Niin, mikä läppäri mun kannattaa näistä ostaa; HP 6735s (389e), Toshiba SATL3001ER (399e) vai Packard Bell ENMH36U741NCD (449e)?
Tai olisko joku muu edullinen ja hyvä (enint. 450e) vaihtoehto?
Mitä netistä olen lukenut tuon HP:n ominaisuuksia, niin vaikuttaa aika hyvältä noin halvaksi.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=26688
Kannettavaa käytän nettisurffailuun (sivuja, videoita (mm. Yle Areena, Youtube)) ja joskus kattelen DVD-leffoja.
Kiitos etukäteen helpotusta päätöksentekoon antaville!
Läppäriä ostamassa!
6
947
Vastaukset
- on kehuttuja
läppäreitä ainakin mitä oon kuullu.
"Tai olisko joku muu edullinen ja hyvä (enint. 450e) vaihtoehto?"
Tuohon hintaan ei ole muita järkeviä kuin HP:n yritysläppärit ilman käyttöjärjestelmää. Saa halvimmillaan 350€. Niihin pitää sitten itse laittaa käyttöjärjestelmä. Windows Vista ei käy koska ne halpikset on jotain Celeroneja/Semproneja.
"Kannettavaa käytän nettisurffailuun (sivuja, videoita (mm. Yle Areena, Youtube)) ja joskus kattelen DVD-leffoja."
Käyttöjärjestelmä olisi sitten varmaankin Ubuntu 8.04.2 LTS ja DVD:n katseluun olisi varminta ostaa kodekkipaketti.
"Mitä netistä olen lukenut tuon HP:n ominaisuuksia, niin vaikuttaa aika hyvältä noin halvaksi."
Se on ainoa noista koneista mikä on järkevä, mutta se ei kylläkään pyöritä sitä käyttöjärjestelmää mikä siinä on missään tuollaisessa käytössä. Eli osta sama kone ilman käyttöjärjestelmää niin saat muutaman kympin halvemmalla ja laitat sitten Ubuntun.
Tai vaihtoehtoisesti sitten ostat vastaavan HP:n missä on tuplaydin prosessori. Budjettia saa varata sitten 650€.- niistä ei hyvää sanaa
ole kuulunut. Mä en tiedä tosta HP:n mallista...hinta vähän epäilyttää että mahtaa olla melkoinen rimpula ja näkyy olevan Home Basic-versiokin Vistasta..ei oo siis yrityskone.
Hommaa mielummin joku HP Compaq-yrityskone tai sit hommaa Acerin yrityskone. Yrityskoneet on kestävämpiä kuin kuluttajamallit. Ne maksaa enemmän mutta niistä on vähemmän harmejakin ja Vistakin on vähemmän rajoittunut kuin toi Home Basic.- ki93
joo, pitää vielä miettiä ostaisko tuota HP:n läppäriä, vähän epäilyttävän halpa.
Varmaan kannattaa ostaa kalliimpi niin kestää kauemmin, ei tarvitse heti ostaa uutta. Enemmän toimintojakin. - jepa11
ki93 kirjoitti:
joo, pitää vielä miettiä ostaisko tuota HP:n läppäriä, vähän epäilyttävän halpa.
Varmaan kannattaa ostaa kalliimpi niin kestää kauemmin, ei tarvitse heti ostaa uutta. Enemmän toimintojakin.mulla ois kyllä myynnissä HP Compaq kone..
vai tarviatko uuden. tää ois 4kk vanha ja takuu voimassa oleva. - ki93
jepa11 kirjoitti:
mulla ois kyllä myynnissä HP Compaq kone..
vai tarviatko uuden. tää ois 4kk vanha ja takuu voimassa oleva.Uutta olen ostamassa,
mutta mitä olisit pyytänyt koneesta ja minkä mallinen HP Compaq se on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455210Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1271671Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151589Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511560- 141275
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60857