pitää lapsia koston välikappaleena. Sinä et tiedä,mikä piru minulla on vastassa. Minä olen aina tehnyt lasten eteen kaikkeni ja jostain hullusta syystä rakastan vielä entistä. Hän tekee kaikkensa pilatakseen minun elämän ja lasten. Jonain päivänä hänelläkin tulee totuus eteen. Sinun teksti on vähän liian tuttua. Et voi naisena tajuta miltä minusta tuntuu. Olen antanut kaikkeni perheeen eteen,mutta olen tehnyt myös virheitä,niinkuin kaikki meistä. En ole koskaan pettänyt,eikä koskaan tullut mieleenkään. Tänä päivänäkään en voi ajatella ketään muuta kuin entistä. Se siitä. Menipä taas ohi aiheen. Hyvää yötä.

Hei
        Kaikella tällä mitä olen kirjoittanut,on tarkoitus. Haluan,että nämä Kaakkurin opettajat ja nämä sossu ihmiset näkevät nämä viestit ja kenestä on kysymys.
        En katso enää päivääkään pojan kiusaamista ja se on varma. Muka nolla toleranssi Kaakkurissa ja vitut.
        Melkein tuhat oppilasta ja valvojia välitunnilla 4-5.
        Itse kävin erottelemassa tappelupukarit yhden välitunnin aikana kolme kertaa,kun olin viime viikonloppuna pojan koulussa tutustumassa. Tuli taas selville,että poikaa kiusataan. Tuollaiset lihamyllyt mitä Ouluun tehdään taas lisää pitäis lopettaa. Eihän siinä ole mitään järkeä,että pienet koulut lopetetaan. Taas saadaan kuulla parin vuoden päästä,että joku koulukiusattu tekee sitä sun tätä. Tämän takia haluan oman lapseni pois sieltä hullujen huoneelta. Näillä opettajilla
        ei ole tajukaan siitä nolla toleranssissta mitä ne kehuu. On sitä kuultu monta kuukautta,mutta ei mitään tuloksia. Paska puhetta.

• että pitääkö kirjoitti:

Hei
        Kuka heidän parastaan ajattelee kuin minä? Lapset haluaisi koiran ja olisimme voineet ottaa sen,mutta tämä ex perui lupauksensa.Eli tass minä juodun kantamaan vastuun ja sanomaan lapsille,että ei onnistu. En halua äitiä siitä syyttää,mutta kyllä teki vittumaisen tempun. Minulla on huomenna taas näitten ns.asiantuntioiden kanssa tapaaminen,jotka ei tiedä asioista mitään.Lapset ovat kyllästyneet niihin ja kaikki muut. Äiti vain on saanut ajatuksen,että heidän pitää käydä vuosi loppuun ns.terapiaa. Työntäköön sinne se terapia minne aurinko ei paista. Poika on kyllästynyt siihen paskan jauhamiseen ja siksi hän itkee yöt.
        Eikö ole ketään joka voisi auttaa minua?

• avuksesi
        arttuhuo kirjoitti:

Hei
        Kuka heidän parastaan ajattelee kuin minä? Lapset haluaisi koiran ja olisimme voineet ottaa sen,mutta tämä ex perui lupauksensa.Eli tass minä juodun kantamaan vastuun ja sanomaan lapsille,että ei onnistu. En halua äitiä siitä syyttää,mutta kyllä teki vittumaisen tempun. Minulla on huomenna taas näitten ns.asiantuntioiden kanssa tapaaminen,jotka ei tiedä asioista mitään.Lapset ovat kyllästyneet niihin ja kaikki muut. Äiti vain on saanut ajatuksen,että heidän pitää käydä vuosi loppuun ns.terapiaa. Työntäköön sinne se terapia minne aurinko ei paista. Poika on kyllästynyt siihen paskan jauhamiseen ja siksi hän itkee yöt.
        Eikö ole ketään joka voisi auttaa minua?

et sinä netin kautta lapsiasi auta.

• minäminäminäminäminä

oon täysin samaa mieltä. Kaakkurin koulu vain esittää huolehtivaa ja kiusaamatonta koulua ja näin ei todellaaan ole. Opettajat eivät tiedä asioista yhtään mitään sillä.

• amor65656

Ota yhteys lapsesi koulun psykologiin, tai paikalliseen perheneuvolaan. Jonot voivat olla pitkät mutta kannattaa mennä jonoon. Myös, jos Oulusta löytyy ev.lut perheasiain neuvottelukeskus, ota yhteyttä! Mikä vain taho, jonne pääsette yhdessä juttelemaan tilanteesta, kannattaa hakeutua. He auttavat taas eteenpäin (toivon mukaan) Myös jos sossusta/lastensuojelu?/lastenvalvojasta mitään hyötyä, soita ja kokeile!!! Koettu on vastaavaa ja näistä saimme apua.. Tsemppiä!

• hui,hui
        amor65656 kirjoitti:

Ota yhteys lapsesi koulun psykologiin, tai paikalliseen perheneuvolaan. Jonot voivat olla pitkät mutta kannattaa mennä jonoon. Myös, jos Oulusta löytyy ev.lut perheasiain neuvottelukeskus, ota yhteyttä! Mikä vain taho, jonne pääsette yhdessä juttelemaan tilanteesta, kannattaa hakeutua. He auttavat taas eteenpäin (toivon mukaan) Myös jos sossusta/lastensuojelu?/lastenvalvojasta mitään hyötyä, soita ja kokeile!!! Koettu on vastaavaa ja näistä saimme apua.. Tsemppiä!

lukee vielä näitä viestejä...maaliskuussa tehty aloitus

• kaakkurissa asuvana en tunne asuvani slummissa..ja mitä kouluun tulee opettajat eivät tiedä kaikkea mutta puuttuvat kiusaamisiin jos ne tulevat tietoon,on oma kohtaisia kokemuksia .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe