miten voi tolleen pelata ratkaisun hetkillä...??
Hyvää kesälomaa
12
335
Vastaukset
- jos ei ole
itse kokeillut. Katsomosta kaikki on niin helppoa.
- kaikkea kanssa
mun mummonikin pelaisi paremmin!!
Melkosta junnukiekko meininkiä päijät-hämeessä..kehtaattekin ja ammattilaisia muka...pah!!!!!Ja tosta peliasenteesta viä kannattajat jakelee ymmärrystä....loistava tulevaisuus edesä??????!!!!!!!! - oot hyvä joo
kaikkea kanssa kirjoitti:
Melkosta junnukiekko meininkiä päijät-hämeessä..kehtaattekin ja ammattilaisia muka...pah!!!!!Ja tosta peliasenteesta viä kannattajat jakelee ymmärrystä....loistava tulevaisuus edesä??????!!!!!!!!Mistäpäin olet, niin tehdäänpä joukkue?
- kiekkokokemusta
Melkosta junnukiekko meininkiä päijät-hämeessä..kehtaattekin ja ammattilaisia muka...pah!!!!!Ja tosta peliasenteesta viä kannattajat jakelee ymmärrystä....loistava tulevaisuus edesä??????!!!!!!!!takana? Kannattaa varmaan ruveta sen mummon agentiksi, ammattitaitoa näyttää riittävän siihenkin. Tai mikset tulisi samantien Lahteen ja pistäisit homman kuntoon, mikäli joskus sieltä NHL:stä ehdit?
- kaikkea kanssa
kiekkokokemusta kirjoitti:
takana? Kannattaa varmaan ruveta sen mummon agentiksi, ammattitaitoa näyttää riittävän siihenkin. Tai mikset tulisi samantien Lahteen ja pistäisit homman kuntoon, mikäli joskus sieltä NHL:stä ehdit?
ja kokemuksella ei oo mitään tekemistä sillä mitä silmät näkee...pullamössö-asenne-pelicans! Joukkueella oli viimesen päälle taustat kunnossa,mut sit meni pupu pöksyyn tärkeessä paikassa..ja te eikun komppaatte mukana.
t.ex-fani - mutta kuinkas kävi?
ja kokemuksella ei oo mitään tekemistä sillä mitä silmät näkee...pullamössö-asenne-pelicans! Joukkueella oli viimesen päälle taustat kunnossa,mut sit meni pupu pöksyyn tärkeessä paikassa..ja te eikun komppaatte mukana.
t.ex-faniJos et ymmärrä että jääkiekossa ei aina riitä että on hyvä materiaali. Tarvitaan myös hyvää onnea. Sinulla ei ilmeisesti ole myöskään kokemusta joukkuelajeista, joskus vaan homma ei skulaa ja porukka menee kipsiin. Itse en edes ole Pelsufani, mutta kuka noin epälojaalia ja ymmärtämätönta fania kaipaakaan. Pysyttele sinä vaan ennakkosuosikkien kannatusjoukoissa, niin ei... ehkä tule pettymyksiä.
- kaikkea kanssa
mutta kuinkas kävi? kirjoitti:
Jos et ymmärrä että jääkiekossa ei aina riitä että on hyvä materiaali. Tarvitaan myös hyvää onnea. Sinulla ei ilmeisesti ole myöskään kokemusta joukkuelajeista, joskus vaan homma ei skulaa ja porukka menee kipsiin. Itse en edes ole Pelsufani, mutta kuka noin epälojaalia ja ymmärtämätönta fania kaipaakaan. Pysyttele sinä vaan ennakkosuosikkien kannatusjoukoissa, niin ei... ehkä tule pettymyksiä.
tolla tasolla ei mennä kipsiin!Jos ammatikseen pelaa niin jo rutiinitaso pitää olla sen verran korkea,että häviö kuudella maalilla ja vielä pleijareissa....uskomatonta!
mulla on lipun maksajana oikeus kritiikkiin!
nähtävästi sun joukkuelajikokemus perustuu puulaakisarjoihin,kun pidät onnea merkittävänä tekijänä pelissä! - se...
tolla tasolla ei mennä kipsiin!Jos ammatikseen pelaa niin jo rutiinitaso pitää olla sen verran korkea,että häviö kuudella maalilla ja vielä pleijareissa....uskomatonta!
nähtävästi sun joukkuelajikokemus perustuu puulaakisarjoihin,kun pidät onnea merkittävänä tekijänä pelissä!on katsomosta huudella...
"mulla on lipun maksajana oikeus kritiikkiin!" - Ei voi muuta.
se... kirjoitti:
on katsomosta huudella...
"mulla on lipun maksajana oikeus kritiikkiin!"No, näkyihän se ottelusarjastakin, että rahastusta se oli.
Blues hissutteli pari peliä ja sitten röykytteli meittiä tosta vaan.
Kari Sihvosen ottelurangaistus oli viimeinen niitti. - ole enää mitään epäselvää
nähtävästi sun joukkuelajikokemus perustuu puulaakisarjoihin,kun pidät onnea merkittävänä tekijänä pelissä!ei muuta kun Aravirran pallille. Uusi Midas on löytynyt, loppu onkin sitten ilmeisesti selvää pässinlihaa? Voidaan jo tilata lippikset ja varata sauna? Pelaako mummo ykkösketjun sentteriä?
- pelsut
eivät vaan halunneet voittaa, asenne ratkaisee.
- tuli...
Sanopa joukkue mikä ei pelais liigatasolla vain voittaakseen. Eiku Pelicanshan se oli.. :)
Pyydä faijaas tarkistaa sun byysat ja vaihtamaan vaipat. Älykkyytesi taso on vielä sillä asteella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954