Tero Saksan BB:iin

sinne

19

1445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgdfgdfg

voitko jo lopettaa, kummaa jauhamista. Onko Tero sulle pakkomielle?

• sinähän sinne joudat

Pakkaa nyt ja lähde itse, kun niin higut, loppuu tääkin ilkeily.

• Dooriksia

Olipa näyttävän näköisiä Naisia, siinä sitä on mallia Suomi-Naiselle.

Ps. Eikohän lähetä Saksaan

• sairaus..

mutta kun se vie noin pahasti niin nyt on pakko puuttua tähän touhuun,tää läyhääjä joutuu virkavallan kanssa tekemisiin.näitä sivuja tutkitaan,tiedän kenen toimesta..??

• kukaan ei...

puutu näihin älyttömyyksiin. Tässähän ei herjata ketään, niin kuin eräissä muissa tänäänkin olleissa viesteissä, jotka yksi ja sama henkilö on lähettänyt eri tunnuksilla. Valituksista huolimatta palstan ylläpitäjät eivät ole niitä poistaneet.
        Valitukset siis suoraan suomi24:n omistavan Eniron
        tj Pasi Ilolalle ja hallituksen puheenjohtaja Ilkka Wäckille.

• vielä,
        kukaan ei... kirjoitti:

puutu näihin älyttömyyksiin. Tässähän ei herjata ketään, niin kuin eräissä muissa tänäänkin olleissa viesteissä, jotka yksi ja sama henkilö on lähettänyt eri tunnuksilla. Valituksista huolimatta palstan ylläpitäjät eivät ole niitä poistaneet.

Koitappas vielä sähkölaitosta, jospa sieltä saisivat pimeeksi tän onnettoman palstan xd

• ????????
        kukaan ei... kirjoitti:

vai? No ehkei herjata suoranaisesti, mut silti veetuillaan Terolle. Miksi tuo saksa on monille pinttynyt niin päähän. Onko kumma jos on jossain maassa joskus ollut ja siitä puhunut et vois takas mennä, niin siitä pitää kettuilla.
        Tero on suomalainen ja päättänyt nyt olla täällä ja se siitä. Mä ainakin olen tyytyväinen kun hää jäi tänne.

• oot tyytyväinen
        ???????? kirjoitti:

vai? No ehkei herjata suoranaisesti, mut silti veetuillaan Terolle. Miksi tuo saksa on monille pinttynyt niin päähän. Onko kumma jos on jossain maassa joskus ollut ja siitä puhunut et vois takas mennä, niin siitä pitää kettuilla.
        Tero on suomalainen ja päättänyt nyt olla täällä ja se siitä. Mä ainakin olen tyytyväinen kun hää jäi tänne.

Minulle on aivan sama vaikka on kivennavalla,se ei vaikuta minun tyytyväisyyteen tuon taivaallista.

t.ex fani

• sitten täällä
        oot tyytyväinen kirjoitti:

Minulle on aivan sama vaikka on kivennavalla,se ei vaikuta minun tyytyväisyyteen tuon taivaallista.

t.ex fani

pyörit? Ex-fani vai et alunperinkään fani....

• huolimatta
        sitten täällä kirjoitti:

pyörit? Ex-fani vai et alunperinkään fani....

Toivotan sinulle hyvää yötä, palataan huomenna asiaan.

• täysin

että jotkut on niin,niin,kateellisia ja tosiaan niinkuin sanoit,pakkomielle,sille ei voi mitään-.mutta eikö me toiset oltais viisaampia eikä oteta kantaa antaa yksin kirjotella.

• lue...

oletko lukenut!!,jokainen kirjoittaja on vastuussa kirjoituksistaan.
      SÄÄNNÖT JA KIRJOITTAJAN VASTUU...
      LUEPPAS se kohta...

• juippiko

Olet mahdollisesti Teron sukulaisia,eikös sitä sanota että suku on pahin..kynsin hampain olet Terossa kiinni.

• Talossa

Talossa ollessaan Tero ainakin kertoi lähtevänsä Saksaan, ei kylläkään ollut puhetta mistään BB:stä.

• wwwsss3

Tuostapa riittää nyt puhetta,mitä sitten jos on vaikka sanonut lähtevänsä vaikka minne,ei se teitä hetkauta suuntaan eikä toiseen oli missä tahansa..Tero on kuitenkin töissä,ja taatusti ei kaihda mitään töitä,eikä käy täällä kirjottelemassa kommenttiaan..Suomessa on melkein 5milj,ihmistä,,,ja varsin moni suunnittelee/puhuu ääneen suunnitelmistaan..Mutta,näinkun ajattelen sinun kannalta niin Teron ei olis kannattanu mainita mistään mitää.olis tääkin jaarittelu ollu vähempänä,ja sinun ei olis tarvinnu olla noin kovin huolissaa???mutta...HEI TERO::TSEMPPIÄ.ÄLÄ VÄLITÄ NÄISTÄ JOTKA PITÄVÄT YLLÄ LÄYHÄYS OPERAATTORIA:::

• Martina Gegg
        wwwsss3 kirjoitti:

Tuostapa riittää nyt puhetta,mitä sitten jos on vaikka sanonut lähtevänsä vaikka minne,ei se teitä hetkauta suuntaan eikä toiseen oli missä tahansa..Tero on kuitenkin töissä,ja taatusti ei kaihda mitään töitä,eikä käy täällä kirjottelemassa kommenttiaan..Suomessa on melkein 5milj,ihmistä,,,ja varsin moni suunnittelee/puhuu ääneen suunnitelmistaan..Mutta,näinkun ajattelen sinun kannalta niin Teron ei olis kannattanu mainita mistään mitää.olis tääkin jaarittelu ollu vähempänä,ja sinun ei olis tarvinnu olla noin kovin huolissaa???mutta...HEI TERO::TSEMPPIÄ.ÄLÄ VÄLITÄ NÄISTÄ JOTKA PITÄVÄT YLLÄ LÄYHÄYS OPERAATTORIA:::

Teron Saksa on Lidlin kassa Hesassa!

• sä vaahtoot
        wwwsss3 kirjoitti:

Minä sanoin vain sen mitä näin ja kuulin BB:ssä, eikö tänne saa edes totuuksia kirjoitella muut kuin Sinä;(

• kummaa takertelua
        wwwsss3 kirjoitti:

Ihanaa että Tero on suomessa ja suomalainen, minä ainakin tykkään. Komee kundi. Mitä sitte mitä on talossa aikonut, aiko siel moni muukin vaikka mitä.
        Tero käy töissä eikä ole yhteiskunnan elätti eikä muutenkaan pitäs kelleen kuulua että missä hän haluaa olla.
        Terolle tosiaan voimia jos eksyt tänne palstalle. Seksikäs ja kuuma mies...uuhh...

• Katarina Witt

Vähän toista kuin Cheryllin paistetyt kanamunat tai H-Hennan silikonit!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe